quote:Op maandag 21 juli 2014 08:49 schreef satecl het volgende:
'Baby can't you see'... 'We just talking over(?)'
Shazam pakt hem niet, soundhound ook niet. En op hun facebook pagina vraagt iedereen bij de reacties ook om de titel. Helaas..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
WIe o wie weet welk nummer ze gebruiken aan het begin van dit filmpje?
Ik had het zelf ook al met soundhound geprobeerd inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:35 schreef igi0n het volgende:
[..]
Shazam pakt hem niet, soundhound ook niet. En op hun facebook pagina vraagt iedereen bij de reacties ook om de titel. Helaas..
exact hetzelfde nanana? of is het mss deze?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:51 schreef einschtein het volgende:
Ben op zoek naar het boyband nummer waar 'na na na na na na na' in voor komt. Het zit ook in het nieuwe (en oude) nummer van Get Jiggy With It van Will Smith. Maar het zit ook in een ander nummer.
Komt hier dus in voor: https://soundcloud.com/sa(...)it-it-san-holo-remix
Nee, exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
exact hetzelfde nanana? of is het mss deze?
Linkje naar de reclame? Of even neuriën via vocaroo.comquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:16 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik zoek een nummer met (alweer) la la la la in de tekst. Door een vrouw gezongen, en verder nog heel vaak never/forever in de tekst. Hoorde hem vandaag in de reclame voor de gaypride(?) top 100 ofzoiets heel even voorbijkomen. Wellicht dat iemand zich die reclame herinnert en mij aan dit nummer kan helpen. Btw het is geen Shakira, gok ergens in de 90's.
Alvast bedankt,
Heb hem al.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Linkje naar de reclame? Of even neuriën via vocaroo.com
Zit ik de 90's door te spitten, is het een plaat uit 2003quote:
Haha voor mijn gevoel niet, dacht echt uit de 90's. Maar ja 2003 is dan ook alweer 11 jaar geleden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zit ik de 90's door te spitten, is het een plaat uit 2003
2001quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zit ik de 90's door te spitten, is het een plaat uit 2003
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:31 schreef delano.888 het volgende:
Ik zoek een oud dance nummer, hoop dat iemand het herkent. Beetje het idee van dj jean.
I'm aliiiiiii-aaiiiiiive.... (heel vaak herhaalt, ze begint hoog met zingen, en gaat bij het 2e en 3e aaaiiiiii stukje lager..
En iets van "deeper" hoor je er vaak doorheen. Dat is zo ongeveer de enige tekst die er in zit of ik kon onthouden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |