Oh, ik heb nog van die plastic tandenstokers/flosdraadjesquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ging niet. Je zou een naald kunnen proberen oid, maar wel voorzichtig dan, liever iets heel duns en sterks van plastic en dan pulken.
En de directie maar cashen en van die pauper iPhone dingetjes kopen, stekker er uit trekken!quote:De arbeidsinspectie gaat op verzoek van vakbond FNV Bondgenoten een onderzoek instellen bij het bedrijf Pegatron Services in Breda. Volgens de bond zijn acht mensen flauwgevallen door de hitte op de werkvloer.
Bestuurder Tjeerd Bakx van FNV Bondgenoten was getipt over klachten bij het drie maanden oude bedrijf en ging op onderzoek uit. Hij sprak met werknemers die zeiden dat in korte tijd acht collega's waren flauwgevallen door de hitte.
De leiding zou hebben beloofd om de temperatuur in de werkruimte omlaag te brengen, maar dat is volgens de werknemers nog niet gebeurd. "Mensen mogen niet naar buiten om af te koelen", zegt de vakbondsbestuurder. Hij heeft pogingen ondernomen om met de directie te praten "maar tot nu toe tevergeefs".
Pagatron Services, een reparatiebedrijf van iPhones, heeft nog niet gereageerd op de kritiek van de werknemers. Het zijn allemaal uitzendkrachten die volgens Bakx te horen hebben gekregen dat ze maar beter kunnen vertrekken als ze ontevreden zijn. "Zo ga je niet met personeel om", vindt FNV Bondgenoten.
Succesquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:51 schreef very het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog van die plastic tandenstokers/flosdraadjes
Dit soort dingen dus:
[ afbeelding ]
Daar moet het wel mee lukken, hoop ik
watte?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
En de directie maar cashen en van die pauper iPhone dingetjes kopen, stekker er uit trekken!
Zelf gedaan met een zakmesje, voorzichtig alles losgemaakt.. Kwam me toch een zooi stof en zand uit. Nu gewoon schoon.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:51 schreef very het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus:
[ afbeelding ]
beschadig je dan niets van binnen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zelf gedaan met een zakmesje. Kwam me toch een zooi stof en zand uit. Nu gewoon schoon.
Ik doe het zelf met een paperclip ofzo waar je je ook je simkaart er mee uit haalt. Komt nog best een bonk stof uit af en toe.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:51 schreef very het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus:
[ afbeelding ]
Beste tip ooit! Ik had ook oplaadproblemen en dacht dat het aan mijn kabels lag. Zojuist met een paperclip zitten porren en er kwam echt een shitload aan stof uit! Nu werkt alles weer properquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik ook, stof in het oplaadgat. Je ziet het niet, maar het zit er wel.
Ja, ik ook dus toenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Beste tip ooit! Ik had ook oplaadproblemen en dacht dat het aan mijn kabels lag. Zojuist met een paperclip zitten porren en er kwam echt een shitload aan stof uit! Nu werkt alles weer proper
Ik heb net ook even met een paperclip zitten roeren, maar er komt praktisch niks uitquote:
Clippy.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bij mij kwam het er heel erg makkelijk uit met een paperclip.
Ja, dat is wel wat je iPhone je probeert te vertellen bij het verwijderen van een foto. Die tekst had je al wel gelezen neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:15 schreef Bendoe het volgende:
Vraagje. Ik heb vandaag op mijn iPhone 5S allerei foto's verwijderd. Zijn die nu ook uit mijn iCloud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |