abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:03:37 #1
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_142358496
quote:
De synthese tussen criminaliteit, straatleven en de islamitische religie is een uniek Europees probleem, schrijft psycholoog Timon Dias. .

Islamisten verheerlijken religieus gemotiveerd geweld, terwijl islamitische criminele jongeren gang- en criminaliteit-gerelateerd geweld verheerlijken.

Het is voldoende bekend dat West-Europa tegen problemen aanloopt waar het de integratie betreft van tweede- en derde-generatie-immigranten met een islamitische achtergrond. Deze problemen manifesteren zich op twee domeinen: criminaliteit en ontvankelijkheid voor het gedachtengoed van islamistische organisaties die in binnen- en buitenland opereren.

Sterk onderbelicht
Een saillant detail is dat criminelen met een islamitische achtergrond allesbehalve vroom te noemen zijn, terwijl vrome moslims zelden crimineel zijn. Ondanks dit fundamentele verschil is de relatie tussen de twee groepen significant en verre van onschuldig, maar sterk onderbelicht.

Criminelen met een islamitische achtergrond gedragen zich wellicht allesbehalve vroom, maar niettemin zien ze zichzelf als onderdeel van de wereldwijde islamitische gemeenschap. Ze zijn vaak schaamteloos in hun minachting voor autoriteiten, maar als zij een autoriteit wel respecteren, dan is deze religieus van aard: een imam of islamitisch organisatie.

Ongeacht hoe subversief en ontwrichtend hun criminele activiteiten zijn, zij zullen zich nooit minachtend over de islam uitlaten of de 'islamitische zaak' tegenwerken. .

© YouTube.

'Ik haat die fucking Joden nog veel meer dan de nazi's.'

'Flikkers geef ik geen hand'
Het is om die reden dan ook niet ongebruikelijk dat de culturele uitdrukkingen van criminele en straatjongeren met een islamitische achtergrond doortrokken zijn van islamitische thema's en symbolen. De Bredase rapper Ismo bijvoorbeeld - een rolmodel voor de lokale Marokkaanse straatjeugd - bracht onlangs een clip uit waarin de nodige islamitische thema's de revue passeerden: 'Ik geloof niets blind behalve de Koran.' 'De duivel roept maar geef hem geen kans.' 'Flikkers geef ik geen hand.' En: 'Ik haat die fucking Joden nog veel meer dan de nazi's.' Verder rapt Ismo over zijn aardse succes als artiest, de hoeveelheid geld en fans die hij hiermee genereert en zijn solide en spijkerharde straatreputatie.

Aan het eind van de clip, die bijna 1,4 miljoen keer bekeken is, is een van zijn compagnons te zien die trots en uitdagend een karakteristieke, jihadistisch aandoende sjaal om zijn gezicht draagt, terwijl hij zowel zijn Marokkaanse als Nederlandse paspoort laat zien. In een later interview probeerde Ismo uit te leggen dat hij met flikkers geen homo's, maar gewoon vieze mensen bedoelde. Direct hierna neemt zijn vriend het woord: 'Ik haat wel homo's', om in het Marokkaans-Arabisch te vervolgen: 'Moge Allah de religies van jullie moeders vervloeken, kankerhomo's!' .

Uitingen door moslimjongeren waarin wordt gezegd 'als ik ze zie, wil ik ze gelijk steken' en het maken van nazi-groeten richting Joden, zijn niet ongebruikelijk.

Subversieve intenties
Europese islamisten en hun onvrome, criminele islamitische 'tegenhangers' hebben, behalve dat ze zich als moslim identificeren, drie dingen gemeen. Ten eerste koesteren zij subversieve intenties jegens de maatschappijen waarin zij wonen. Islamisten hebben een historisch geworteld en gedetailleerd geloofssysteem dat hun voorschrijft niet in gastsamenlevingen te integreren, en deze zo mogelijk middels zending te bekeren. Islamitische criminele jongeren voelen een meer diffuse, areligieuze en onhistorische antipathie jegens hun samenlevingen.

Ten tweede verheerlijken beide groepen geweld. Islamisten verheerlijken religieus gemotiveerd geweld, terwijl islamitische criminele jongeren gang- en criminaliteit-gerelateerd geweld verheerlijken. Toch is het niet ongewoon dat islamitische straatjongeren ook religieus gemotiveerd geweld, meestal gericht tegen de VS, Israël of sjiieten, verheerlijken.

Ten derde hebben beide groepen een zeer sterke neiging tot het minachten of haten van Joden. Studies van socioloog Mark Elchardus toonden aan dat de helft van alle islamitische studenten in Brussel, Gent en Antwerpen antisemitisch zijn; waarschijnlijk ligt dit percentage onder islamitische criminelen veel hoger. Uitingen door moslimjongeren waarin wordt gezegd 'als ik ze zie, wil ik ze gelijk steken' en het maken van nazi-groeten richting Joden, zijn niet ongebruikelijk. .

Het valt op dat islamisten criminele islamitische jongeren zelden of nooit aanspreken op of veroordelen om op hun subversieve gedrag, ook als hun criminaliteit niet dient ter financiering van de jihad. Waarom niet?

Gangsterislam
Het is dan ook geen toeval dat Ibrahim Wijbenga, voormalig CDA-raadslid en ontvanger van meerdere jihadistische doodsbedreigingen, onlangs de term 'gangsterislam' poneerde. Bijgevallen door Edwin Bakker, hoogleraar terrorisme en contraterrorisme, belicht Wijbenga de waarschijnlijkheid dat terugkerende Syrië-veteranen hier in plaats van aanslagen overvallen zullen plegen om de jihad te financieren. Ook deze dynamiek werkt de verdere vervlechting van criminaliteit en religie in de hand.

Het valt op dat islamisten criminele islamitische jongeren zelden of nooit aanspreken op of veroordelen om op hun subversieve gedrag, ook als hun criminaliteit niet dient ter financiering van de jihad. Waarom is dit het geval, het stelt moslims toch in een kwaad daglicht? Vanuit een islamistisch oogpunt is het logisch. Terwijl islamisten hun gastsamenlevingen op hun religieus geïnspireerde manier ondermijnen, doen criminelen en straatjongeren met een islamitische achtergrond het op hun eigen areligieuze en 'aardse' manier door intimidatie van wijkbewoners, overvallen, drugshandel, enzovoort. Vanuit islamistisch perspectief, dat uiteindelijke annexatie beoogt, is dit zeer gunstig.

Sympathie
Daarbij: waarom zouden islamisten het riskeren een groep van zich te vervreemden die in tijden van nood zo makkelijk voor de islamistische zaak te winnen lijkt? Een significant segment van Europese moslims heeft sympathie voor aan Al Qaida gelieerd verzet in Syrië en ISIS in Irak, en een deel van hen is bereid zich bij deze groepen te voegen.

De integratieproblematiek van jongeren van islamitische komaf is tweeledig: het aanhangen van extremistische vormen van de islam en de buitenproportionele vertegenwoordiging in de criminaliteit. Beide problemen raken steeds nauwer vervlochten en de ontkenning hiervan zal integratiebeleidsmakers op een substantiële achterstand zetten.

Timon Dias is psycholoog.
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)ng-voor-Europa.dhtml

Genieten!
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:06:06 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142358583
Genieten?
Laffe huichelaar
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:09:32 #3
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_142358684
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:06 schreef timmmmm het volgende:
Genieten?
Sarcasme, maar is orginele OP.
pi_142358758
Goed stuk _O_
Hoop dat Diederik "fuck de kiezer" Samsom ook even meeleest :')
-XOXO-
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:29:55 #5
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_142359491
Een zelfgecreëerde uitdaging, ook nog.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_142359551
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef Perrin het volgende:
Een zelfgecreëerde uitdaging, ook nog.
Zelfverzonnen vooral.
pi_142359636
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:18 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we gewoon een compleet verschillende denkwijze/gedachtegang...

Laat de rest maar eens beslissen hier:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5062841
Zal ik even quoten voor Mutant?
quote:
walgelijke land met walgelijke monsters is het geworden .....bah bah bah!
quote:
NL is het schoothondje van cidi
quote:
Voor altijd aan de ketting houden zou ik zeggen niet vrij laten ..
Te smerig voor woorden ....wat een grote ego hebben die debielen zeg jeetje mina ...
quote:
Wat voor mensen zijn dat en wat voor wereld leven we in als je demonstreert
quote:
NL is altijd al een schoothond geweest van andere landen. Amerika, Israël etc. Niks nieuws.
Eens een hond altijd een hond
quote:
Ja inderdaad een gore vieze homohond dat is NL.
quote:
zelfs hun menselijkheid verdwijnt en daarvoor
beesten in de vorm komen om het leed toe te staan.
zo zijn de ongelovigen en zionisten. de ware christen en
ware jood
quote:
Ik hoop dat al die kindermoordenaars, want dat zijn die hufters die gaan demonstreren, ze steunen ongekend harde terreur en genocide op Palestijnen, allemaal hun kinderen en kleinkinderen verliezen en onvruchtbaar raken voor de rest van hun leven.
quote:
Dat is inderdaad triest maar het staat in de koran alkariem
De oorlog tussen de ongelovigen en de moslims ...gaat komen geen ontkomen eraan .....
pi_142359737
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:33 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zal ik even quoten voor Mutant?

[..]

Wat jij en je geestverwanten hier uitkramen is toch niet wezenlijk anders?
Waarom jezelf zo verlagen?
pi_142359926
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat jij en je geestverwanten hier uitkramen is toch niet wezenlijk anders?
Waarom jezelf zo verlagen?
Ouder1 is nogal van de selectieve verontwaardiging.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142360066
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ouder1 is nogal van de selectieve verontwaardiging.
Als we heel eerlijk zijn kan jij daar ook wel over meepraten :+
pi_142360115
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als we heel eerlijk zijn kan jij daar ook wel over meepraten :+
Care to elaborate.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:48:19 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142360216
Is het anders misschien mogelijk niet over elkaar te posten maar ontopic?

Zonder selectief verontwaardigd over te komen natuurlijk
Laffe huichelaar
pi_142360234
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:48 schreef timmmmm het volgende:
Is het anders misschien mogelijk niet over elkaar te posten maar ontopic?

Zonder selectief verontwaardigd over te komen natuurlijk
Daar ontkom je niet aan in dit soort topics.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142360287
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad. De Islam is een achterlijke cultuur, de Islam staat voor terreur, dood en verderf. De Islam vertelt je ongelovigen te moeten haten (altijd en overal). Komt er hier een moslim, die weerspreekt dat - die stelt dat het niet het geval is , die stelt dat dit inderdaad de retoriek van radicalen is.

Deze moslim wordt vervolgens beticht van taqqiya, van 'het niet zijn ongelijk kunnen toegeven'. Probeer maar eens een fatsoenlijke discussie te voeren.
Hoe valt er een fatsoenlijke discussie te voeren met iemand die vastgeroest is in zijn riedeltje van: Moslim = goed, niet-moslim = fout, moslim = slachtoffer, niet-moslim = dader, zelfs als de moslim het mes hanteert?
Ontkennen van de eigen verantwoordelijkheid van de moslim en altijd, stelselmatig de niet-moslim de verantwoordelijkheid van alles wat maar vies/slecht/afkeuringswaardig is in de schoenen schuiven.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:51:49 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142360316
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar ontkom je niet aan in dit soort topics.
Wil je alsjeblieft toch je best doen?
Laffe huichelaar
pi_142360329
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wil je alsjeblieft toch je best doen?
Omdat je het zo lief vraagt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142360338
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe valt er een fatsoenlijke discussie te voeren met iemand die vastgeroest is in zijn riedeltje van: Moslim = goed, niet-moslim = fout, moslim = slachtoffer, niet-moslim = dader, zelfs als de moslim het mes hanteert?
Ontkennen van de eigen verantwoordelijkheid van de moslim en altijd, stelselmatig de niet-moslim de verantwoordelijkheid van alles wat maar vies/slecht/afkeuringswaardig is in de schoenen schuiven.
Iets met balk en splinter.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142360378
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat zijn me de onzinnige stromannen wel.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:54:19 #19
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_142360398
Moslimhaters zijn net zo erg als moslimextremisten.
pi_142360737
quote:
5s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zelfde strekking me dunkt. Of vind je het een erger omdat het betrekking heeft op jezelf?
Nee, een heel andere strekking.
quote:
Parasieten die leven op hun gastheer maar die tegelijk vergiftigen. Zo ongelooflijk dom. De hand die je voedt afhakken.. en dan janken dat je niet meer gevoed wordt.
Mensen die hier naartoe komen of hier blijven terwijl ze dit land niet zien als hun land omdat de levensomstandigheden hier veel beter zijn dan het land dat zij als hun land zien.. maken gebruik van de welvaart en voorzieningen hier maar zetten zich tegelijkertijd dusdanig tegen Nederland en de Nederlanders af dat een gezamenlijke samenleving onmogelijk wordt. De hand die hen voedt is de Nederlandse gastvrijheid en tolerantie en met hun gedrag (overlast, criminaliteit, discriminatie, vandalisme en hatelijke uitingen) hakken zij die hand af, bereiken zij de grenzen van die tolerantie en gastvrijheid om vervolgens te janken dat Nederland niet meer tolerant en gastvrij is.
quote:
En ik hoop dat de moslims eindelijk wakker worden uit die diepe coma en we voorgoed massaal vertrekken uit dit verdorven land waarna Allaah het in 1 keer onder water laat verdwijnen in sha Allaah...
Een regelrechte doodsverwensing voor alle Nederlanders.

Dat noem jij eenzelfde strekking? 8)7
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:09:36 #21
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_142360952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:54 schreef betyar het volgende:
Twee zijden van dezelfde medaille
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_142360981
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:54 schreef betyar het volgende:
Zit uiteindelijk weinig verschil tussen. Mooi voorbeeld is altijd dat beiden voor kledingwetten strijden.
pi_142360991
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is een probleem als er mythes verkondigd worden, met als doel tweedracht te zaaien.
Welke mythes bedoel je?
De Armeense genocide een leugen is?
Dat alle Nederlandse vrouwen hoeren zijn?
Dat alle Nederlanders racisten zijn?
Dat allochtonen niets van hun leven kunnen maken hier doordat de Nederlander het hen onmogelijk maakt?
Dat het westen, de Nederlander, schuld is aan alles wat er fout gaat in de islamitische wereld?

Dat soort mythes?
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:37:39 #24
155616 Proximo
For god, king & country
pi_142361973
Kan die wereldwijde oorlog niet een keer uitbreken? Doodmoe wordt je van dit nieuws wat we allemaal al weten behalve een paar blinden in den haag ;(
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_142362131
quote:
15s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:37 schreef Proximo het volgende:
Kan die wereldwijde oorlog niet een keer uitbreken? Doodmoe wordt je van dit nieuws wat we allemaal al weten behalve een paar blinden in den haag ;(
Zie hier weer een voorbeeld van een post die prima op Marokko.nl past. Namens Ouder1 bedankt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Xa1pt op 16-07-2014 14:47:50 ]
pi_142363031
quote:
15s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:37 schreef Proximo het volgende:
Is dat echt wat je wilt? Een nieuwe wereldoorlog met de islamieten in de rol van de Joden? Massamoorden, rassenzuiveringen.. hongersnood? De ene buurman die de andere buurman naar het leven staat? Een nieuw Joegoslavië drama maar dan wereldwijd?

Of kunnen we beter strijden voor een politieke ommezwaai die wellicht een WOIII in de nabije toekomst nog kan afwenden?
Gelijke monniken, gelijke kappen en een harde lijn is toch echt imho de enige mogelijk nog werkende strategie.
pi_142364969
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Is dat echt wat je wilt? Een nieuwe wereldoorlog met de islamieten in de rol van de Joden? Massamoorden, rassenzuiveringen.. hongersnood? De ene buurman die de andere buurman naar het leven staat? Een nieuw Joegoslavië drama maar dan wereldwijd?

Of kunnen we beter strijden voor een politieke ommezwaai die wellicht een WOIII in de nabije toekomst nog kan afwenden?
Gelijke monniken, gelijke kappen en een harde lijn is toch echt imho de enige mogelijk nog werkende strategie.
Volgens mij is een substantieel deel van de islamisten in oorlog met alles en iedereen die anders denkt/gelooft. Het is geen kwestie van oorlog willen, want die oorlog is er al. Het is alleen voor ons nog een redelijke ver-van-ons-bed-show.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2014 16:04:59 ]
pi_142365033
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Volgens mij is een substantieel deel van de islamisten in oorlog met alles en iedereen die anders denkt/gelooft. Het is geen kwestie van oorlog willen, want die oorlog is er al. Het is alleen voor ons nog een redelijke ver-van-ons-bed-show.
Oftewel de moslims voeren die strijd.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:10:02 #29
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_142365228
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oftewel de moslims voeren die strijd.
Oftwel de moslims niet in de rol van de joden, maar van de nazi's.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_142365257
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat is de meest bizarre Godwin die ik mijn leven ben tegengekomen. Volgens mij vechten moslims namelijk voornamelijk tegen zichzelf.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142365278
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Je hebt nazi-moslims en joden-moslims zoals het er nu uitziet.
pi_142365341
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is de meest bizarre Godwin die ik mijn leven ben tegengekomen. Volgens mij vechten moslims namelijk voornamelijk tegen zichzelf.
Gelukkig wel. Laat ze elkaar maar lekker afmaken.
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:13:19 #33
3647 B.R.Oekhoest
pi_142365352
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou, je hoeft maar naar bijvoorbeeld Nigeria en in mindere mate Egypte te kijken om te zien dat dat niet helemaal waar is
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_142365366
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gelukkig wel. Laat ze elkaar maar lekker afmaken.
Fijn he, dood en verderf. Nog zo'n mooie Marokko.nl post.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142365378
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Nou, je hoeft maar naar bijvoorbeeld Nigeria en in mindere mate Egypte te kijken om te zien dat dat niet helemaal waar is
Ook daar zijn voornamelijk moslims het slachtoffer. Maar dat vind je toch niet erg?
Allah Al Watan Al Malik
pi_142365392
quote:
6s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Fijn he, dood en verderf. Nog zo'n mooie Marokko.nl post.
Ik zeg niet dat ik het fijn vind, stumpert.

Ik ben wel blij dat ze voornamelijk elkaar afmaken, als ze toch zo nodig mensen moeten afmaken.
pi_142365416
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het fijn vind, stumpert.

Ik ben wel blij dat ze voornamelijk elkaar afmaken, als ze toch zo nodig mensen moeten afmaken.
Je bent blij - maar je vindt het niet fijn. Alsof er inderdaad geen beter alternatief is toch. Wie is hier nou de stumpert. In plaats van het gewoon afdoen als verschrikkelijk dat er mensen worden vermoord ben je gewoon blij. Ja..
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:15:50 #38
3647 B.R.Oekhoest
pi_142365421
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ook daar zijn voornamelijk moslims het slachtoffer. Maar dat vind je toch niet erg?
je verwart me met iemand anders denk ik
pi_142365453
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

je verwart me met iemand anders denk ik
Gezien je vergelijking van moslims met nazi's... lijkt me niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142365469
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je bent blij - maar je vindt het niet fijn. Alsof er inderdaad geen beter alternatief is toch. Wie is hier nou de stumpert.
:W
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:19:05 #41
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_142365523
Even youtube aanslingeren voor rapper Ismo uit Breda.

Klinkt als een pareltje.
Dit, dus.
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:20:27 #42
3647 B.R.Oekhoest
pi_142365565
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gezien je vergelijking van moslims met nazi's... lijkt me niet.
Je kunt toch niet ontkennen dat vandaag de dag in vrijwel alle religieuze conflicten de (fundamentalitische) moslims de agressors zijn? Die totalitaire ideologie, die expansiedrift, het haatzaaien jegens andersdenkenden, ik zie parallellen genoeg met de nazi's hoor.
pi_142365599
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:19 schreef Buitendam het volgende:
Even youtube aanslingeren voor rapper Ismo uit Breda.

Klinkt als een pareltje.
Ach, die jongens zijn tenminste eerlijk en steken hun mening niet onder stoelen of banken. Heeft ook een voordeel... we pikken ze er later makkelijk uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2014 16:23:48 ]
pi_142365675
Ik was al gestopt bij het woord ''GangsterIslam''
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:26:45 #45
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_142365795

Bijzonder intelligente jongen. Ik neem hem hartstikke serieus.
Dit, dus.
pi_142365814
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Je kunt toch niet ontkennen dat vandaag de dag in vrijwel alle religieuze conflicten de (fundamentalitische) moslims de agressors zijn? Die totalitaire ideologie, die expansiedrift, het haatzaaien jegens andersdenkenden, ik zie parallellen genoeg met de nazi's hoor.
Er zijn eigenlijk geen parallellen, maar het bekt wel lekker. Los daarvan zijn niet in alle religieuze conflicten de fundamentalistische moslims de agressor, wel in veel van de religieuze conflicten op dit moment. Diegene die eronder leiden zijn echter de moslims zelf - dus in dat opzicht is er al helemaal geen parallel met het nazisme, bovendien betreft het doorgaans geen staatsideologie. Problematisch is dat er op dit moment een crisis is in bepaalde delen van de Islamitische wereld. Met name daar waar er sprake is van zwakke staten, corruptie, armoede etc steekt fundamentalisme de kop op. Armoede + zwakke staat + chaotische etnische / religieuze situatie is een recept voor problemen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142365863
quote:

[..]

En verreweg de meeste slachtoffers zijn moslims. Dus nee.
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:28:46 #48
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142365875
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:26 schreef Buitendam het volgende:

Bijzonder intelligente jongen. Ik neem hem hartstikke serieus.
Deze is leuker, heeft een verrassende wending:
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:29:02 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142365888
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En dat is wel een lekkere manier van werken vinden jullie zelf?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_142365993
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wel voor anderen, zoals in dit topic blijkt. Geeft eens te meer aan wat ik bedoelde in het vorige topic trouwens.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:33:14 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142366043
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wel voor anderen, zoals in dit topic blijkt. Geeft eens te meer aan wat ik bedoelde in het vorige topic trouwens.
Snap ik, maar das net zo goed generalisatie als je dat op iedereen toepast ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_142366145
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik pas dat zeker niet op iedereen toe, maar dergelijke retoriek is geen uitzondering. Laten we wel wezen. Overdrijven hoeft verder ook niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142366189
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat jullie? Ik ben geen moslim, nooit geweest en zal het ook nooit worden.
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:55:25 #54
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142366845
Triest dat jonge Moslims naar zo'n figuur opkijken... :N
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:02:17 #55
3647 B.R.Oekhoest
pi_142367100
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De nazi's hebben niet alleen joden vermoord hoor....ook binnen hun eigen Duitse volk hebben ze er wel wat afgeslacht als hun ideeen of acties ze niet aanstonden
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:03:18 #56
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142367153
Zoveel onzin in zo'n klein stukje tekst.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:04:23 #57
3647 B.R.Oekhoest
pi_142367191
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef thom_05 het volgende:
Zoveel onzin in zo'n klein stukje tekst.
Welke tekst
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:09:02 #58
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_142367360
waar is mijn post nou weer gebleven, wat is dit voor imbeciel gedrag van een incompetente mod...
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_142367422
Er zijn wel meer posts verwijderd. Onder andere alles wat Clapclap schreef en de reacties daarop.
Maar vreemd is dat allerminst.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:13:51 #60
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142367534
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Welke tekst
Tekst links en in het midden van je scherm.
- Henry de Jouvenel
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:16:05 #61
3647 B.R.Oekhoest
pi_142367622
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Tekst links en in het midden van je scherm.
Oh ik dacht even dat ik je serieus moest nemen. De ballen, en laat ze niet vallen.
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:34:31 #62
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142368265
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Oh ik dacht even dat ik je serieus moest nemen. De ballen, en laat ze niet vallen.
Als je een domme vraag stelt krijg je geheid een dom antwoord.
- Henry de Jouvenel
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:38:38 #63
3647 B.R.Oekhoest
pi_142368378
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:34 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Als je een domme vraag stelt krijg je geheid een dom antwoord.
En een argumentatie erbij is zeker teveel gevraagd?
pi_142368475
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:27 schreef Mutant01 het volgende:
Met name daar waar er sprake is van zwakke staten, corruptie, armoede etc
In welk islamitisch land is dat niet het geval? Dat lijkt ondertussen gewoon inherent aan elkaar.
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:44:45 #65
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142368545
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

En een argumentatie erbij is zeker teveel gevraagd?
Nou hele stuk zit vol met fouten en onzin beredenering waardoor het niet echt uitnodigend is om er iets van te maken.
- Henry de Jouvenel
pi_142368649
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:42 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

In welk islamitisch land is dat niet het geval? Dat lijkt ondertussen gewoon inherent aan elkaar.
Veel. Het gaat om een combinatie van hetgeen ik opnoemde. En heel veel landen vallen daar niet onder. Irak en Syrie waren zwakke staten, net als Nigeria dat is en Egypte dat tijdelijk was. Afghanistan is ook een zwakke staat. De overheid heeft in dergelijke gevallen niet of nauwelijks grip op zichzelf of het land.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:49:04 #67
3647 B.R.Oekhoest
pi_142368663
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:42 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Alleen als ze het stomme geluk hebben dat er olie onder die zandbak zit (zie VAE). En dan nog is het geen garantie, zie Libie.
pi_142368703
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Alleen als ze het stomme geluk hebben dat er olie onder die zandbak zit (zie VAE). En dan nog is het geen garantie, zie Libie.
Olie werkt eerder destabiliserend.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142368757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Ze vluchten [...] vanwege de financiele teringzooi in dat land. Dat die teringzooi door de islam komt is detail :').
...aldus de expert die al die landen heeft bestudeerd en precies weet wat de oorzaak is. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
We hebben 100% gelijk, maar we krijgen het niet want ze denken oprecht dat ze gelijk hebben, ondanks al het wetenschappelijk bewijs.
Jij 100% gelijk _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Nederland doet al jaren zijn moederneukende best om er iets van te maken, samen.
Ondanks jou.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Feit is dat niet-moslims iig soms nog eens te overtuigen zijn van ongelijk.

Dat is wel heel erg lastig compromissen sluiten als er 0,0 medewerking van 1 kant is.
Jij had toch 100% gelijk?

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Een Moslim kan niet zelf ff de beslissing om homo's te tolereren los van de moskee.
Ahmed Marcouch?

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Niet toepasbaar op jou? Was jij niet degene die gisteren een kernbom wilde gooien op Gaza?
-
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:53:57 #70
3647 B.R.Oekhoest
pi_142368798
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Olie werkt eerder destabiliserend.
Dat kan, maar een zijn een paar positieve uitzonderingen.
pi_142368828
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat kan, maar een zijn een paar positieve uitzonderingen.
Dat zal, maar het is dus geen goed argument wat jij gaf. Ik woon liever in een Tunesie, Algerije of Marokko dan in een VAE of Saoedie Arabie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142368888
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:34 schreef Loekie1 het volgende:
Het gaat om het principe dat gematigden niet de straat opdurven tegen de islamisten. Kijk naar de demonstratie tegen Isis, meteen kwam er een dreigende tegendemonstratie.
De 'gematigden' gingen dus wel de straat op :') Je spreekt jezelf tegen!

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:55 schreef Loekie1 het volgende:
De bedreiging van de gematigde, goedwillende moslims komt vanuit moslimhoek, niet vanuit autochtone hoek. Net zoals dat in Syrie en Irak gebeurt.
Daarom wil jij de Koran verbieden, omdat je zoveel geeft om de 'gematigde moslims' :+
-
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:58:00 #73
3647 B.R.Oekhoest
pi_142368926
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zal, maar het is dus geen goed argument wat jij gaf. Ik woon liever in een Tunesie, Algerije of Marokko dan in een VAE of Saoedie Arabie.
Het ging over corruptie en armoede, niet over hoe strak het regime is in die landen
pi_142368952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Het ging over corruptie en armoede, niet over hoe strak het regime is in die landen
Ik had het toch echter over de sterkte van de staten en noemde inderdaad ook factoren als armoede en corruptie. Maar dat heeft allemaal bar weinig met de Islam te maken en meer met de status van ontwikkelingslanden in het algemeen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142369115
quote:
Die totalitaire ideologie

quote:
die expansiedrift

quote:
het haatzaaien jegens andersdenkenden

quote:
ik zie parallellen genoeg met de nazi's hoor.

quote:
Je kunt toch niet ontkennen dat vandaag de dag in vrijwel alle religieuze conflicten de (fundamentalitische) moslims de agressors zijn?
4x check!

Maar ziet deze man eruit als een moslim?

-
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:06:17 #76
3647 B.R.Oekhoest
pi_142369173
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:04 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

4x check!

Orthodoxe joden zijn ook heel erg, dat is waar
pi_142370848
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik had het toch echter over de sterkte van de staten en noemde inderdaad ook factoren als armoede en corruptie. Maar dat heeft allemaal bar weinig met de Islam te maken en meer met de status van ontwikkelingslanden in het algemeen.
Corruptie? Toch alleen maar hier?
I´m back.
pi_142370869
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Corruptie? Toch alleen maar hier?
:?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:03:03 #79
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142370995
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:04 schreef Charismatisch het volgende:

Nee, die man ziet eruit als een dronken malloot.
pi_142371051
quote:
5s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

:?
Dat we hier in het westen alleen maar corrupt zijn toch?
Ik bedoel zijne majesteit mohammed V doet overal suprise visists om iedereen scherp te houden?
Heb ik mondeling vernomen iig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 16-07-2014 19:17:42 ]
I´m back.
pi_142371098
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat we hier in het westen alleen maar corrupt zijn toch?
Ik bedoe zijne majesteit mohammed V doet overal suprise visists om iedereen scherp te houden?
Heb ik mondeling vernomen iig.
Heb je iets (teveel) gedronken ofzo? :?
Allah Al Watan Al Malik
pi_142371298
quote:
5s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heb je iets (teveel) gedronken ofzo? :?
Makkelijk joh.
I´m back.
pi_142371374
quote:
13s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Makkelijk joh.
Ik vraag mij oprecht af wat je nou allemaal wil zeggen? Het is allemaal zo incoherent als de neten.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:19:34 #84
242879 Onnoman
The On And Only
pi_142371664
Heel goed stukje in de volkskrant..
dit fenomeen zich zal verspreiden als een gezwel waarbij generaties ons voorbij streven
er is geen donder meer aan te doen totdat letterlijk de vlam in de pan slaat

Er zijn helaas geen etisch verantwoordelijke oplossingen meer te vinden voor dit probleem
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_142371690
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vraag mij oprecht af wat je nou allemaal wil zeggen? Het is allemaal zo incoherent als de neten.
Dat er geen corruptie meer is dankzij de surprise visists van de koning overal, hoogopgeleide Nederlander van Marokkaanse afkomst. . :').
I´m back.
pi_142371766
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat er geen corruptie meer is dankzij de surprise visists van de koning overal, hoogopgeleide Nederlander van Marokkaanse afkomst. . :').
Je zegt eerst: Corruptie? Toch alleen maar hier?

Vervolgens zeg je : Dat we hier in het westen alleen maar corrupt zijn toch?

Daarna zeg je: Ik bedoel zijne majesteit mohammed V doet overal suprise visists om iedereen scherp te houden? Heb ik mondeling vernomen iig.

Coherent weer hoor Ryan3. Echt.. kudos. En dan vraag ik nog niet eens waar dit allemaal vandaan komt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142371826
Is gewoon cultuur
pi_142372066
Ze doen er alles aan om het licht van de Islam te doven .
Maar we worden alleen maar sterker en groter Alhamdulillah
pi_142372438
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Opvallend echter dat de armoede in Islamitische landen groter is dan in van oudsher Christelijke landen, de corruptie weelderiger tiert in islamitische landen dan in van oudsher Christelijke landen, de criminaliteit in islamitische landen erger is dan in van oudsher Christelijke landen..
Maar het heeft allemaal helemaal niets met de islam te maken, toch? Gewoon puur toeval dat de landen met de islam als staatsgeloof vooral te vinden zijn in zwaar achterlopend gebied.
Daar waar rijkdom te vinden is, zoals SA gaat het om olie en een select clubje aan absurd rijken en nog steeds een grote groep armen.
pi_142372458
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef idl het volgende:
Ze doen er alles aan om het licht van de Islam te doven .
Maar we worden alleen maar sterker en groter Alhamdulillah
_O-

pi_142372482
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

_O-

?
pi_142372713
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:40 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Opvallend echter dat de armoede in Islamitische landen groter is dan in van oudsher Christelijke landen, de corruptie weelderiger tiert in islamitische landen dan in van oudsher Christelijke landen, de criminaliteit in islamitische landen erger is dan in van oudsher Christelijke landen..
Maar het heeft allemaal helemaal niets met de islam te maken, toch? Gewoon puur toeval dat de landen met de islam als staatsgeloof vooral te vinden zijn in zwaar achterlopend gebied.
Daar waar rijkdom te vinden is, zoals SA gaat het om olie en een select clubje aan absurd rijken en nog steeds een grote groep armen.
Dat is allemaal onzin en valt verder na te gaan op wiki of op de website van de CIA. Kijkend naar de ontwikkelingslanden zitten ze - ongeacht religie - nagenoeg op hetzelfde niveau. En dan tellen we uiteraard het Westen niet mee, wordt immers niet gezien als ontwikkelingsland / gebied. Bijv:

Armoede:

Corruptie:

[ Bericht 5% gewijzigd door Mutant01 op 16-07-2014 20:02:44 ]
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:03:38 #93
155616 Proximo
For god, king & country
pi_142373368
Oh en iedereen die de *joden* met de nazi's vergelijkt laakt historisch besef, pas als Israel tienduizenden palestijnen per dag open en bloot executeert en in brand steekt, dan komen ze in de buurt.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef Onnoman het volgende:
Heel goed stukje in de volkskrant..
dit fenomeen zich zal verspreiden als een gezwel waarbij generaties ons voorbij streven
er is geen donder meer aan te doen totdat letterlijk de vlam in de pan slaat

Er zijn helaas geen etisch verantwoordelijke oplossingen meer te vinden voor dit probleem
Dit,hoe langer je wacht, hoe smeriger de oplossing.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_142374042
Groot probleem voor Europa..... niet een beetje erg overdreven dit?

Gaat om een miniscuul groepje vergeleken bij de hele bevolking.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:29:06 #95
104871 remlof
Europees federalist
pi_142374517
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:19 schreef Aloulou het volgende:
Groot probleem voor Europa..... niet een beetje erg overdreven dit?

Gaat om een miniscuul groepje vergeleken bij de hele bevolking.
Ja, het is allemaal erg overtrokken. Maar kennelijk werkt het op de al ontstoken onderbuik.

En de reacties die het daardoor genereert maken het probleem niet minder maar juist groter. Die gasten gaan juist daarheen omdat ze zich hier niet geaccepteerd voelen, het heeft allemaal im grunde weinig met religie te maken.
pi_142375135
Goed artikel, maar vertelt niets nieuws. 'Islam de religie van vrede' _O- :')
pi_142375519
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef Proximo het volgende:
Oh en iedereen die de *joden* met de nazi's vergelijkt laakt historisch besef, pas als Israel tienduizenden palestijnen per dag open en bloot executeert en in brand steekt, dan komen ze in de buurt.
:')
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:12:55 #98
155616 Proximo
For god, king & country
pi_142379126
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lastig, guurlinkse mindsets
pi_142383503
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vandaag las ik dat Israel morgen een humanitair staakt het vuren aan gaat, zodat de bevolking van Gaza bevoorraad kan worden.

De Nazi's daarentegen lieten steden uithongeren en andere dorpen en steden maakten ze letterlijk met de grond gelijk.
pi_142383959
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:42 schreef hafez1234 het volgende:
Goed artikel, maar vertelt niets nieuws. 'Islam de religie van vrede' _O- :')
Klopt helemaal, tegen de tijd dat alle andersdenkenden uitgeroeid, overwonnen of anderszins (mond)dood gemaakt zijn, zal er vrede zijn......
60 HRC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')