Ik zit in het buitenland met 3G/EDGE dus dit maakt mij veel uit aangezien ik thuis 4G gewend ben iddquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds ik 4g heb maakt het allemaal erg weinig uit moet ik zeggen.
Ja, dan scheelt het zeker welquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zit in het buitenland met 3G/EDGE dus dit maakt mij veel uit aangezien ik thuis 4G gewend ben idd.
Ik klop het af, ik stuiter dat ding overal rond, nooit iets kapot tot nu toe.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:33 schreef kikoooooo het volgende:
Voor t eerst een iPhone gesloopt. Glas van m'n 5 kapot. Zo vaak laten stuiteren, niks aan de hand. Nu viel ie van 30cm, glas kapot
Ja dat is nog steeds fucking waardeloos. Snap echt helemaal niks van de gedachte daar achter? Als er überhaupt al een gedachte achter zit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:52 schreef Renesite het volgende:
Wat heeft t voor zin om fotos in mapjes te zetten? Als ik ze daarna uit Filmrol verwijder gaan ze in de mappen ook weg!
foto's kun je op een iphone gewoon niet goed sorteren....quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:52 schreef Renesite het volgende:
Wat heeft t voor zin om fotos in mapjes te zetten? Als ik ze daarna uit Filmrol verwijder gaan ze in de mappen ook weg!
De foto's staan niet fysiek in de mappen, maar verwijzen naar de foto in je filmrol. Dus daar verwijderen, is ook weg uit de map. Het is dus een beetje hetzelfde als een tag geven aan een bestandje. Je kan ze allemaal vinden aan de tag (map), maar staan op 1 locatie opgeslagen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:52 schreef Renesite het volgende:
Het is dus gewoon zinloos, want je hebt in feite geen enkele controle over je foto's. Ik wil niet al mijn foto's gecentreerd hebben in de filmrol. Ik wil gewoon mappen aan kunnen maken en mijn foto's daarheen verplaatsen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:00 schreef Nikooos het volgende:
[..]
De foto's staan niet fysiek in de mappen, maar verwijzen naar de foto in je filmrol. Dus daar verwijderen, is ook weg uit de map. Het is dus een beetje hetzelfde als een tag geven aan een bestandje. Je kan ze allemaal vinden aan de tag (map), maar staan op 1 locatie opgeslagen.
Het nut daarvan is dat je je foto's niet dubbel opslaat en dus dubbel geheugen gebruikt
qftquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is dus gewoon zinloos, want je hebt in feite geen enkele controle over je foto's. Ik wil niet al mijn foto's gecentreerd hebben in de filmrol. Ik wil gewoon mappen aan kunnen maken en mijn foto's daarheen verplaatsen.
Of het zinloos is of niet mag je zelf bepalen. Maar waarom wil je die mappen kunnen maken en foto's daarheen verplaatsen? Wat is daar het nut van?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is dus gewoon zinloos, want je hebt in feite geen enkele controle over je foto's. Ik wil niet al mijn foto's gecentreerd hebben in de filmrol. Ik wil gewoon mappen aan kunnen maken en mijn foto's daarheen verplaatsen.
Inderdaad, instellingen > E-mail, contacten, agenda's > Nieuwe gegevens. Daar kan je voor FETCH kiezen welk schema je wil gebruiken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn telefoon vaker mijn mail binnentrekt op de telefoon? Ik heb een gmail account ingesteld staankan het echt nergens vinden. Maar dat zou toch ergens onder instellingen en mail moeten staan toch?
Thanksquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:16 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Inderdaad, instellingen > E-mail, contacten, agenda's > Nieuwe gegevens. Daar kan je voor FETCH kiezen welk schema je wil gebruiken.
Dat... zou handig zijn jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het zou handig zijn als je bij de import in Aperture/iPhoto de iPhone-mappen kunt selecteren die je wil importeren. Nu trekt ie alles of niets binnen. En als dat wel kan, kijk ik er duidelijk overheen.
Waarschijnlijk hetzelfde als Whatsapp. Ik iMessage echter nooit. Echt nooit. Heb het ook uitstaan. Whatsapp, Facebookchat, of ouderwets sms.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:11 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ben de laatste tijd meer aan het iMessagen dan aan het Whatsappen en wat is iMessage eigenlijk toch beperkt zeg. Ben benieuwd in hoeverre iMessage verbeterd is in iOS8, hoe die nieuwe features zullen gaan werken.
Het nut ervan is dat niet iedereen al mijn foto's in een enkele opslag hoef te zien. De kinderen die af en toe een spelletje spelen of een foto maken, hoeven niet alles te zien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:08 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Of het zinloos is of niet mag je zelf bepalen. Maar waarom wil je die mappen kunnen maken en foto's daarheen verplaatsen? Wat is daar het nut van?
Of de Gmail app gebruiken, die gebruikt Push ipv Fetch (stukken sneller). Heb de standaard app al sinds een jaar ofzo niet meer aangeraakt sinds dat Push ondersteuning voor Gmail is vervallen.quote:
Is ook nog een optie idd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Of de Gmail app gebruiken, die gebruikt Push ipv Fetch (stukken sneller). Heb de standaard app al sinds een jaar ofzo niet meer aangeraakt sinds dat Push ondersteuning voor Gmail is vervallen.
Gewoon Boxer gebruiken, bazenappquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Of de Gmail app gebruiken, die gebruikt Push ipv Fetch (stukken sneller). Heb de standaard app al sinds een jaar ofzo niet meer aangeraakt sinds dat Push ondersteuning voor Gmail is vervallen.
Het enige wat ik aan WhatsApp mis tov iMessage is dat je geen offline berichten kan sturen en dat de app de berichten automatisch verstuurt zodra je online bent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als Whatsapp. Ik iMessage echter nooit. Echt nooit. Heb het ook uitstaan. Whatsapp, Facebookchat, of ouderwets sms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |