Waar kijk jij dan, links?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef macondo het volgende:
Ga nieuwe iphone 5s kopen, maar merk dat het duurder is bij de apple store website dan andere aanbieders. Scheelt heel erg veel eigenlijk - klopt dat? en hoezo kan dat?
Nee rechtsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Ligt er aan hoeveel je die app gebruikt.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:05 schreef bjanaan het volgende:
weet iemand wat de app soundcloud verbruikt op 4G/3G netwerk?
INB4 af en toe.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel je die app gebruikt.
De App heet niet voor niets "fun for friends". Jij mag dus zelf geen fun hebben.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Er is dus een app en een spel. '' the test, fun for friends'', Ik had het geïnstalleerd op mijn iphone en gister avond geen problemen. Nou, vanochtend kon ik ineens niet meer inloggen, wat ik raar vond... maar goed, kan storing zijn. Je moet perse met Facebook inloggen, en gister werkte dat..
maar nu nog steeds niet, bij andere doet die het wel en ook op mijn iPad doet die het niet. beide apparaten zitten op 7.1.3 en het is een iPhone 5S en een iPad 3. Alles geprobeerd. Koppeling van FB verwijderd, app verwijderd, maar ik krijg nog steeds dezelfde melding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
De App heet niet voor niets "fun for friends". Jij mag dus zelf geen fun hebben.
alles. Maar nu inmiddels lees ik dat meerdere personen last hebben van deze bug sinds gister avond en hetzelfde overkwam voordat ze niet meer konden inloggen ( vriendenlijst ineens leeg..) en allemaal iPhone bezitters. Er zit ook een functie in om zelf een account te maken maar ook dat lukt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand hier die ook niet kan inloggen via de app?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 20:58:02 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-android-app.htmlquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben benieuwd of dat ook geldt voor paper.
quote:Gebruikers van Facebook op de mobiele site, Windows Phone, Paper, featurephones en de desktop vallen voorlopig nog buiten de gedwongen migratie.
Ik gebruik al sinds het bestaat zowat de aparte messenger-app. Werkt veel fijner dan dat in-app gepruts. Ben juist blij dat ze het opsplitsen, ben ik ook van die buggy dubbele notificaties af.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:05 schreef very het volgende:
WTF![]()
http://www.iculture.nl/facebook-messenger-app-verplicht/
Wat is dit nou weer voor kutzooi? In-app chat werkt prima, waarom de neuk moet ik nou weer een aparte app gebruiken? Ik weet dat het Mark's dienst is en dat ik het maar moet dulden als ik het wil gebruiken, maar godver.....
Top. Ik snap sowieso niet waarom mensen niet gewoon paper gebruiken, zoveel beter dan de reguliere fb-app.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-android-app.html
[..]
Ik heb totaal geen moeite met de in-app berichten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik gebruik al sinds het bestaat zowat de aparte messenger-app. Werkt veel fijner dan dat in-app gepruts. Ben juist blij dat ze het opsplitsen, ben ik ook van die buggy dubbele notificaties af.
Het werkt inderdaad een beetje als Whatsapp. Gewoon een aparte chatapp. En werkt qua notificaties ook hetzelfde als Whatsapp. Nu is het nog zo dat je in de Facebook app zelf óók berichten krijgt. Hij stuurt je dan automatisch door naar de messenger app als je erop klikt. Dat gaat er dus uit. Gelukkig vind ik dus, want ik krijg nu vaak dubbele notificaties en dubbele badges, zowel op de messenger app als Facebook app zelf.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:50 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen moeite met de in-app berichten.
Maar werkt het een beetje lekker samen dan?
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar kan er naast zitten. Maar dat is dus gewoon een soort whatsapp chat nu? Dus heel de tijd push berichtjes tenzij je dat uit zet, maar dan weet je dus pas of je een bericht hebt als je die app opent, en niet gewoon wanneer je mobiel aan het facebooken bent. Of zie je in je FB app nog wel dat je berichten hebt maar opent die ze dan gewoon met die chat-app?
Nouja, het moet maar. Maar wel weer een app naar achteren moeten schuiven nuquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het werkt inderdaad een beetje als Whatsapp. Gewoon een aparte chatapp. En werkt qua notificaties ook hetzelfde als Whatsapp. Nu is het nog zo dat je in de Facebook app zelf óók berichten krijgt. Hij stuurt je dan automatisch door naar de messenger app als je erop klikt. Dat gaat er dus uit. Gelukkig vind ik dus, want ik krijg nu vaak dubbele notificaties en dubbele badges, zowel op de messenger app als Facebook app zelf.
Wat je natuurlijk kan doen is van de messenger app gewoon alle notificaties uitzetten en alleen badges aan. Dan zie je vanzelf een 1 bij de app staan, en dan weet je dat je een bericht hebt, zonder het gebuzz etc.
Je went er snel genoeg aan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:13 schreef very het volgende:
[..]
Nouja, het moet maar. Maar wel weer een app naar achteren moeten schuiven nu
Stomme faecbook
Bedankt voor de reactie, maar dat had ik helaas ook al gedaan...quote:Op maandag 28 juli 2014 22:49 schreef Ynske het volgende:
ITunes machtigingen intrekken en opnieuw verlenen via iTunes
Mobiele site dus gebruiken. Die apps werken voor geen meter de laatste paar versies.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-android-app.html
[..]
Waar haal ik die dan vandaan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Top. Ik snap sowieso niet waarom mensen niet gewoon paper gebruiken, zoveel beter dan de reguliere fb-app.
US store.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mobiele site dus gebruiken. Die apps werken voor geen meter de laatste paar versies.
[..]
Waar haal ik die dan vandaan?
Ik vind ze 100x beter werken dan de webversie hoor. Prima. Ook prima dat messenger nu apart is, scheelt weer bulk in de gewone app.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mobiele site dus gebruiken. Die apps werken voor geen meter de laatste paar versies.
Ik VOND de app prima werken, inmiddels is het een programma die de feed forceert in de vorm die zij willen ipv de geprefereerde chronologische volgorde, gaat het inefficient met data en geheugen om waardoor alles nodeloos ververst moet worden etc etc.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind ze 100x beter werken dan de webversie hoor. Prima. Ook prima dat messenger nu apart is, scheelt weer bulk in de gewone app.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |