SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
ik zal gehoorzamen als wij elkaar meetenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent net terug van je ban en je gaat nu al eisen stellen
Dan denk ik dat we zeer binnenkort erheen gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schiet flink op laten we het daar ophouden.
Dus ik kan zeggen dat je naakt door de Poelestraat moet rennen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik zal gehoorzamen als wij elkaar meeten
als ik niet nuchter ben doe ik dat met plezierquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus ik kan zeggen dat je naakt door de Poelestraat moet rennen?
jhahahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik zal gehoorzamen als wij elkaar meeten
Oke ik voer je wel dronkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
als ik niet nuchter ben doe ik dat met plezier
Oke dat word dus GHB in je drinken doen als je niet oplet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
als ik niet nuchter ben doe ik dat met plezier
Ik moet slechts nog de laatste plooien gladstrijken. De laatste 'redding' om mij te behouden tot het heteroschap lijkt wel een gevaren boot dus ik ben bijna vrijquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we zeer binnenkort erheen gaan![]()
Lijkt me leuk
hoe datquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kende na 1 dag heel Groningen uit m'n hoofd
Inderdaad als je ergens gaat wonen dan ga je het centrum toch al een beetje verkennenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kon mij na 1 week overal in Lissabon droppen en ik zou 100% weer in m'n huis terechtkomen. Gewoon verkennen ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb de blauwe engel verkendquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Door te verkennen en niet als n zolderautist op je kamer te zitten
ja maar ja het is LMIquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Inderdaad als je ergens gaat wonen dan ga je het centrum toch al een beetje verkennen
1 week nodig hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kon mij na 1 week overal in Lissabon droppen en ik zou 100% weer in m'n huis terechtkomen. Gewoon verkennen ja.
wees er trots opquote:
UltraEuropa kan ook primaquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:35 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil naar Ultra Music festival een keer in Miami.
EDC LV lijkt mij nog vetterquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook wel maar het liefst gewoon Miami.
Miamiquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook wel maar het liefst gewoon Miami.
uh, okéquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:43 schreef LETMEIN het volgende:
Ter vergelijking, Ultra Miami 165000 bezoekers en EDC Las Vegas +/-350000
uh, okéquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:43 schreef LETMEIN het volgende:
Boeit mij niet of het andere festival groter is en meer bezoekers heeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:43 schreef LETMEIN het volgende:
Veel meer geld = veel grotere Line-upquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Boeit mij niet of het andere festival groter is en meer bezoekers heeft.
Tjah.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel meer geld = veel grotere Line-up
Je bent zelf een grotere line-upquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel meer geld = veel grotere Line-up
Afrojack wat een kneusquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
waar baseer je dat op?
Neem iemand als LL, leermeester van Garrix Avicii Afrojack Angello etc
Nee?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar ik neem aan dat je wel weet wie LL is?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo tof over artiesten doen terwijl zelfs deze kat meer voor elkaar krijgt dan jullie
Gast ik heb dat op televisie gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kent de achtergrond niet eens dus wat loop je popiejopie te doen.
Wie zegt dat? had je niet langer een ban kunnen krijgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, zoals ik dus al zei, je kent de achtergrond niet.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wie zegt dat? had je niet langer een ban kunnen krijgen
Hier zegt je het zelf.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wie zegt dat? had je niet langer een ban kunnen krijgen
Wat is de achtergrond dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik heb niet gezegd dat ik de achtergrond niet kende kneus
Dat was met het posten van dat plaatje al duidelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:03 schreef Ro-ald het volgende:
Nee dat weet ik niet maar jij ging er gelijk al vanuit dat ik de achtergrond niet kende
Ik heb net twee topics gesloten. Mijn eerste moderator productiviteit in maanden. Ben je niet een beetje trots?quote:
Wowquote:Michiel Huisman in campagne van Chanel
Acteur Michiel Huisman schittert binnenkort naast topmodel Gisele Bündchen in de nieuwste campagne van Chanel N°5.
Hiermee treedt de Nederlander in de voetsporen van Brad Pitt, met wie hij het doek deelde in de zombie-epos World War Z.
De reclame wordt in september gelanceerd. Wat Huisman exact doet in het filmpje is nog niet duidelijk. De Nederlander werkt hard aan een carrière in de Verenigde Staten, waar hij nu vijf jaar woont.
De 32-jarige acteur was recent te zien in drie populaire televisieseries: HBO-hit Game of Thrones, muziekserie Nashville en scifi-drama Orphan Black.
Huisman krijgt overigens ook steeds meer en grotere rollen in bioscoopfilms. Hij draaide recent samen met Harrison Ford en Gossip Girl-actrice Blake Lively de speelfilm The Age of Adaline. Deze komt vermoedelijk aan het eind van het jaar uit.
Nee vooral geen zin in kutfestival met namen als THE FUCKING PRODIGY EN QOTSAquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Onee je gaat naar Sziget he
Al zin in?
Ik vraag of je er zin in hebt en dan kom je aanzetten met domme lul?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee vooral geen zin in kutfestival met namen als THE FUCKING PRODIGY EN QOTSA
Domme lul
Hahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Domme lul
Dit soort reacties, en dan afgeven op Letmeinquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Domme lul
Dat is net zo'n vraag als je een nieuwe vriendin hebt. "Is ze leuk?" Nee johquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vraag of je er zin in hebt en dan kom je aanzetten met domme lul?
Een sociaal capabele reactie
Je date alleen lelijke stomme meiden toch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is net zo'n vraag als je een nieuwe vriendin hebt. "Is ze leuk?" Nee joh
Ja, duhquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je date alleen lelijke stomme meiden toch.
Precies, Va zou hier een voorbeeld aan moeten nemenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort reacties, en dan afgeven op Letmein. Hij vraagt godverdomme of je al uitkijkt naar een festival
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En niet weten dat ik standaard LMI afzeik omdat dit soort reacties kostelijk zijn
"wil je de suiker in je koffie?" "nee joh pleur er maar naast"quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is net zo'n vraag als je een nieuwe vriendin hebt. "Is ze leuk?" Nee joh
Niet weten dat ik precies hetzelfde doequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En niet weten dat ik standaard LMI afzeik omdat dit soort reacties kostelijk zijn
Ik ben heel trots op jequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net twee topics gesloten. Mijn eerste moderator productiviteit in maanden. Ben je niet een beetje trots?
[..]
Wow![]()
...vervangenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet weten dat ik precies hetzelfde doe
Die Fissa foto is trouwens wel echt ..
hoi vaquote:
Problemen mee?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Steven stalkt mijn facebook lol
Nee joh, betekent dat je om me geeft en graag wil weten wat ik doequote:
Vind die fissa foto toch wel het dieptepuntquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee joh, betekent dat je om me geeft en graag wil weten wat ik doe
steven xdquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Steven stalkt mijn facebook lol
Okay man. Ik had fissa.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vind die fissa foto toch wel het dieptepunt
De één gaat los op Alex Pettyfer en de ander op Michiel Huismanquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op je
Wat is er zo opwindend aan dit bericht?
Überhauptquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uberhaupt Fissa gebruiken. Flikker op man hipster
Eigenlijk ben ik te moe om lange stukken te lezen dus heb het niet helemaal gelezenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De één gaat los op Alex Pettyfer en de ander op Michiel Huisman
je denkt is fissa?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:20 schreef Etsu het volgende:
ik ga zo naar de UB LMI
of weet je ook niet waar dat is?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik te moe om lange stukken te lezen dus heb het niet helemaal gelezen
Math Smeets.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe een dutje dan. Je kunt zelfs nog de Tour de France stream opzetten. Dan slaap je gegarandeerd binnen de minuut.
Fissaquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe een dutje dan. Je kunt zelfs nog de Tour de France stream opzetten. Dan slaap je gegarandeerd binnen de minuut.
Gaat je aars van openstaan iddquote:
weet je alles van hequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat je aars van openstaan idd
quote:
Je gaat gewoon door dus? Lekker hoor. Wat zal je lekker slapen morgenochtendquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]nee want ze boren hier gaten in de muur en moet eigenlijk opruimen en stofzuigen want komt vriendin van me straks en dan moet ik weer zomerfeesten
maar tegen die tijd lukt me dat wel weer denk ik
Er is maar 1 iemand hier die anaal vernederd wil worden en dat is die dove lul van een Pieter-Janquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand hier die anaal vernederd wil worden en dat is die dove lul van een
We pakken de bus van half drie vannachtquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat gewoon door dus? Lekker hoor. Wat zal je lekker slapen morgenochtend
En alvast succes met opruimen. Wellicht heeft die vriendin wel heel veel zin om mee te helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:28 schreef badschaap het volgende:
mijn huiswerkbegeleider heeft ook weer een nieuwe auto hooruh, okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je er boos om worden? Waarom zou je je er iets van aantrekken? Gastquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kijk, een jaar geleden zou ik boos worden
Nu interesseert het me geen kanker
ja, maar als vrienden moet je eerlijk zijn tegen elkaarquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar als vrienden moet je eerlijk zijn tegen elkaar
hoezo schattigquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zou je er boos om worden? Waarom zou je je er iets van aantrekken? Gast
oke bedankt etsuquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:28 schreef badschaap het volgende:
mijn huiswerkbegeleider heeft ook weer een nieuwe auto hoorokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveel me, ik ga kaas halenquote:
doei ly xxxquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
graag gedaan
en nu ga ik even wat anders doenhvj sof xx
doe maarquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verveel me, ik ga kaas halen
Ik zou maar gauw edittenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verveel me, ik ga kaas halen
Ja want ooeehhh ik zou maar een note krijgen doei levenquote:
Gaat om de intentiequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mods kunnen editgeschiedenis gewoon zien dus boeie
ik was veel te vroeg wakkerquote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want ooeehhh ik zou maar een note krijgen doei leven
Erg is hetquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat jullie weer erg volwassen bezig zijn.
hoezo ben je oranjequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
LMI is er weer hequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Hallo René.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
officieel ben ik dan ook nog niet volwassenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
moet nog steeds lachen om jou in de treinquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik las het ja, vorige topic stond nog open
Die zijn er alquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]Je zoekt het maar uit.
De mods doen er wel wat mee als ze online komen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
moet nog steeds lachen om jou in de trein
je zou weg gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]Je zoekt het maar uit.
De mods doen er wel wat mee als ze online komen.
oke doei xxquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja toen gebeurde er iets vreselijks waardoor ik ben blijven hangen
dat gaat dan ook wel verquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
wees blij dat je achternaam niet gepost wordt
aar heb je het overquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:44 schreef Toto69 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Even_Stevens
Kijk, nu wordt het duidelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:44 schreef Toto69 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Even_Stevens
wat loop je nou te forceren danquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:51 schreef Ro-ald het volgende:
LMI weet dat veel mensen hem hier niet mogen en toch komt hij steeds terug
gekke gerritjequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
Waar heb jij het nou weer over idiootquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom wel? Het is een forum, maak je niet zo druk.
Moet je niet aardappels gaan schillen?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:53 schreef Etsu het volgende:
Gezellig hier wel.![]()
Wel opvallend, afgelopen 2 weken was het rustig en gezellig en dat alles is in 1x weg.
jaquote:
jaquote:
Ik vervul gewoon een FOK! karikatuurtjequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
Je had hem op de meet uit moeten nodigen Etsu, kijken of hij dan nog zo vervelend is
En IRL ben je echt doodnormaal en lief?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vervul gewoon een FOK! karikatuurtje
Precies.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En IRL ben je echt doodnormaal en lief?
Dan durft hij niets te zeggenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
denk je dat hij in het echt zo debiel is?quote:
Autistisch en contactgestoord lijkt me een meer accurate beschrijvingquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Net zoals Fylax.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Autistisch en contactgestoord lijkt me een meer accurate beschrijving
quote:
ik weet 't wel zeker jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
denk je dat hij in het echt zo debiel is?
truequote:Op woensdag 16 juli 2014 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Autistisch en contactgestoord lijkt me een meer accurate beschrijving
jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
Kan ik nu rustig even winkelen zonder dat hier met mijn naam wordt gegooid?
Vooraan staan bij Disneylandquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:01 schreef badschaap het volgende:
autisme heeft ook gewoon voordelen hoor
wat ga je kopen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
Kan ik nu rustig even winkelen zonder dat hier met mijn naam wordt gegooid?
Schalen voor in de keuken want dat wilde iemand hebben en vanavond verjaardag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |