quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe een dutje dan. Je kunt zelfs nog de Tour de France stream opzetten. Dan slaap je gegarandeerd binnen de minuut.
Gaat je aars van openstaan iddquote:
weet je alles van hequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat je aars van openstaan idd
quote:
Je gaat gewoon door dus? Lekker hoor. Wat zal je lekker slapen morgenochtendquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]nee want ze boren hier gaten in de muur en moet eigenlijk opruimen en stofzuigen want komt vriendin van me straks en dan moet ik weer zomerfeesten
maar tegen die tijd lukt me dat wel weer denk ik
Er is maar 1 iemand hier die anaal vernederd wil worden en dat is die dove lul van een Pieter-Janquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand hier die anaal vernederd wil worden en dat is die dove lul van een
We pakken de bus van half drie vannachtquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat gewoon door dus? Lekker hoor. Wat zal je lekker slapen morgenochtend
En alvast succes met opruimen. Wellicht heeft die vriendin wel heel veel zin om mee te helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:28 schreef badschaap het volgende:
mijn huiswerkbegeleider heeft ook weer een nieuwe auto hooruh, okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |