Nou staat hij sowieso al bekend als een vliegenvanger dus dan denk ik; focus je eens op het voetbal man leuter. Wat een idioot.quote:Keeper Sparta: Joods CIDI criminele organisatie
Ook Sparta-keeper Khalid Sinouh mengt zich in de discussie over het conflict tussen Israël en de Palestijnse terreurorganisatie Hamas. De bijdrage van de profvoetballer is weinig diplomatiek. Op Twitter noemt hij het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) een ,,criminele organisatie."
In een eerdere tweet bestempelde Sinouh het CIDI al als een ,,pro-apartheidorganisatie." CIDI-directrice Esher Voet heeft niet direct gereageerd op de tweets van Sinouh. Wel reweet ze een bericht waarin iemand over uitspraken van de keeper schrijft: ,,Wat 'n niveau. Wat 'n voorbeeld."
De gewelddadigheden tussen Israël en Hamas begonnen na de moord op drie Israëlische tieners en de daaropvolgende ontvoering en moord op een Palestijnse jongen. Inmiddels zijn sinds begin vorige week 203 Palestijnen omgekomen door de luchtaanvallen.
Dit dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:50 schreef Dven het volgende:
Lekker boeiend.
Overigens is dat CIDI inderdaad een boevenbende.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:42 schreef n8n het volgende:
Vrijwel iedereen is achterlijk, laat 'bekende mensen' ook godverdomme lekker achterlijk zijn.
Ik dacht ook niet aan Pim Doesburg en Jan van Beveren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:28 schreef karton2 het volgende:
Bij het lezen van de TT was de eerste naam waar ik aan dacht Sinouh.
Hij stelt me niet teleur in ieder geval
Er werd de Nederlandse voetballers verweten dat ze geen oog hadden voor de dictatoriale omstandigheden in Argentinië op het WK-78. Toen Rijsbergen zich wel uitsprak en naar de Dwaze Moeders ging werd het niet gewaardeerd. Oekie Hoekema, wie kent hem nog, werd uitgelachen toen ie bedankte voor Oranje, en zei dat Nederland zich moest terugtrekken van het WK.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballers die een mening hebben over andere zaken dan voetbal
Israel-palestina conflict
Eens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:50 schreef Dven het volgende:
Lekker boeiend.
Overigens is dat CIDI inderdaad een boevenbende.
Even ctrl+shift indrukken, Tong.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:00 schreef tong80 het volgende:
Trouwens hoe komt de TS erbij dat de gemiddelde voetballer niet bekend staat om zijn intelligentie =
±P
quote:PSV distantieert zich van privé-uitspraken Sinouh
12/09/2011 15:04
PSV heeft Khalid Sinouh aangesproken op de uitspraken die hij zondag deed naar aanleiding van de 11 september-herdenking. Dat bevestigde Pedro Salazar Hewitt, persmanager van PSV.
De club uit Eindhoven distantieert zich volledig van de mening van Sinouh, maar beseft dat dit een privé-mening is van de reservedoelman. 'Mensen zullen we ons nu weer concentreren op het heden, word een beetje moe van die 9/11 propaganda!', twitterde Sinouh zondag.
Even later reageerde hij met de stelling dat 11 september gebruikt wordt om 'die bijna catastrofe die ze daarna hebben aangericht te maskeren!' Sinouh zette de herdenkingen in Amerika af tegen de hedendaagse problemen in de wereld. 'Honger in Afrika, Syrië, Palestijnen, Irak en ik kan nog wel effe doorgaan...'
Het verschil tussen een domme keeper en een domme directrice is op zich niet erg groot.quote:‘De Joodse gemeenschap heeft zo ongeveer een eeuwenlang patent op discriminatie en uitsluiting’.
Deze keeper heb natuurlijk gelijk. Dat dat CIDI zo serieus genomen wordt in Nederland is al walgelijk genoeg. Zionisme = racisme, Israel = Apartheid.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen weet dat de gemiddelde profvoetballer over het algemeen niet bekend staat om zijn intelligentie, maar keeper Khalid Sinouh van Sparta doet daar nog een schepje bovenop.
Al een tijdje bestookt hij zijn Twitter volgers (die hem neem ik aan volgen vanwege zijn voetbal ' kwaliteiten' ) met zijn mening over het conflict in het midden-Oosten. Heel vaak ontzettende stront wat er uit zijn vingers komt, maar vandaag sloeg toch wel alles;
[..]
Nou staat hij sowieso al bekend als een vliegenvanger dus dan denk ik; focus je eens op het voetbal man leuter. Wat een idioot.
Voetballers die een mening hebben
Hoezo?quote:
Zijn mening verschilt niet veel met de waarheid me dunkt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen weet dat de gemiddelde profvoetballer over het algemeen niet bekend staat om zijn intelligentie, maar keeper Khalid Sinouh van Sparta doet daar nog een schepje bovenop.
Al een tijdje bestookt hij zijn Twitter volgers (die hem neem ik aan volgen vanwege zijn voetbal ' kwaliteiten' ) met zijn mening over het conflict in het midden-Oosten. Heel vaak ontzettende stront wat er uit zijn vingers komt, maar vandaag sloeg toch wel alles;
[..]
Nou staat hij sowieso al bekend als een vliegenvanger dus dan denk ik; focus je eens op het voetbal man leuter. Wat een idioot.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:46 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zijn mening verschilt niet veel met de waarheid me dunkt.
Ik las gasten eerst anders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:42 schreef Nemephis het volgende:
Die voetballer spoort niet helemaal, maar dat geldt net zo goed voor het CIDI - als ik een Jood was zou ik me kapot schamen voor die gasten.
Altijd een (negatieve) mening over Israel, onze medelanders. Ik hoor er zelden 1 die Hamas veroordeelt om het uitlokken van gewapende conflicten waar ze de eigen burgers het slachtoffer van alten worden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
welke uitlokking? het zijn altijd de bloeddorstige zionisten die terreuraanslagen plegen op Palestijnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Altijd een (negatieve) mening over Israel, onze medelanders. Ik hoor er zelden 1 die Hamas veroordeelt om het uitlokken van gewapende conflicten waar ze de eigen burgers het slachtoffer van alten worden.
I rest my casequote:Op donderdag 17 juli 2014 09:52 schreef Deadre het volgende:
[..]
welke uitlokking? het zijn altijd de bloeddorstige zionisten die terreuraanslagen plegen op Palestijnen.
Actie = reactie
Deze uitlokkingen:quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:52 schreef Deadre het volgende:
[..]
welke uitlokking? het zijn altijd de bloeddorstige zionisten die terreuraanslagen plegen op Palestijnen.
Actie = reactie
Sowieso elke "beroemdheid" met een mening.quote:
Nee, maar zijn marokkaanse buurman uiteraard wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:15 schreef PicoMMP het volgende:
Heeft Ben Janssen uit Haarlem al iets getwittert over deze kwestie?
Artikel vol onzin en gespuis dat Wikiquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:02 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Deze uitlokkingen:
http://en.wikipedia.org/w(...)acks_on_Israel,_2014
Misschien een hele domme vraag, maaruhm; waarom hebben alle Marocs een mening over de kwestie Palestina - Israel ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, maar zijn marokkaanse buurman uiteraard wel.
Slinger YouTube aan en zoek rapper Ismo. Hij zal het je haarfijn uitleggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag, maaruhm; waarom hebben alle Marocs een mening over de kwestie Palestina - Israel ?
Ik ben niet zo van de Youtubequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Slinger YouTube aan en zoek rapper Ismo. Hij zal het je haarfijn uitleggen.
Wat is er mis met YouTube?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Youtube
Niet alleen de mocro's, volgens mij identificeren zowat alle moslims zich met de Palestijnen. Misschien omdat in hun heilige geschriften de jood niet zo best uit de verf komt, en deze kwestie bevestigt dat natuurlijk uitstekend; de onderdrukte moslim en de joodse onderdrukker. Het westen, de christenen en de joden in het bijzonder zijn in veel landen de bron van het kwaad. Als je dat in de moskee te horen krijgt, thuis van je ouders en ook nog eens in de selectief gekozen media, geloof je daar waarschijnlijk heilig in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag, maaruhm; waarom hebben alle Marocs een mening over de kwestie Palestina - Israel ?
Ik zie jou ook nooit het Nederlandse verzet veroordelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Altijd een (negatieve) mening over Israel, onze medelanders. Ik hoor er zelden 1 die Hamas veroordeelt om het uitlokken van gewapende conflicten waar ze de eigen burgers het slachtoffer van alten worden.
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik zie jou ook nooit het Nederlandse verzet veroordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |