SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link![]()
Dus gister krijg ik een PM dat ik een veiling heb gewonnen en om 1 uur krijg ik een DM dat ik hem verloren heb
wat is het nou?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Voor de liefhebber, mijn team ziet er zo uit. Ik heb nu een selectie van 23 spelers. In elke linie een ervaren speler, voor de rest veel jonkies.
Orde van de Tempeliers![]()
![]()
Mooi team, goed in balans!quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:55 schreef SiebeJ het volgende:
Voor de liefhebber, mijn team ziet er zo uit. Ik heb nu een selectie van 23 spelers. In elke linie een ervaren speler, voor de rest veel jonkies.
Orde van de Tempeliers
[ afbeelding ]![]()
Als m'n trainer een goede opstelling maakt, zou ik met deze spelersgroep meer voetbaltalent op het veld moeten hebben dan bijvoorbeeld Ajax aan het begin van het spelquote:
Hoop alleen niet dat er een oliesjeik langs komt voor één van de talenten. Maar dat zullen jullie ook wel hebben gok ik![]()
Torres was van mij!quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:55 schreef SiebeJ het volgende:
Orde van de Tempeliers
[ afbeelding ]
Children of the night. What music they make.![]()
Dat laatste. Sejt kwam er na 12 uur nog achter dat ik ook Torres had, dus ik moest een andere speler zoeken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:13 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Dubbel, of kon je er niet meer op bieden?
Naja, mij best
Daar is dus Peruzzi naar toe gegaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:55 schreef SiebeJ het volgende:
Orde van de Tempeliers
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wow had Peruzzi veel duurder verwacht bij zoveel bieders.. Is iedereen afgehaaktquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Daar is dus Peruzzi naar toe gegaan.?
![]()
Sejt, wie had Fischer gewonnen in de laatste bieding?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:47 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste "Fok! als speler" database was ~2000 changes.![]()
Ik ben afgehaakt met zoveel bieders.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:48 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Wow had Peruzzi veel duurder verwacht bij zoveel bieders.. Is iedereen afgehaakt?
![]()
![]()
Jij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:48 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Sejt, wie had Fischer gewonnen in de laatste bieding?I love my mispoken words.![]()
mijn team waarbij:
Rugani --> Nick Viergever, ajax, 3,52 Mill. £
Casasola --> Júlio Baptista, Cruzeiro Esporte Clube, 1,32 Mill. £
Januzaj --> daley blind, ajax, 5,28 Mill. £![]()
![]()
Jupquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:48 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Wow had Peruzzi veel duurder verwacht bij zoveel bieders.. Is iedereen afgehaakt?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik ben toch wel blij dat ik hem binnen heb kunnen halen. Zelfde trouwens met Balanta en Zoumaquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt met zoveel bieders.![]()
Er zit een foutje in jouw lijst. Er staat 1 speler op 10% ipv 100%quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:53 schreef 44rdbei het volgende:
mijn team waarbij:
Rugani --> Nick Viergever, ajax, 3,52 Mill. £
Casasola --> Júlio Baptista, Cruzeiro Esporte Clube, 1,32 Mill. £
Januzaj --> daley blind, ajax, 5,28 Mill. £
[ afbeelding ]![]()
Ik zie dat er in de OP staat dat mijn team: Creme de la Creme heet, maar het is FC Creme de la Creme.![]()
![]()
Is bij mij ook, maar we moeten niet overal moeilijk over doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:01 schreef Super-B het volgende:
Ik zie dat er in de OP staat dat mijn team: Creme de la Creme heet, maar het is FC Creme de la Creme.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
ohja dat moest ik nog doorgeven zal wel een typo zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:57 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Er zit een foutje in jouw lijst. Er staat 1 speler op 10% ipv 100%
Sejt: Bij speler Abbiati (10% ipv 100%) klopt de prijs niet, kan je nakijken of dit goed gaat?![]()
Nee, maar just saying.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is bij mij ook, maar we moeten niet overal moeilijk over doen![]()
![]()
Ik gok dat Raul en Di Natale samen al net zoveel verdienen als 75% van m'n team samenquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:09 schreef Swaytje het volgende:
Dit is mijn team.. Kom denk ik wat te kort qua middenvelders, maar er zitten genoeg spelers bij die meedere posities kunnen. Hopelijk ligt de loonlast niet zo hoog dat ik failliet ga![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hobbel_Rob hoe is het nou afgelopen met Daniele Rugani? Wie heeft hem nou uiteindelijk gekregen en krijgt de verliezer nog een kans om een nieuwe speler te kiezen?![]()
Ik heb er eigenlijk niet zo opgelet maar ik gok dat mijn spelers ook best duur in salaris onderhoud zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:09 schreef Swaytje het volgende:
Dit is mijn team.. Kom denk ik wat te kort qua middenvelders, maar er zitten genoeg spelers bij die meedere posities kunnen. Hopelijk ligt de loonlast niet zo hoog dat ik failliet ga![]()
[ afbeelding ]
gelukkig heb ik +- 15 miljoen over.![]()
Excel bestand bevat wel meer schrijffouten. In FM staat het goed:quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:01 schreef Super-B het volgende:
Ik zie dat er in de OP staat dat mijn team: Creme de la Creme heet, maar het is FC Creme de la Creme.
I love my mispoken words.![]()
Die fout klopt, in jouw voordeel, want nu heb je ongeveer 650.000 extra op je rekening.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:09 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ohja dat moest ik nog doorgeven zal wel een typo zijn.
Sejt: Bij speler Abbiati (10% ipv 100%) klopt de prijs niet, kan je nakijken of dit goed gaat?
De game is gestart, dus ik ga dat niet meer wijzigen.I love my mispoken words.![]()
En dan nog Puyol erbij die ook iets van 200k per week verdientquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik gok dat Raul en Di Natale samen al net zoveel verdienen als 75% van m'n team samen![]()
Jij hebt 'm gewonnen uiteindelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:16 schreef Super-B het volgende:
Hobbel_Rob hoe is het nou afgelopen met Daniele Rugani? Wie heeft hem nou uiteindelijk gekregen en krijgt de verliezer nog een kans om een nieuwe speler te kiezen?I love my mispoken words.![]()
De game is gestart. Ben de subscriptions aan het doen en een view aan het instellen om snel een overzicht te kunnen geven van de prestaties van je team. (vergelijkbaar met shortlist views in "Fok! als speler".quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:22 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Had hem net ge-pm-t! Zijn we al bijna startklaar ?:)I love my mispoken words.![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:29 schreef Sejt het volgende:
[..]
De game is gestart. Ben de subscriptions aan het doen en een view aan het instellen om snel een overzicht te kunnen geven van de prestaties van je team. (vergelijkbaar met shortlist views in "Fok! als speler".
Zou je ook de database wijzigingen willen delen? Zodat ik/we zelf ook een game kunnen spelen in ons mooie nieuwe land?![]()
Damn, toekomstige transfer van Warner Hahn over het hoofd gezien. Zal de game opnieuw moeten opstarten.I love my mispoken words.![]()
Neee, mijn speler verneukt hetquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef Sejt het volgende:
Damn, toekomstige transfer van Warner Hahn over het hoofd gezien. Zal de game opnieuw moeten opstarten.![]()
![]()
Waarschijnlijk de laatste keer dat ik eerste sta, dus deze screen ga ik boven mijn bed hangenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:01 schreef Sejt het volgende:
Let the games begin!
![]()
[ afbeelding ]
1st step, screens van alle teams.![]()
![]()
Op naar divisie 1quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:01 schreef Sejt het volgende:
Let the games begin!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1st step, screens van alle teams.
Jezus dat duurde lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beginnen tegen Rubin Kazan.
Ik vrees een beetje! Divisie 2 is volgens mij best lastig. zitten toch hele goede 'extra' clubs in![]()
Team screens: Juni 2013
Henk's Angels (Roceco)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopabowana Football Club (Bow)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orde van de Tempeliers (SiebeJ)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RKVV Volharding (Hobbel_Rob)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Settle United (Sejt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport Club Ciscus (Ciscus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporting Nigerhaven (superniger)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umbria FC (YouriNL)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubakunoord (IkeDubaku99)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Broski (Hermanna)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Creme de la Creme (Super-B)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC De Koekenbakkers (Jorwol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Fylax (Fylax)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Odin (Drizzt_DoUrden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Red Forest (DeHovenier)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Rode Sokken (44rdbei)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schweinhund (ambiance)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Sway (Swaytje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamburger FC (HamburgerHenk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Bruno Martins Indi (mvdk_)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Wervelwind (TornadoDK)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix United (Happel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL Sterrenteam (PierreTT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stalybrug Celtic FC (stalybridge)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niet alle spelers in deze screen kan vinden, betekent dat dat ze in de reserves of de u19 spelen.I love my mispoken words.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd of er ook echt 7-0'-etjes tussen gaan zitten enzo!
Ik mag het gelijk tegen Sejt opnemen, en niet stiekem opnieuw opstarten he Sejt!![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:14 schreef Sejt het volgende:
Team screens: Juni 2013
Henk's Angels (Roceco)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopabowana Football Club (Bow)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orde van de Tempeliers (SiebeJ)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RKVV Volharding (Hobbel_Rob)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Settle United (Sejt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport Club Ciscus (Ciscus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporting Nigerhaven (superniger)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umbria FC (YouriNL)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubakunoord (IkeDubaku99)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Broski (Hermanna)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Creme de la Creme (Super-B)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC De Koekenbakkers (Jorwol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Fylax (Fylax)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Odin (Drizzt_DoUrden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Red Forest (DeHovenier)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Rode Sokken (44rdbei)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schweinhund (ambiance)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Sway (Swaytje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamburger FC (HamburgerHenk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Bruno Martins Indi (mvdk_)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Wervelwind (TornadoDK)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix United (Happel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL Sterrenteam (PierreTT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stalybrug Celtic FC (stalybridge)Mijn team staat er niet tussen, is nog een keer FC SchweinhundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niet alle spelers in deze screen kan vinden, betekent dat dat ze in de reserves of de u19 spelen.![]()
Aangepast, en hier:quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:15 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Mijn team staat er niet tussen, is nog een keer FC Schweinhund
FC Sway (Swaytje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
It's on mate.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:14 schreef Hobbel_Rob het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd of er ook echt 7-0'-etjes tussen gaan zitten enzo!
Ik mag het gelijk tegen Sejt opnemen, en niet stiekem opnieuw opstarten he Sejt!
Ziet er goed uit bij Odin
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
628k per week... oepsquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:17 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Mijn salaris per week: 315.000 kBen benieuwd of dat te redden is!
![]()
Lening vergeten weg te halen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:20 schreef Roceco het volgende:
... Courtois staat er niet tussen bij Henk's Angels. Maar 21 van de 25 spelers om precies te zijn.
Maar hij is wel van jou.
Zie wel dat er een hoop in de jeugd voetballen bij mij
Hier 408k, ik dacht dat ik veel hoger uit zou komenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:17 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Mijn salaris per week: 315.000 kBen benieuwd of dat te redden is!
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Toekomstige hosts kunnen de gebruikte team view hier downloaden: http://ge.tt/3TLoyTo1/v/0?c
(downloaden, kopieren naar je FM map, importeren in FM, klaar)I love my mispoken words.![]()
200k per week maar wel 2de divisie.quote:
De Zeeuw verdient echt veel te veel, als ik dat had geweten had ik wel een ander genomen.No bitch to me![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zie het kommentaar onderaan mijn team overzicht post.![]()
![]()
Voor Konradsen, Enoh en Gardner geldt dit ook?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Lening vergeten weg te halen.
Maar hij is wel van jou.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Salarissen bij mij zijn echt reuze laag: 71.755 p/w![]()
![]()
Budgetmanagement noemen ze dat.![]()
Eerste wedstrijd tegen Tempeliers. Agh die win ik makkelijk.![]()
![]()
![]()
Ik heb vergeleken met sommige teams een redelijk oud team staan. Verder slurpen Darren Bent en Naldo aardig wat salaris.![]()
Ah, ik moet tegen Ciscus, leuk
Aah, die spelen dus bij de reserves?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:25 schreef Roceco het volgende:
[..]
Voor Konradsen, Enoh en Gardner geldt dit ook?![]()
Ik ook niet echt, maar boeit nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
1.miljoen per week.
Ik heb daar echt totaal niet opgelet....
Ik heb alle uitleenbeurten weggehaald, maar bij Courtois ging het blijkbaar fout.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:25 schreef Roceco het volgende:
[..]
Voor Konradsen, Enoh en Gardner geldt dit ook?I love my mispoken words.![]()
Moet ik hem nu dus een jaar missen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik heb alle uitleenbeurten weggehaald, maar bij Courtois ging het blijkbaar fout.![]()
![]()
Ik ben 290k/week kwijt. Eriksen is mn grootverdiener, met 71k/week.Children of the night. What music they make.![]()
Godver, mijn sterspelerquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef Sejt het volgende:
Januzaj bang voor wervelwinden?
[ afbeelding ]
[..]
Ja, sorry
Aan de andere kant, bedankt voor het ultieme excuus als ik degradeer![]()
![]()
Dan doe je toch savegame editten en de eind datum op de volgende dag zetten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef Sejt het volgende:
Januzaj bang voor wervelwinden?
[ afbeelding ]
[..]
Ja, sorry![]()
Hebben de spelers met jeugdcontracten ook al een fulltime contract getekend die op een bepaalde datum in werking gaat?![]()
Ik heb de ingame editor niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Dan doe je toch savegame editten en de eind datum op de volgende dag zetten.I love my mispoken words.![]()
Grapjasquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:25 schreef Super-B het volgende:
Eerste wedstrijd tegen Tempeliers. Agh die win ik makkelijk.![]()
![]()
![]()
Dat heb ik gedaan, maar als ik zo kijk zijn er toch wat contracten naar 2015 gezet. Geldt daarentegen voor bijna iedereen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef SiebeJ het volgende:
Hebben de spelers met jeugdcontracten ook al een fulltime contract getekend die op een bepaalde datum in werking gaat?I love my mispoken words.![]()
Nog wat friendlies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Geen discipline, die jongensquote:
Je wint waarschijnlijk. Jouw selectie bestaat merendeel uit spelers die er al kunnen staan, terwijl mijn selectie gericht is op potentie.quote:![]()
Betaalde waarde voor mijn selectie: 83M. Waarde in FM (exclusief 3 man in de jeugd: 55M)
Gelukkig zijn er een aantal die nog flink in waarde kunnen stijgen!![]()
FriendliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:35 schreef 44rdbei het volgende:
onterecht verloren van shaktart 0-2
"shakhtar profit from wasteful kindersokjes"
Ik mis vier spelers in het lijstje van het eerste elftal. Kan ik er van uit gaan dat ze bij de jeugd spelen..?![]()
Yep, of reserves.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:38 schreef SiebeJ het volgende:
Ik mis vier spelers in het lijstje van het eerste elftal. Kan ik er van uit gaan dat ze bij de jeugd spelen..?I love my mispoken words.![]()
Lijkt me wel! Ben wel benieuwd wie je mist?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:38 schreef SiebeJ het volgende:
Ik mis vier spelers in het lijstje van het eerste elftal. Kan ik er van uit gaan dat ze bij de jeugd spelen..?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:34 schreef Sejt het volgende:
Anglerfish begint goed aan voorbereiding.
[ afbeelding ]
Citius, Altius, Fortius.![]()
Riedewald (17), Capradossi (17), Van Aken (20) en Tete (18). Drie spelers waarschijnlijk bij U19 en eentje van U21. Weet nu alleen niet wat ze verdienen of wat ze waard zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Lijkt me wel! Ben wel benieuwd wie je mist?![]()
![]()
Weet niet of ergens een lijstje was die ik miste, maar ik ben benieuwd of ik derbies ga spelen. Geen idee nu welke club waar speelt.![]()
Fernando Ricksenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Oja en hebben jullie gezien wie mijn manager is:
[ afbeelding ]
Hier spelen Zöllner (18), Willems (20), Ziyech (21) en Femenia (23) bij het 2e of de jeugd.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Henkie Vosquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Oja en hebben jullie gezien wie mijn manager is:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:![]()
Henk Vos, lul.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik ben volgens mij het enige team uit Hoveniershaven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:41 schreef HamburgerHenk het volgende:
Weet niet of ergens een lijstje was die ik miste, maar ik ben benieuwd of ik derbies ga spelen. Geen idee nu welke club waar speelt.Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:41 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Riedewald (17), Capradossi (17), Van Aken (20) en Tete (18). Drie spelers waarschijnlijk bij U19 en eentje van U21. Weet nu alleen niet wat ze verdienen of wat ze waard zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:41 schreef Sejt het volgende:
Mooi resultaat voor Nigerhaven, al is het maar een friendly.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Drizztdorpquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:41 schreef HamburgerHenk het volgende:
Weet niet of ergens een lijstje was die ik miste, maar ik ben benieuwd of ik derbies ga spelen. Geen idee nu welke club waar speelt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:42 schreef Sejt het volgende:
[..]Wil je die van mij ook ff posten voor de zekerheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:44 schreef SiebeJ het volgende:
Haha, wat is dit dan voor een jeugdspeler
[ afbeelding ]![]()
wtf, Joling heeft een zoon
Foutje in het spel. Ik heb GK coaches aangemaakt voor iedereen (helemaal gelijk) maar FM maakt deze dan aan. Vage shit, maar heeft geen impact op wat dan ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:44 schreef SiebeJ het volgende:
Haha, wat is dit dan voor een jeugdspeler
[ afbeelding ]I love my mispoken words.![]()
Ook andere spelers hebben aparte namen, Zie nog een Goalkeeper staan en ook nog Coach bij iemand als achternaamquote:![]()
Zou mooi zijn als zo'n speler een megatalent is en doorbreekt!:Pquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
Foutje in het spel. Ik heb GK coaches aangemaakt voor iedereen (helemaal gelijk) maar FM maakt deze dan aan. Vage shit, maar heeft geen impact op wat dan ook.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:49 schreef Sejt het volgende:
Bakkali van ene Fok club naar de andere.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:49 schreef Sejt het volgende:
Bakkali van ene Fok club naar de andere.
[ afbeelding ]![]()
![]()
De fantastische krant "Dingen" schrijft over uitleenbeurt Bruno Fernandes.
En maar wachten op Odinnieuws...[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dingenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:55 schreef Sejt het volgende:
De fantastische krant "Dingen" schrijft over uitleenbeurt Bruno Fernandes.
[ afbeelding ]
Hij heeft ook maar 13 spelers in het beginquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:56 schreef ambiance het volgende:
[..]
Gaat Nigerhaven iedereen "leeghuren" ?Nu al 15 dus.
![]()
Odin in Italië.
Meer friendlies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ik vrees voor de openingswedstrijd :Squote:Op woensdag 16 juli 2014 14:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dubakunoord zet Toulouse opzij alsof het niks is. Manolev die scoort.![]()
Ik ga even door naar de competitiestart. Die friendlies zijn niet bijster interessant.
Zo terug.I love my mispoken words.![]()
beisterquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:06 schreef Sejt het volgende:
Ik ga even door naar de competitiestart. Die friendlies zijn niet beister interessant.
Zo terug.
He, doe is normaal!quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:03 schreef Sejt het volgende:
Volgende Fokland speler naar Nigerhaven.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Nee ik hou m'n kop niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hold din kæft.
Ja, gebruik Google translate maar.
Heb google translate niet gebruikt, maar ik neem aan dat dat er staat
Goeie edit welquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:06 schreef Sejt het volgende:
Ik ga even door naar de competitiestart. Die friendlies zijn niet bijster interessant.
Zo terug.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee ik hou m'n kop niet.
Heb google translate niet gebruikt, maar ik neem aan dat dat er staat![]()
*eensquote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
En wat zeggen ze ookalweer na een goeie wedstrijd? Godt kaempet, toch?quote:
Heb jaren en jaren geleden het hack-n-slash spel Rune gespeeld en zat in een Deense guild genaamd Great Free FightersGFF
lolquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En wat zeggen ze ookalweer na een goeie wedstrijd? Godt kaempet, toch?
Heb jaren en jaren geleden het hack-n-slash spel Rune gespeeld en zat in een Deense guild genaamd Great Free FightersGFF
Nee, men zegt naar mijn weten gewoon "God kamp", al is "Godt kæmpet" niet verkeerd.
Maar nu weer on topic.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef Sejt het volgende:
Odin in Italië.
[ afbeelding ]
Meer friendlies:0-6 gewonnen van Dudingen, voor wat het waard is.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aston Villa is geen gekke ploeg om van te winnen, ook al is het vriendschappelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:13 schreef Sejt het volgende:
Dubakunoord wint eerste prijs?
[ afbeelding ]![]()
Een friendly cup in je eigen stad, tja...quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:13 schreef Sejt het volgende:
Dubakunoord wint eerste prijs?
[ afbeelding ]
Uitleenbeurten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Begint goedquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:02 schreef Sejt het volgende:
Gauld voor 1 seizoen naar Newcastle.
[ afbeelding ]
Campbell redt punt voor Phoenix.
FC BMI geschokt door club logo.
Wervelwind niet zo wervelend.
Schnitzeljungs heeft eerste 3 punten in de zak!
Stand na 1e ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Intriguing clashquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:21 schreef Sejt het volgende:
1e Divisie preview van de 1e ronde.
[ afbeelding ]
Seizoenskaarten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Kaartenfeest in Dor Malul. En Fredschhshhs!
3 Punten voor thuisploeg.
Di Natale matchwinner.
JUICHEN JUICHEN JUICHENquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:24 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Di Natale matchwinner.
[ afbeelding ]
WTF, Costly![]()
![]()
Di Natale! Wel meteen mn keeper blessurequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:24 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Di Natale matchwinner.
[ afbeelding ]Hopelijk niet te ernstig
![]()
Haha tactische zet. Als je tegenstander goed kan voetballen, moet je zelf zorgen dat hij neit kan voetballen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:28 schreef Sejt het volgende:
H_R, doe 's wat aan je achtertuin man!
[ afbeelding ]
Hoe lang is hij er uit?![]()
Gescheurde hamstring. minstens 3 maandenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:29 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Haha tactische zet. Als je tegenstander goed kan voetballen, moet je zelf zorgen dat hij neit kan voetballen!
Hoe lang is hij er uit?
Stalybrug harkt 3 punten binnen in 2e divisie.
Bruma () MotM
Kuyt van grote waarde in Siebe City.
Hamburger eats Schweinhund for breakfast!
Drizzt vs. Ciscus.
Geleende spelers van Nigerhaven verzaken.
3 rode kaarten, wat is hier gebeurd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:24 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Di Natale matchwinner.
[ afbeelding ]
wel 3 punten...![]()
![]()
Review 1e ronde:
Overzicht incl. stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:33 schreef Sejt het volgende:
Review 1e ronde:
[ afbeelding ]
Stand:Corruptie! Scheidrechters omgekocht! Valsspelers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Berisha en Luukinhoquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:33 schreef Sejt het volgende:
Review 1e ronde:
[ afbeelding ]
Overzicht incl. stand:6 blessures voor AnglerfishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zijn er gegadigden die het hosten over kunnen nemen binnen niet al te lange tijd?I love my mispoken words.![]()
Jij hebt Nathan van mij gehuurd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef HamburgerHenk het volgende:
Nice, elke wedstrijd dominant in balbezit![]()
![]()
Ik kan wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef Sejt het volgende:
Zijn er gegadigden die het hosten over kunnen nemen binnen niet al te lange tijd?![]()
Uhm ja, dat is wel mogelijk. Elke host een week ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef Sejt het volgende:
Zijn er gegadigden die het hosten over kunnen nemen binnen niet al te lange tijd?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Best tevreden met mijn team. In welke opstelling speelt KFC? Ben wel benieuwd of er inderdaad 4-2-3-1 gespeeld wordt![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:41 schreef Bow het volgende:
Best tevreden met mijn team. In welke opstelling speelt KFC? Ben wel benieuwd of er inderdaad 4-2-3-1 gespeeld wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Wervelwind behaalt belangrijke thuis overwinning.
Van Persie & Co overklast Celtic.
Veel kaarten op zuidelijkste puntje van Fokland.
Stand na ronde 2 in 2e Divisie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Wel ziek dat er 45.000 mensen komen kijken bij een divisie 2 wedstrijd..quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:49 schreef Sejt het volgende:
Wervelwind behaalt belangrijke thuis overwinning.
[ afbeelding ]
Van Persie & Co overklast Celtic.
[ afbeelding ]
Veel kaarten op zuidelijkste puntje van Fokland.
[ afbeelding ]
Dan heb ik mijn stadion mooi te klein gemaakt![]()
Tempeliers winnen, maar verliezen belangrijke spelers.
Havenaar redt punt voor Angels.
Ook veel geblesseerden bij Red Forest vs. SC Ciscus.
Nigerhaven verliest ook in McDonalds arena.
Fylax en Sway in balans.
Wat een geschop in Fokland!
Drizzt en H_R in saai duel.
Poli draagt Settle United naar overwinning.
Koek is goed voor je.
Ook Kopa FC wint zijn thuiswedstrijd.
Overzicht na ronde 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
is er misschien iets mis met de scheidsrechters?
5 keer rood in 2 wedstrijden, 3 voor mij, 2 voor tegenstander.![]()
Nog ongeslagen en nog zonder overwinnen!
Ook steeds wel wat minder balbezit tot nu toe dus mag niet klagen!![]()
Ja, die regens zijn dus ook verneukt door mijn goede intenties om iedereen GK coaches te geven.quote:
3e ronde 2e divisie!
Phoenix kon het niet volhouden.
Wervelwind heeft niet zo'n beste start.
Ook FC BMI verliest.
Overzicht 2e Divisie na 3e ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Huurclub Nigerhaven wint![]()
Eitje voor de Rode Sokken.
Verdedigers scoren voor Odin.
Goden vs. Engelen
Pellè en Eriksen werken samen naar overwinning.
Vele kaarten in Noord-Fokland.
Hamburgers verliezen.
Het is idd moeilijk in fok2. Nu 2 x verloren. Wel tegen teams die nu bovenin meedraaien. (misschien wel omdat ze tegen mij hebben gespeeld).
Maar misschien moeten de teams nog aan de gekozen speelstijl wennen. (hoop ik)![]()
Hoe kan ik nou verliezen van de onderste
Maare gaan we niet problemen krijgen met die "foreigner" teams. Hoe lang duurt het voordat spelers de FOK nationaliteit kunnen krijgen.![]()
Overzicht na 3e ronde in 1e Divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben natuurlijk veel jonge spelers en moeten nog ingespeeld raken. Maar de balans lijkt tot nu toe prima.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:11 schreef stalybridge het volgende:
Het is idd moeilijk in fok2. Nu 2 x verloren. Wel tegen teams die nu bovenin meedraaien. (misschien wel omdat ze tegen mij hebben gespeeld).
Maar misschien moeten de teams nog aan de gekozen speelstijl wennen. (hoop ik)I love my mispoken words.![]()
Het valt me op dat er zoveel kaarten en blessures vallen?Children of the night. What music they make.![]()
Tegen, want al drie keer verloren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:15 schreef stalybridge het volgende:
En? Valt het tegen / mee?
Ik heb 1 x gewonnen en 2 x verloren. Ongeveer volgens verwachting!![]()
thanksquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:16 schreef DeHovenier het volgende:
Zie je m zo?
http://puu.sh/adPiC/66fc111da1.jpg![]()
![]()
ja zo welquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:16 schreef DeHovenier het volgende:
Zie je m zo?
http://puu.sh/adPiC/66fc111da1.jpg![]()
![]()
Heb je veel jonge spelers?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tegen, want al drie keer verloren.![]()
Ik niet
Ik zie dan dit:quote:
Û�C À� "� Ä�����������
Ä�µ���}�!1AQa"q2‘¡#B±ÁRÑð$3br‚
%&'()*456789:CDEFGHIJSTUVWXYZcdefghijstuvwxyzƒ„…†‡ˆ‰¦’“”•–—˜™¨¢£¤¥¦§¨©ª²³´µ¶·¸¹ºÂÃÄÅÆÇÈÉÊÒÓÔÕÖרÙÚáâãäåæçèéêñòóôõö÷øùú Ä��������
Ä�µ��w�!1AQaq"2B‘¡±Á #3RðbrÑ
$4á%ñ&'()*56789:CDEFGHIJSTUVWXYZcdefghijstuvwxyz‚ƒ„…†‡ˆ‰¦’“”•–—˜™¨¢£¤¥¦§¨©ª²³´µ¶·¸¹ºÂÃÄÅÆÇÈÉÊÒÓÔÕÖרÙÚâãäåæçèéêòóôõö÷øùú Ú���?�þ袿¥ �ÚGþ2³øñóÆ^±øIq®Eá
bçF{ù¼J,ÚêKyZ)D-dÚ»Õ±ó’F Á8ž[–Oä ík~?4yøìzÃrÝ^÷þ¶góAEJß³ßü9eñßã烼¨ü#¾C‡ÅÚ½®Ž—ðø™o
´—¬Q±ˆÚǹwºççžHÁûãâÏÅOüðF¡âOÏ=¶“¦*´ïoe=ìܰU òÈňQ‰<
ߓK
üi[î �3>ií´„oó �¤4Wö½ðcâ'‡¾6xR=gG´ñ½²4B=kÃ÷úÖTà“o{3ôb˜=A5Ü ÙíË^G ®¨/æü?à›,kþ_Çþü4Ñ_Ûg¼¼}à¾X_Üê¨Í„)¥ÝZÙ^$DÜKk5̉ $q†t.Ò&2�ÁÏ&º6ð½—÷ØRX¿·øÁÆK¬?øðáEk¾+xán§se¯j‰ase§Vdû$Òì¶3,>fQ?¼u]£æç8Ç4 �‹?|ð=¼4<Y¬[h£Åú´:’ÓC#%Õ졼pîU! *¹ÀÎHŽÖžîËMÝím÷¾žºn+µË²»×ekÝéµµô×cø¡¢¿µ¾|Gð?¾)øgÁ¦«¯¦|cÌÚ=‡“#½â[ª´Í¹Tª¼¹\ç'¦é �á±¼FµK/‹ÕOð �‚'Ž’ûüø¢¿¸#à+22c^}ªÏìb1¯Â¨ËWóþðEõ÷ü¿üø‡¢¿¶™|)§îÆÄÏ~•ï…´«KY'›ÊŽ(”»»`�d“íMå±µÜ �ø$ �hJöPüàÄíýèµÂ?Øë÷+ªê¨l^µ×ÚþÔ´§žÝ˜¢Íl·6ñµÜlÃj½¸‘X²¤Ie;ÏÚÏàž•ð†çÇ:Ç‹¬ü7áû;ã¦Mý¿cs£ßÅy¤E©²ºŽ;¡;)±y[ÝX2‚4ã–ÁíSðîìºõzzè'˜MË¿ÇÊý»ké©ü¤Q_Ù7ÇO|>ý¾<‰<c¬Ùèz5Ýݵ¼ÆîfžâEŽÕYÙ™˜�qÉ8�x‹ÁZ]¼e¦Æ28®¦y,gtªm£Ó¯ßæc<ÞQ·î÷ó �¤4Wõã¨YéÌTyyÚ‹Oé×½¨R
tÇ†Û �—¾‡üçöÞ¾ã ��þC¨¯ì‡¶R`„5gþí„ TK†_üüü?àø‰Ï¿Çþü{Q_Ø•—ƒôô ¢¡"§»EÑãÂ`Òª<1ùyøÁ"|Ieü?ÇþüsQ_×®»¬¤ÈÅØ¢¸
wÆÖ}Æ×uÉ>´åà oW �% �‚â9Kþ]äßðå&¦þ¯ôXj„eÍl̶ûH4—'µ_ü—þß5½/Çþü“Ñ_Ö\ïlIÎÞ*„×–qž«OýW_ó÷ �% �‚ˆ¾üúüàÊý`Úk¦@Eh.«o³;—«ô÷ �% �‚ˆßüú �É¿àÉuýa^ø¦ÒÁe]<Khì0ÈE5Â× �—¿ù/ü_?ùõ �“À?”Z+úƃR·—½Y–øÉ#ß
�Óßü—þ—¿ùõ �“À?“Children of the night. What music they make.![]()
Stelletje schoppers bij Schweinhund
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stelletje schoppers bij Schweinhund
edit: 3 gespeeld, 0 punten.![]()
![]()
3 gespeeld, 2x winst, 1x gelijk. Enige club met nog 0 tegengoalsquote:
Volgens mij gaat Super-B hosten, die weet wel wat 'ie doetquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:28 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Komt er zo een nieuwe host ?![]()
En weet diegene hoe het in zijn werk gaat
Ik ben niet thuis helaas. Vanaf morgen wel beschikbaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:28 schreef Hobbel_Rob het volgende:
En weet diegene hoe het in zijn werk gaat
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:28 schreef Hobbel_Rob het volgende:
En weet diegene hoe het in zijn werk gaatIk wil wel hosten, maar is de game al geüpload?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Super-B hosten, die weet wel wat 'ie doet![]()
Nog niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef Super-B het volgende:
[..]
[..]
Ik wil wel hosten, maar is de game al geüpload?Children of the night. What music they make.![]()
Daar was Sejt mee bezig geloof ik !quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef Super-B het volgende:
[..]
[..]
Ik wil wel hosten, maar is de game al geüpload?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef stalybridge het volgende:
Super B gaat hosten.
Dan weten we over een klein half uur wie er kampioen is!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo snel al?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef stalybridge het volgende:
Super B gaat hosten.
Dan weten we over een klein half uur wie er kampioen is!(she/her)![]()
Als je het andere topic gevolgd had (FOK! als speler) dan zou je het begrijpen. Daar hostte ik een keer en ik ging er als een tierelier doorheen.quote:![]()
![]()
Ah doe het wat rustiger, dan blijft het goed te volgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:38 schreef Super-B het volgende:
[..]
Als je het andere topic gevolgd had (FOK! als speler) dan zou je het begrijpen. Daar hostte ik een keer en ik ging er als een tierelier doorheen.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Super-B gaat hosten inderdaad, maar ik heb 'm gevraagd om het iets rustiger aan te doen, aangezien men nu vooral geïnteresseerd is in onderlinge resultaten en de concurrentie.I love my mispoken words.![]()
Oh beterquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:38 schreef Super-B het volgende:
[..]
Als je het andere topic gevolgd had (FOK! als speler) dan zou je het begrijpen. Daar hostte ik een keer en ik ging er als een tierelier doorheen.
(she/her)![]()
Net goed! Maar de belangrijkste wedstrijd van het jaar is tegen jou. Die moet opzeker gewonnen worden!quote:Children of the night. What music they make.![]()
![]()
Waarschijnlijke overnames?:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn de overnames gelukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecharmeerd, maar toch trouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wedstrijden in 2e divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:48 schreef Super-B het volgende:
Wedstrijden in 2e divisie:Er staan een paar dubbele screens. Zijn deze dubbel, of vervangen deze andere? (die we nu dus niet zien?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terugblik saturday!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valencia wilt een FOK!speler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scherp!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:49 schreef ambiance het volgende:
[..]
Er staan een paar dubbele screens. Zijn deze dubbel, of vervangen deze andere? (die we nu dus niet zien?)
Zie edit.![]()
![]()
Super-B, zou ik een screen mogen van mijn team, met wie er in de selectie staat?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
![]()
Stand divisie 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Teamnaam?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:51 schreef PierreTT het volgende:
Super-B, zou ik een screen mogen van mijn team, met wie er in de selectie staat?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: