Ik heb net twee topics gesloten. Mijn eerste moderator productiviteit in maanden. Ben je niet een beetje trots?quote:
Wowquote:Michiel Huisman in campagne van Chanel
Acteur Michiel Huisman schittert binnenkort naast topmodel Gisele Bündchen in de nieuwste campagne van Chanel N°5.
Hiermee treedt de Nederlander in de voetsporen van Brad Pitt, met wie hij het doek deelde in de zombie-epos World War Z.
De reclame wordt in september gelanceerd. Wat Huisman exact doet in het filmpje is nog niet duidelijk. De Nederlander werkt hard aan een carrière in de Verenigde Staten, waar hij nu vijf jaar woont.
De 32-jarige acteur was recent te zien in drie populaire televisieseries: HBO-hit Game of Thrones, muziekserie Nashville en scifi-drama Orphan Black.
Huisman krijgt overigens ook steeds meer en grotere rollen in bioscoopfilms. Hij draaide recent samen met Harrison Ford en Gossip Girl-actrice Blake Lively de speelfilm The Age of Adaline. Deze komt vermoedelijk aan het eind van het jaar uit.
Nee vooral geen zin in kutfestival met namen als THE FUCKING PRODIGY EN QOTSAquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Onee je gaat naar Sziget he
Al zin in?
Ik vraag of je er zin in hebt en dan kom je aanzetten met domme lul?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee vooral geen zin in kutfestival met namen als THE FUCKING PRODIGY EN QOTSA
Domme lul
Hahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Domme lul
Dit soort reacties, en dan afgeven op Letmeinquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Domme lul
Dat is net zo'n vraag als je een nieuwe vriendin hebt. "Is ze leuk?" Nee johquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vraag of je er zin in hebt en dan kom je aanzetten met domme lul?
Een sociaal capabele reactie
Je date alleen lelijke stomme meiden toch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is net zo'n vraag als je een nieuwe vriendin hebt. "Is ze leuk?" Nee joh
Ja, duhquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je date alleen lelijke stomme meiden toch.
Precies, Va zou hier een voorbeeld aan moeten nemenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort reacties, en dan afgeven op Letmein. Hij vraagt godverdomme of je al uitkijkt naar een festival
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En niet weten dat ik standaard LMI afzeik omdat dit soort reacties kostelijk zijn
"wil je de suiker in je koffie?" "nee joh pleur er maar naast"quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is net zo'n vraag als je een nieuwe vriendin hebt. "Is ze leuk?" Nee joh
Niet weten dat ik precies hetzelfde doequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En niet weten dat ik standaard LMI afzeik omdat dit soort reacties kostelijk zijn
Ik ben heel trots op jequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net twee topics gesloten. Mijn eerste moderator productiviteit in maanden. Ben je niet een beetje trots?
[..]
Wow![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |