Of de Gmail app gebruiken, die gebruikt Push ipv Fetch (stukken sneller). Heb de standaard app al sinds een jaar ofzo niet meer aangeraakt sinds dat Push ondersteuning voor Gmail is vervallen.quote:
Is ook nog een optie idd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Of de Gmail app gebruiken, die gebruikt Push ipv Fetch (stukken sneller). Heb de standaard app al sinds een jaar ofzo niet meer aangeraakt sinds dat Push ondersteuning voor Gmail is vervallen.
Gewoon Boxer gebruiken, bazenappquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Of de Gmail app gebruiken, die gebruikt Push ipv Fetch (stukken sneller). Heb de standaard app al sinds een jaar ofzo niet meer aangeraakt sinds dat Push ondersteuning voor Gmail is vervallen.
Het enige wat ik aan WhatsApp mis tov iMessage is dat je geen offline berichten kan sturen en dat de app de berichten automatisch verstuurt zodra je online bent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als Whatsapp. Ik iMessage echter nooit. Echt nooit. Heb het ook uitstaan. Whatsapp, Facebookchat, of ouderwets sms.
Geen idee, daar ben ik ook weleens tegenaan gelopen ja. Hoewel, wie is er tegenwoordig nog weleens "offline"?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het enige wat ik aan WhatsApp mis tov iMessage is dat je geen offline berichten kan sturen en dat de app de berichten automatisch verstuurt zodra je online bent.
Op de WhatsApp voor Android kan dat wel, waarom dit verschil?
Ik ben altijd "offline". Ik werd er echt schijtziek van dat mensen, je gingen aanspreken op het feit dat je nog vrij laat "online" was en waarom je niet/laat op hun berichtjes reageert..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Geen idee, daar ben ik ook weleens tegenaan gelopen ja. Hoewel, wie is er tegenwoordig nog weleens "offline"?
Hoe kan je altijd offline zijn? Ik weet Last Seen kan verbergen maar hoe kan je je onlinestatus verbergen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben altijd "offline". Ik werd er echt schijtziek van dat mensen, je gingen aanspreken op het feit dat je nog vrij laat "online" was en waarom je niet/laat op hun berichtjes reageert..
Laatste Whatsapp status: 1031 dagen geleden..
Status = Nobodyquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoe kan je altijd offline zijn? Ik weet Last Seen kan verbergen maar hoe kan je je onlinestatus verbergen?
LSTimeStamp als je jailbroken bentquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoe kan je altijd offline zijn? Ik weet Last Seen kan verbergen maar hoe kan je je onlinestatus verbergen?
Ik weet verder niet wat er in de laatste updates van Whatsapp veranderd is, maar ik heb het al tijden uit staan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is dat niet voor de geschreven statusupdates?
Via je iPhone doen, niet in iTunes. Worked for me.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef mrPanerai het volgende:
Ik geraak niet in de US store omdat ik een CC moet aanmelden, ik MOET kiezen en None is geen optie. Hoe omzeil ik dit?
Via de pc moet je eerst uitloggen uit je bestaande ID, dan via iTunes een gratis app of lied "kopen", dan krijg je de optie None wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef mrPanerai het volgende:
Ik geraak niet in de US store omdat ik een CC moet aanmelden, ik MOET kiezen en None is geen optie. Hoe omzeil ik dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |