abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142354238

Welkom in het FOK! als club topic.

Dit topic is geboren in het algemeen bekende FOK! als speler topic voor Football Manager 2014. Waar we in genoemde topic ons zelf transformeren naar een speler in FM14, zo gaan we in dit topic als club aan de slag.

In Football Manager wordt een uitgebreide database aangemaakt met het compleet nieuw gevormde Fokland. Door middel van een host worden updates gegeven over het spelverloop. De host gaat clubloos op vakantie en zal geen invloed uitoefenen op het verloop.

De volgende users zijn bezig om dit concept tot een succes te maken: Sejt, PierreTT, Super-B, Hobbel_Rob

SPOILER: Wikipedia van Fokland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.

Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.

Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.

Gestichte steden op Fok eiland:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Media op Fok eiland:
SPOILER
Aangemaakte competities:
SPOILER

• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.

Competitie regels

Fok! 1e Divisie
SPOILER
Fok! 2e Divisie
SPOILER
Fok! Cup
SPOILER
Fok! Super Cup
SPOILER

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.

4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.

5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.

6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!

7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)

Inschrijvingen zijn gesloten!!

Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)

Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)

Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
pi_142354314
Inb4 final countdown
pi_142354769
Dus gister krijg ik een PM dat ik een veiling heb gewonnen en om 1 uur krijg ik een DM dat ik hem verloren heb :')

wat is het nou?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_142354824
Voor de liefhebber, mijn team ziet er zo uit. Ik heb nu een selectie van 23 spelers. In elke linie een ervaren speler, voor de rest veel jonkies.

Orde van de Tempeliers
pi_142354853
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:55 schreef SiebeJ het volgende:
Voor de liefhebber, mijn team ziet er zo uit. Ik heb nu een selectie van 23 spelers. In elke linie een ervaren speler, voor de rest veel jonkies.

Orde van de Tempeliers
[ afbeelding ]
Mooi team, goed in balans!
pi_142354959
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:56 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Mooi team, goed in balans!
Als m'n trainer een goede opstelling maakt, zou ik met deze spelersgroep meer voetbaltalent op het veld moeten hebben dan bijvoorbeeld Ajax aan het begin van het spel :)

Hoop alleen niet dat er een oliesjeik langs komt voor één van de talenten. Maar dat zullen jullie ook wel hebben gok ik
pi_142355144
quote:

Orde van de Tempeliers
[ afbeelding ]
Torres was van mij! :(
Children of the night. What music they make.
pi_142355261
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:08 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Torres was van mij! :(
Dubbel, of kon je er niet meer op bieden?
pi_142355727
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:13 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Dubbel, of kon je er niet meer op bieden?
Dat laatste. Sejt kwam er na 12 uur nog achter dat ik ook Torres had, dus ik moest een andere speler zoeken.

Naja, mij best :P
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:45:29 #10
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142355999
quote:

Orde van de Tempeliers
[ afbeelding ]
Daar is dus Peruzzi naar toe gegaan. :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:47:50 #11
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142356069

Grootste "Fok! als speler" database was ~2000 changes.
I love my mispoken words.
pi_142356079
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Daar is dus Peruzzi naar toe gegaan. :D
Wow had Peruzzi veel duurder verwacht bij zoveel bieders.. Is iedereen afgehaakt :P?
pi_142356088
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:47 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]

Grootste "Fok! als speler" database was ~2000 changes.
Sejt, wie had Fischer gewonnen in de laatste bieding?
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:49:54 #14
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142356128
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:48 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Wow had Peruzzi veel duurder verwacht bij zoveel bieders.. Is iedereen afgehaakt :P?
Ik ben afgehaakt met zoveel bieders. :+
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:50:00 #15
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142356131
quote:

[..]

Sejt, wie had Fischer gewonnen in de laatste bieding?
Jij.
pi_142356226
mijn team waarbij:

Rugani --> Nick Viergever, ajax, 3,52 Mill. £
Casasola --> Júlio Baptista, Cruzeiro Esporte Clube, 1,32 Mill. £
Januzaj --> daley blind, ajax, 5,28 Mill. £

pi_142356263
quote:

[..]

Jup
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_142356264
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik ben afgehaakt met zoveel bieders. :+
Ik ben toch wel blij dat ik hem binnen heb kunnen halen. Zelfde trouwens met Balanta en Zouma
pi_142356346
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:53 schreef 44rdbei het volgende:
mijn team waarbij:

Rugani --> Nick Viergever, ajax, 3,52 Mill. £
Casasola --> Júlio Baptista, Cruzeiro Esporte Clube, 1,32 Mill. £
Januzaj --> daley blind, ajax, 5,28 Mill. £

[ afbeelding ]
Er zit een foutje in jouw lijst. Er staat 1 speler op 10% ipv 100%
pi_142356472
Ik zie dat er in de OP staat dat mijn team: Creme de la Creme heet, maar het is FC Creme de la Creme. *)
pi_142356536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:01 schreef Super-B het volgende:
Ik zie dat er in de OP staat dat mijn team: Creme de la Creme heet, maar het is FC Creme de la Creme. *)
Is bij mij ook, maar we moeten niet overal moeilijk over doen :P
pi_142356668
Dit is mijn team.. Kom denk ik wat te kort qua middenvelders, maar er zitten genoeg spelers bij die meedere posities kunnen. Hopelijk ligt de loonlast niet zo hoog dat ik failliet ga :@

pi_142356671
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:57 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Er zit een foutje in jouw lijst. Er staat 1 speler op 10% ipv 100%
ohja dat moest ik nog doorgeven zal wel een typo zijn.

Sejt: Bij speler Abbiati (10% ipv 100%) klopt de prijs niet, kan je nakijken of dit goed gaat?
pi_142356842
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Is bij mij ook, maar we moeten niet overal moeilijk over doen :P
Nee, maar just saying. :+
pi_142356878
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:09 schreef Swaytje het volgende:
Dit is mijn team.. Kom denk ik wat te kort qua middenvelders, maar er zitten genoeg spelers bij die meedere posities kunnen. Hopelijk ligt de loonlast niet zo hoog dat ik failliet ga :@

[ afbeelding ]
Ik gok dat Raul en Di Natale samen al net zoveel verdienen als 75% van m'n team samen :P
pi_142356905
Hobbel_Rob hoe is het nou afgelopen met Daniele Rugani? Wie heeft hem nou uiteindelijk gekregen en krijgt de verliezer nog een kans om een nieuwe speler te kiezen?
pi_142356973
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:09 schreef Swaytje het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb er eigenlijk niet zo opgelet maar ik gok dat mijn spelers ook best duur in salaris onderhoud zijn.
gelukkig heb ik +- 15 miljoen over.
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:19:54 #28
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142357015
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:01 schreef Super-B het volgende:
Excel bestand bevat wel meer schrijffouten. In FM staat het goed:
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:20:59 #29
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142357059
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:09 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

ohja dat moest ik nog doorgeven zal wel een typo zijn.

Sejt: Bij speler Abbiati (10% ipv 100%) klopt de prijs niet, kan je nakijken of dit goed gaat?
Die fout klopt, in jouw voordeel, want nu heb je ongeveer 650.000 extra op je rekening.
De game is gestart, dus ik ga dat niet meer wijzigen.
pi_142357081
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:15 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik gok dat Raul en Di Natale samen al net zoveel verdienen als 75% van m'n team samen :P
En dan nog Puyol erbij die ook iets van 200k per week verdient
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:21:52 #31
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142357088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:16 schreef Super-B het volgende:
Hobbel_Rob hoe is het nou afgelopen met Daniele Rugani? Wie heeft hem nou uiteindelijk gekregen en krijgt de verliezer nog een kans om een nieuwe speler te kiezen?
Jij hebt 'm gewonnen uiteindelijk.
pi_142357108
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:21 schreef Sejt het volgende:

[..]

Jij hebt 'm gewonnen uiteindelijk.
Had hem net ge-pm-t! Zijn we al bijna startklaar ?:)
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:29:14 #33
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142357333
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:22 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Had hem net ge-pm-t! Zijn we al bijna startklaar ?:)
De game is gestart. Ben de subscriptions aan het doen en een view aan het instellen om snel een overzicht te kunnen geven van de prestaties van je team. (vergelijkbaar met shortlist views in "Fok! als speler".
pi_142357541
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:29 schreef Sejt het volgende:

[..]

De game is gestart. Ben de subscriptions aan het doen en een view aan het instellen om snel een overzicht te kunnen geven van de prestaties van je team. (vergelijkbaar met shortlist views in "Fok! als speler".
Goed bezig!
Zou je ook de database wijzigingen willen delen? Zodat ik/we zelf ook een game kunnen spelen in ons mooie nieuwe land?
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:36:57 #35
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142357582
Damn, toekomstige transfer van Warner Hahn over het hoofd gezien. Zal de game opnieuw moeten opstarten.
pi_142357623
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef Sejt het volgende:
Damn, toekomstige transfer van Warner Hahn over het hoofd gezien. Zal de game opnieuw moeten opstarten.
Neee, mijn speler verneukt het _O-
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:39:41 #37
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142357659
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:38 schreef Roceco het volgende:

[..]

D'r zijn er nog een paar.
pi_142358401
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:38 schreef Roceco het volgende:

[..]

:{ _O-
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:01:37 #39
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142358416
*O* Let the games begin! *O*

1st step, screens van alle teams.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:04:20 #40
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142358516
Ben benieuwd wat Uli ervan heeft gemaakt.
pi_142358528
quote:
4s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:01 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

Waarschijnlijk de laatste keer dat ik eerste sta, dus deze screen ga ik boven mijn bed hangen :)
pi_142358603
quote:
4s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:01 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op naar divisie 1 ^O^
pi_142358606
Jezus dat duurde lang!

SPOILER
pi_142358686
Beginnen tegen Rubin Kazan.

Ik vrees een beetje! Divisie 2 is volgens mij best lastig. zitten toch hele goede 'extra' clubs in
pi_142358767
Sommige teams nu al 3 blessures, begint goed ^^
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:14:08 #46
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142358857
Team screens: Juni 2013

Henk's Angels (Roceco)
SPOILER
Kopabowana Football Club (Bow)
SPOILER
Orde van de Tempeliers (SiebeJ)
SPOILER
Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)
SPOILER
RKVV Volharding (Hobbel_Rob)
SPOILER
Settle United (Sejt)
SPOILER
Sport Club Ciscus (Ciscus)
SPOILER
Sporting Nigerhaven (superniger)
SPOILER
Umbria FC (YouriNL)
SPOILER
Dubakunoord (IkeDubaku99)
SPOILER
FC Broski (Hermanna)
SPOILER
FC Creme de la Creme (Super-B)
SPOILER
FC De Koekenbakkers (Jorwol)
SPOILER
FC Fylax (Fylax)
SPOILER
FC Odin (Drizzt_DoUrden)
SPOILER
FC Red Forest (DeHovenier)
SPOILER
FC Rode Sokken (44rdbei)
SPOILER
FC Schweinhund (ambiance)
SPOILER
FC Sway (Swaytje)
SPOILER
Hamburger FC (HamburgerHenk)
SPOILER
FC Bruno Martins Indi (mvdk_)
SPOILER
FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)
SPOILER
FC Wervelwind (TornadoDK)
SPOILER
Phoenix United (Happel)
SPOILER
RTL Sterrenteam (PierreTT)
SPOILER
Stalybrug Celtic FC (stalybridge)
SPOILER
Als je niet alle spelers in deze screen kan vinden, betekent dat dat ze in de reserves of de u19 spelen.
pi_142358858
*O* *O* *O* *O*

Ben benieuwd of er ook echt 7-0'-etjes tussen gaan zitten enzo!

Ik mag het gelijk tegen Sejt opnemen, en niet stiekem opnieuw opstarten he Sejt! ;)
pi_142358898
quote:
4s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:14 schreef Sejt het volgende:
Team screens: Juni 2013

Henk's Angels (Roceco)
SPOILER
Kopabowana Football Club (Bow)
SPOILER
Orde van de Tempeliers (SiebeJ)
SPOILER
Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)
SPOILER
RKVV Volharding (Hobbel_Rob)
SPOILER
Settle United (Sejt)
SPOILER
Sport Club Ciscus (Ciscus)
SPOILER
Sporting Nigerhaven (superniger)
SPOILER
Umbria FC (YouriNL)
SPOILER
Dubakunoord (IkeDubaku99)
SPOILER
FC Broski (Hermanna)
SPOILER
FC Creme de la Creme (Super-B)
SPOILER
FC De Koekenbakkers (Jorwol)
SPOILER
FC Fylax (Fylax)
SPOILER
FC Odin (Drizzt_DoUrden)
SPOILER
FC Red Forest (DeHovenier)
SPOILER
FC Rode Sokken (44rdbei)
SPOILER
FC Schweinhund (ambiance)
SPOILER
FC Sway (Swaytje)
SPOILER
Hamburger FC (HamburgerHenk)
SPOILER
FC Bruno Martins Indi (mvdk_)
SPOILER
FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)
SPOILER
FC Wervelwind (TornadoDK)
SPOILER
Phoenix United (Happel)
SPOILER
RTL Sterrenteam (PierreTT)
SPOILER
Stalybrug Celtic FC (stalybridge)
SPOILER
Als je niet alle spelers in deze screen kan vinden, betekent dat dat ze in de reserves of de u19 spelen.
Mijn team staat er niet tussen, is nog een keer FC Schweinhund
pi_142358930
Umbria uit, altijd lastig.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:17:17 #50
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142358968
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:15 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Mijn team staat er niet tussen, is nog een keer FC Schweinhund
Aangepast, en hier:

FC Sway (Swaytje)
SPOILER
pi_142358977
Mijn salaris per week: 315.000 k :P Ben benieuwd of dat te redden is!
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:18:39 #52
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359023
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:14 schreef Hobbel_Rob het volgende:
*O* *O* *O* *O*

Ben benieuwd of er ook echt 7-0'-etjes tussen gaan zitten enzo!

Ik mag het gelijk tegen Sejt opnemen, en niet stiekem opnieuw opstarten he Sejt! ;)
It's on mate. >:)
pi_142359037
Die lul van een Pato kost een leuke cent _O-
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:19:28 #54
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_142359056
Ziet er goed uit bij Odin ^O^
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_142359082
... Courtois staat er niet tussen bij Henk's Angels. Maar 21 van de 25 spelers om precies te zijn.
pi_142359099
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:17 schreef Hobbel_Rob het volgende:
628k per week... oeps
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:21:17 #57
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359122
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:20 schreef Roceco het volgende:
... Courtois staat er niet tussen bij Henk's Angels. Maar 21 van de 25 spelers om precies te zijn.
Lening vergeten weg te halen. :(
Maar hij is wel van jou.

pi_142359136
Zie wel dat er een hoop in de jeugd voetballen bij mij _O-
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:22:10 #59
Rawr
pi_142359161
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:17 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Hier 408k, ik dacht dat ik veel hoger uit zou komen :D
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:22:35 #60
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359183
Toekomstige hosts kunnen de gebruikte team view hier downloaden: http://ge.tt/3TLoyTo1/v/0?c

(downloaden, kopieren naar je FM map, importeren in FM, klaar)
pi_142359199
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:20 schreef Swaytje het volgende:

[..]

628k per week... oeps
1.miljoen per week.
Ik heb daar echt totaal niet opgelet....
pi_142359221
Ik mis Márton Fülöp bij Nigerhaven.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142359241
Varane is wel een beest! Wat ben ik blij dat ik die heb! :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:24:15 #64
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359255
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:23 schreef superniger het volgende:
Ik mis Márton Fülöp bij Nigerhaven.
Zie het kommentaar onderaan mijn team overzicht post.
pi_142359258
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:20 schreef Swaytje het volgende:

[..]

628k per week... oeps
200k per week maar wel 2de divisie.
De Zeeuw verdient echt veel te veel, als ik dat had geweten had ik wel een ander genomen.
No bitch to me
pi_142359282
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:24 schreef Sejt het volgende:

[..]

Zie het kommentaar onderaan mijn team overzicht post.
^O^
#superniger2020
pi_142359298
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:21 schreef Sejt het volgende:

[..]

Lening vergeten weg te halen. :(
Maar hij is wel van jou.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Konradsen, Enoh en Gardner geldt dit ook?
pi_142359313
Salarissen bij mij zijn echt reuze laag: 71.755 p/w _O- _O_
Budgetmanagement noemen ze dat. *)

Eerste wedstrijd tegen Tempeliers. Agh die win ik makkelijk. :7 })
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:26:23 #69
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142359338
Ik heb vergeleken met sommige teams een redelijk oud team staan. Verder slurpen Darren Bent en Naldo aardig wat salaris.
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:26:41 #70
Rawr
pi_142359352
Ah, ik moet tegen Ciscus, leuk :D
pi_142359354
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:25 schreef Roceco het volgende:

[..]

Aah, die spelen dus bij de reserves?
pi_142359365
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:22 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

1.miljoen per week.
Ik heb daar echt totaal niet opgelet....
Ik ook niet echt, maar boeit niet :P
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:27:30 #73
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359386
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:25 schreef Roceco het volgende:

[..]

Ik heb alle uitleenbeurten weggehaald, maar bij Courtois ging het blijkbaar fout.
pi_142359432
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:27 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik heb alle uitleenbeurten weggehaald, maar bij Courtois ging het blijkbaar fout.
Moet ik hem nu dus een jaar missen? :'(
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:29:04 #75
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359455
Januzaj bang voor wervelwinden?

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:28 schreef Roceco het volgende:

[..]

Moet ik hem nu dus een jaar missen? :'(
Ja, sorry :(
pi_142359459
Wut mitrovic heeft een jeugdcontract :o
pi_142359475
Ik ben 290k/week kwijt. Eriksen is mn grootverdiener, met 71k/week.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:29:37 #78
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359476
Phoenix United wil extra ervaren aanvaller.

pi_142359493
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

Godver, mijn sterspeler _O-

Aan de andere kant, bedankt voor het ultieme excuus als ik degradeer ^O^
pi_142359499
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

Dan doe je toch savegame editten en de eind datum op de volgende dag zetten.
pi_142359500
Hebben de spelers met jeugdcontracten ook al een fulltime contract getekend die op een bepaalde datum in werking gaat?
pi_142359509
Hoeveel jaren zijn de spelers verbonden bij de club?
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:30:22 #83
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359514
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef HamburgerHenk het volgende:

[..]

Dan doe je toch savegame editten en de eind datum op de volgende dag zetten.
Ik heb de ingame editor niet.
pi_142359527
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:25 schreef Super-B het volgende:

Eerste wedstrijd tegen Tempeliers. Agh die win ik makkelijk. :7 })

Grapjas :')
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:31:02 #85
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359538
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef SiebeJ het volgende:
Hebben de spelers met jeugdcontracten ook al een fulltime contract getekend die op een bepaalde datum in werking gaat?
Dat heb ik gedaan, maar als ik zo kijk zijn er toch wat contracten naar 2015 gezet. Geldt daarentegen voor bijna iedereen.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:31:43 #86
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359573
Eerste friendly is een feit.

woensdag 16 juli 2014 @ 13:33:16 #87
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359637
Nog wat friendlies:

SPOILER
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:33:25 #88
Rawr
pi_142359643
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:31 schreef Sejt het volgende:
Eerste friendly is een feit.

[ afbeelding ]
Geen discipline, die jongens :N
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:33:31 #89
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359644
Willen jullie screens trouwens in spoilers, of direct in het topic?
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:33:59 #90
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359663
Die krant naam. :D

woensdag 16 juli 2014 @ 13:34:31 #91
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359683
Eitje voor Phoenix United met De Gea als grote man.

pi_142359703
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Grapjas :')
Je wint waarschijnlijk. Jouw selectie bestaat merendeel uit spelers die er al kunnen staan, terwijl mijn selectie gericht is op potentie.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:34:58 #93
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359705
Anglerfish begint goed aan voorbereiding.

pi_142359743
onterecht verloren van shaktart 0-2

"shakhtar profit from wasteful kindersokjes"
pi_142359775
Betaalde waarde voor mijn selectie: 83M. Waarde in FM (exclusief 3 man in de jeugd: 55M)

Gelukkig zijn er een aantal die nog flink in waarde kunnen stijgen!
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:36:44 #96
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359785
Friendlies

SPOILER
pi_142359849
haha Die Joling schrok ze zo af dat RTL met 3-0 wint!
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:38:50 #98
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359869
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:35 schreef 44rdbei het volgende:
onterecht verloren van shaktart 0-2

"shakhtar profit from wasteful kindersokjes"
_O-
pi_142359879
Ik mis vier spelers in het lijstje van het eerste elftal. Kan ik er van uit gaan dat ze bij de jeugd spelen..?
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:39:09 #100
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142359888
Oja en hebben jullie gezien wie mijn manager is:

woensdag 16 juli 2014 @ 13:39:11 #101
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359890
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:38 schreef SiebeJ het volgende:
Ik mis vier spelers in het lijstje van het eerste elftal. Kan ik er van uit gaan dat ze bij de jeugd spelen..?
Yep, of reserves.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:39:32 #102
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142359902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:38 schreef SiebeJ het volgende:
Lijkt me wel! Ben wel benieuwd wie je mist? :P
pi_142359947
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:34 schreef Sejt het volgende:
Anglerfish begint goed aan voorbereiding.

[ afbeelding ]
Citius, Altius, Fortius.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:41:01 #104
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359958
SC Ciscus leent middenvelder uit?

pi_142359977
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Lijkt me wel! Ben wel benieuwd wie je mist? :P
Riedewald (17), Capradossi (17), Van Aken (20) en Tete (18). Drie spelers waarschijnlijk bij U19 en eentje van U21. Weet nu alleen niet wat ze verdienen of wat ze waard zijn ;)
pi_142359980
Weet niet of ergens een lijstje was die ik miste, maar ik ben benieuwd of ik derbies ga spelen. Geen idee nu welke club waar speelt.
pi_142359983
quote:

[ afbeelding ]
Fernando Ricksen :?
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:41:42 #108
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359987
Mooi resultaat voor Nigerhaven, al is het maar een friendly.

pi_142359992
Godver, het wordt echt overleven tot Courtois terug is...
Hahn heeft zijn eerste blunder al gemaakt :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:42:03 #110
Rawr
pi_142359993
Hier spelen Zöllner (18), Willems (20), Ziyech (21) en Femenia (23) bij het 2e of de jeugd.
pi_142359996
quote:

[ afbeelding ]
Henkie Vos :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:42:31 #112
Rawr
pi_142360009
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Fernando Ricksen :?
_O- :')

Henk Vos, lul.
pi_142360012
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:41 schreef HamburgerHenk het volgende:
Weet niet of ergens een lijstje was die ik miste, maar ik ben benieuwd of ik derbies ga spelen. Geen idee nu welke club waar speelt.
Ik ben volgens mij het enige team uit Hoveniershaven.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:42:50 #114
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360018
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:41 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Riedewald (17), Capradossi (17), Van Aken (20) en Tete (18). Drie spelers waarschijnlijk bij U19 en eentje van U21. Weet nu alleen niet wat ze verdienen of wat ze waard zijn ;)
SPOILER
pi_142360025
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O- :')

Henk Vos, lul.
Wie is dat? ff googlen.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:43:57 #116
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360053
Shaw & co maar net voorbij Den Bosch.

woensdag 16 juli 2014 @ 13:44:30 #117
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360074
Glibberen en glijen in België.

pi_142360082
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:41 schreef Sejt het volgende:
Mooi resultaat voor Nigerhaven, al is het maar een friendly.

[ afbeelding ]
^O^
#superniger2020
pi_142360086
Haha, wat is dit dan voor een jeugdspeler

Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:45:03 #120
Rawr
pi_142360096
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:41 schreef HamburgerHenk het volgende:
Drizztdorp :)
pi_142360104
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:42 schreef Sejt het volgende:

[..]

SPOILER
Wil je die van mij ook ff posten voor de zekerheid?
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:45:18 #122
Rawr
pi_142360105
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:44 schreef SiebeJ het volgende:

[ afbeelding ]
:D _O- wtf, Joling heeft een zoon :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:45:40 #123
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360122
Pellè doet het voor Red Forest.

woensdag 16 juli 2014 @ 13:46:26 #124
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360148
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:44 schreef SiebeJ het volgende:

[ afbeelding ]
Foutje in het spel. Ik heb GK coaches aangemaakt voor iedereen (helemaal gelijk) maar FM maakt deze dan aan. Vage shit, maar heeft geen impact op wat dan ook.
pi_142360152
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:D _O- wtf, Joling heeft een zoon :D
Ook andere spelers hebben aparte namen, Zie nog een Goalkeeper staan en ook nog Coach bij iemand als achternaam
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:47:07 #126
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142360174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:46 schreef Sejt het volgende:

[..]

Foutje in het spel. Ik heb GK coaches aangemaakt voor iedereen (helemaal gelijk) maar FM maakt deze dan aan. Vage shit, maar heeft geen impact op wat dan ook.
Zou mooi zijn als zo'n speler een megatalent is en doorbreekt!:P
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:48:13 #127
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360213
Wervelwind doet het een seizoen zonder Kishna.

woensdag 16 juli 2014 @ 13:48:40 #128
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360223
Shaw vind 3 jaar wel genoeg.

woensdag 16 juli 2014 @ 13:49:12 #129
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360240
Bakkali van ene Fok club naar de andere.

pi_142360272
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:49 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]
8)7
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:51:10 #131
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142360289
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:50 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

8)7
Bakkali, nu al de hoer van Fokland!
pi_142360317
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:49 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]
Haha :)
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:53:08 #133
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360356
Sparta > Anglerfish.

woensdag 16 juli 2014 @ 13:53:54 #134
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360383
Lokale krant Siebe City heeft breaking news.

woensdag 16 juli 2014 @ 13:54:22 #135
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360399
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:55:02 #136
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360419
De fantastische krant "Dingen" schrijft over uitleenbeurt Bruno Fernandes.

pi_142360420
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:53 schreef Sejt het volgende:
Sparta > Anglerfish.

[ afbeelding ]
Haha, Breuer > Anglerfish _O_
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:55:23 #138
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360433
Volgende Fokland hoer.

Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:55:34 #139
Rawr
pi_142360440
En maar wachten op Odinnieuws...
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:56:00 #140
Rawr
pi_142360448
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:55 schreef Sejt het volgende:
De fantastische krant "Dingen" schrijft over uitleenbeurt Bruno Fernandes.

[ afbeelding ]
Dingen _O_
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:56:12 #141
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360454
Leeggekocht Ajax verliest niet van Hamburgers.

pi_142360457
quote:
Volgende Fokland hoer.

[ afbeelding ]
Gaat Nigerhaven iedereen "leeghuren" ?
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:56:20 #143
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142360461
quote:
Volgende Fokland hoer.

[ afbeelding ]
Godver, blijf met je tengels van mijn spelers af!
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:56:56 #144
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360476
Twente. :D :')

woensdag 16 juli 2014 @ 13:57:27 #145
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142360490
Rustig in Dubakunoord. Uli is aan het trainen en Regi chillt hem.
pi_142360494
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:56 schreef ambiance het volgende:

[..]

Gaat Nigerhaven iedereen "leeghuren" ?
Hij heeft ook maar 13 spelers in het begin :) Nu al 15 dus.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:58:03 #147
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142360511
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:56 schreef Sejt het volgende:
Twente. :D :')

[ afbeelding ]
Waar blijft mijn eerste friendly?
pi_142360551
Als ik de uitslagen van de friendly's zie vrees ik nog meer voor de 'extra' teams in fok 2
pi_142360610
Laat het kampioenschap maar komen :P
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:01:57 #150
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360643
Odin in Italië.

Meer friendlies:

SPOILER
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:02:20 #151
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360652
Gauld voor 1 seizoen naar Newcastle.

woensdag 16 juli 2014 @ 14:02:46 #152
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360668
Zelfde geldt voor stalybrug talent, maar dan naar Mainz.

woensdag 16 juli 2014 @ 14:03:09 #153
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360678
Volgende Fokland speler naar Nigerhaven. :D

woensdag 16 juli 2014 @ 14:03:28 #154
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142360695
Dubakunoord zet Toulouse opzij alsof het niks is. Manolev die scoort. _O-
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:03:45 #155
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360711
Mijn club is de baas van Nederland. :{w

pi_142360728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dubakunoord zet Toulouse opzij alsof het niks is. Manolev die scoort. _O-
Ik vrees voor de openingswedstrijd :S
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:04:15 #157
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142360734
Godver... verliezen van Vaduz... Ach het is maar een friendly..
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:05:56 #158
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360792
Overnames?
(tijdens tests gebeurde dit maar 1x op de 100 berichten)

woensdag 16 juli 2014 @ 14:06:37 #159
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360817
Ik ga even door naar de competitiestart. Die friendlies zijn niet bijster interessant.
Zo terug.
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 14:07:17 #160
Rawr
pi_142360842
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:06 schreef Sejt het volgende:
Ik ga even door naar de competitiestart. Die friendlies zijn niet beister interessant.
Zo terug.
beister :')
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:08:11 #161
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_142360885
Joling en Goalkeeping Joling _O-
Ben benieuwd Sejt! Goed bezig ^O^
Half bezopen is weggegooid geld.
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:08:15 #162
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360887
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

beister :')
Hold din kæft.

Ja, gebruik Google translate maar. :6
pi_142360908
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:03 schreef Sejt het volgende:
Volgende Fokland speler naar Nigerhaven. :D

[ afbeelding ]
He, doe is normaal! :( :(
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 14:08:43 #164
Rawr
pi_142360911
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef Sejt het volgende:

[..]

Hold din kæft.

Ja, gebruik Google translate maar. :6
Nee ik hou m'n kop niet.

Heb google translate niet gebruikt, maar ik neem aan dat dat er staat :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:09:05 #165
239294 PierreTT
pi_142360927
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:06 schreef Sejt het volgende:
Ik ga even door naar de competitiestart. Die friendlies zijn niet bijster interessant.
Zo terug.
Goeie edit wel
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:09:08 #166
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142360932
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nee ik hou m'n kop niet.

Heb google translate niet gebruikt, maar ik neem aan dat dat er staat :D
^O^ o|O
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 14:09:17 #167
Rawr
pi_142360940
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef ambiance het volgende:

[..]

*eens
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:09:26 #168
239294 PierreTT
pi_142360948
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef ambiance het volgende:

[..]

Is :')
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:10:30 #169
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142360971
Clubrivaliteit.
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 14:10:36 #170
Rawr
pi_142360978
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:09 schreef Sejt het volgende:

[..]

^O^ o|O
En wat zeggen ze ookalweer na een goeie wedstrijd? Godt kaempet, toch? :P

Heb jaren en jaren geleden het hack-n-slash spel Rune gespeeld en zat in een Deense guild genaamd Great Free Fighters _O_ GFF _O_
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:12:47 #171
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361047
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En wat zeggen ze ookalweer na een goeie wedstrijd? Godt kaempet, toch? :P

Heb jaren en jaren geleden het hack-n-slash spel Rune gespeeld en zat in een Deense guild genaamd Great Free Fighters _O_ GFF _O_
lol :P Nee, men zegt naar mijn weten gewoon "God kamp", al is "Godt kæmpet" niet verkeerd.

Maar nu weer on topic. ;)
pi_142361050
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef Sejt het volgende:
Odin in Italië.

[ afbeelding ]

Meer friendlies:

SPOILER
0-6 gewonnen van Dudingen, voor wat het waard is.....
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:13:40 #173
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361072
Dubakunoord wint eerste prijs?

woensdag 16 juli 2014 @ 14:15:00 #174
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142361123
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:13 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]
Aston Villa is geen gekke ploeg om van te winnen, ook al is het vriendschappelijk.
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 14:15:22 #175
Rawr
pi_142361144
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:13 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]
Een friendly cup in je eigen stad, tja... :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:15:38 #176
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361160
Uitleenbeurten:

SPOILER
pi_142361192
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:02 schreef Sejt het volgende:
Gauld voor 1 seizoen naar Newcastle.

[ afbeelding ]
Begint goed :{
pi_142361236
quote:
15s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

*eens
Dit eens mierenneukkerij! :)
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:18:18 #179
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361256
De competitie is begonnen! *O*
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:18:48 #180
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142361274
quote:
4s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:18 schreef Sejt het volgende:
De competitie is begonnen! *O*
Sejt krijgt smeer! :D Of niet .....
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:20:06 #181
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361312
Campbell redt punt voor Phoenix.

FC BMI geschokt door club logo.

Wervelwind niet zo wervelend.

Schnitzeljungs heeft eerste 3 punten in de zak!

Stand na 1e ronde:

SPOILER
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:20:32 #182
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361334
2e Divisie speelt trouwens op de zaterdag. 1e Divisie op de zondag.
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:21:37 #183
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142361392
Ik begin te vrezen dat het RTL Sterrenteam gaat promoveren.
pi_142361397
Joling bovenaan, dat kan toch niet. :P
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:21:48 #185
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361400
1e Divisie preview van de 1e ronde.

Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 14:22:41 #186
Rawr
pi_142361439
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:21 schreef Sejt het volgende:
1e Divisie preview van de 1e ronde.

[ afbeelding ]
Intriguing clash _O_
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:23:12 #187
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361461
Seizoenskaarten:

SPOILER
pi_142361502
Fylax tegen Red Forest een topwedstrijd? :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:24:45 #189
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361519
Kaartenfeest in Dor Malul. En Fredschhshhs!

3 Punten voor thuisploeg.

Di Natale matchwinner.

pi_142361576
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:24 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Di Natale matchwinner.

[ afbeelding ]
JUICHEN JUICHEN JUICHEN

WTF, Costly _O-
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:26:41 #191
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142361588
Niet goed om een voorsprong weg te geven.
pi_142361589
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Di Natale matchwinner.

[ afbeelding ]
Di Natale! Wel meteen mn keeper blessure :( Hopelijk niet te ernstig
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:27:40 #193
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361623
1 Goal is genoeg.

Hobbel_Rob vs. Sejt. Fight!

woensdag 16 juli 2014 @ 14:28:27 #194
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361656
H_R, doe 's wat aan je achtertuin man!
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:29:15 #195
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142361688
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:28 schreef Sejt het volgende:
H_R, doe 's wat aan je achtertuin man!
[ afbeelding ]
Haha tactische zet. Als je tegenstander goed kan voetballen, moet je zelf zorgen dat hij neit kan voetballen!

Hoe lang is hij er uit?
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:30:22 #196
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361727
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:29 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Haha tactische zet. Als je tegenstander goed kan voetballen, moet je zelf zorgen dat hij neit kan voetballen!

Hoe lang is hij er uit?
Gescheurde hamstring. minstens 3 maanden :(
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:31:20 #197
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361760
Stalybrug harkt 3 punten binnen in 2e divisie.

Bruma ( :') ) MotM

Kuyt van grote waarde in Siebe City.

woensdag 16 juli 2014 @ 14:32:39 #198
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361803
Hamburger eats Schweinhund for breakfast!

Drizzt vs. Ciscus.

Geleende spelers van Nigerhaven verzaken.

pi_142361810
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Di Natale matchwinner.

[ afbeelding ]
3 rode kaarten, wat is hier gebeurd?

wel 3 punten... :)
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:33:05 #200
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361818
Review 1e ronde:

Overzicht incl. stand:
SPOILER
pi_142361853
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:33 schreef Sejt het volgende:
Review 1e ronde:

[ afbeelding ]

Stand:
SPOILER
Corruptie! Scheidrechters omgekocht! Valsspelers! :6 :@
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 14:35:43 #202
Rawr
pi_142361902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:32 schreef Sejt het volgende:
Drizzt vs. Ciscus.

[ afbeelding ]
Berisha en Luukinho _O_
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:35:57 #203
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361907
2e Divisie ploeg huurt Dubakunoord talent.

pi_142361912
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:33 schreef Sejt het volgende:
Review 1e ronde:

[ afbeelding ]

Overzicht incl. stand:
SPOILER
6 blessures voor Anglerfish _O_
pi_142361913
Nice, elke wedstrijd dominant in balbezit :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:36:46 #206
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142361937
Zijn er gegadigden die het hosten over kunnen nemen binnen niet al te lange tijd?
pi_142361944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef HamburgerHenk het volgende:
Nice, elke wedstrijd dominant in balbezit :D
Jij hebt Nathan van mij gehuurd. :(
pi_142361946
Had toch een groter stadion moeten nemen zie ik. Zat nu al vol.
pi_142361949
quote:
5s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef Sejt het volgende:
Zijn er gegadigden die het hosten over kunnen nemen binnen niet al te lange tijd?
Ik kan wel.
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:37:31 #210
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142361966
Ik heb verdomme ook 3 blessures overgehouden aan die match en daar zeggen ze niks van!
pi_142361997
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef Super-B het volgende:

[..]

Jij hebt Nathan van mij gehuurd. :(
niet nodig, maar dan heb jij em iig niet >:)
pi_142362063
quote:
5s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef Sejt het volgende:
Uhm ja, dat is wel mogelijk. Elke host een week ofzo?
pi_142362094
Best tevreden met mijn team. In welke opstelling speelt KFC? Ben wel benieuwd of er inderdaad 4-2-3-1 gespeeld wordt
pi_142362143
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef Roceco het volgende:

[..]

6 blessures voor Anglerfish _O_
Oh fuck. -O-
Had sowieso al een hele krappe selectie.
Citius, Altius, Fortius.
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:46:20 #215
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362255
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:41 schreef Bow het volgende:
Best tevreden met mijn team. In welke opstelling speelt KFC? Ben wel benieuwd of er inderdaad 4-2-3-1 gespeeld wordt
SPOILER
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:48:06 #216
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362309
Fok Forum analyseert volgende ronde in 2e divisie.

woensdag 16 juli 2014 @ 14:49:49 #217
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362346
Wervelwind behaalt belangrijke thuis overwinning.

Van Persie & Co overklast Celtic.

Veel kaarten op zuidelijkste puntje van Fokland.

woensdag 16 juli 2014 @ 14:50:25 #218
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362356
Ook Happel's team gaat ten onder aan Joling.

woensdag 16 juli 2014 @ 14:51:06 #219
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362383
Stand na ronde 2 in 2e Divisie.
SPOILER
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:51:58 #220
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362411
1e Divisie preview van 2e ronde.

pi_142362441
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:49 schreef Sejt het volgende:
Wervelwind behaalt belangrijke thuis overwinning.

[ afbeelding ]

Van Persie & Co overklast Celtic.

[ afbeelding ]

Veel kaarten op zuidelijkste puntje van Fokland.

[ afbeelding ]
Wel ziek dat er 45.000 mensen komen kijken bij een divisie 2 wedstrijd..
Dan heb ik mijn stadion mooi te klein gemaakt
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:53:37 #222
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362469
Tempeliers winnen, maar verliezen belangrijke spelers.

Havenaar redt punt voor Angels.

Ook veel geblesseerden bij Red Forest vs. SC Ciscus.

woensdag 16 juli 2014 @ 14:55:03 #223
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362519
Nigerhaven verliest ook in McDonalds arena.

Fylax en Sway in balans.

Wat een geschop in Fokland!

pi_142362559
Veel blessures en kaarten idd!
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:56:40 #225
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362561
Drizzt en H_R in saai duel.

Poli draagt Settle United naar overwinning.

Koek is goed voor je.

woensdag 16 juli 2014 @ 14:57:25 #226
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362584
Ook Kopa FC wint zijn thuiswedstrijd.

Overzicht na ronde 2:
SPOILER
pi_142362589
is er misschien iets mis met de scheidsrechters?

5 keer rood in 2 wedstrijden, 3 voor mij, 2 voor tegenstander.
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:57:52 #228
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142362597
Nog ongeslagen en nog zonder overwinnen!
Ook steeds wel wat minder balbezit tot nu toe dus mag niet klagen!
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:58:12 #229
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142362609
Tweede nederlaag al. :')
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:58:17 #230
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362613
Even tussendoor:

(allemaal regens)
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:59:23 #231
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362650
Huur:

pi_142362660
Goalkeeping van der Schietgrage _O_
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:02:01 #233
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:59 schreef Roceco het volgende:
Goalkeeping van der Schietgrage _O_
Ja, die regens zijn dus ook verneukt door mijn goede intenties om iedereen GK coaches te geven. :')
pi_142362737
1 punt uit twee wedstrijden. Ik vrees het ergste. :( :N
pi_142362763
Ik heb AMC gekocht met een 5-3-2 systeem. Dat speelt FM altijd plat (zonder AMC).

Lekker slim!
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:04:06 #236
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362801
3e ronde 2e divisie!

Phoenix kon het niet volhouden.

Wervelwind heeft niet zo'n beste start.

Ook FC BMI verliest.

pi_142362837
7 geblesseerde al :')
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:05:22 #238
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362839
Fok heeft het lastig in 2e divisie.

Behalve Joling.

woensdag 16 juli 2014 @ 15:05:52 #239
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362858
Overzicht 2e Divisie na 3e ronde:
SPOILER
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:06:20 #240
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142362867
Joling gaat prijzen pakken!
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:06:38 #241
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362881
Preview 3e ronde van 1e Divisie.

woensdag 16 juli 2014 @ 15:07:06 #242
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142362899
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:06 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Joling gaat prijzen pakken!
Dat denk ik ook.
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:08:04 #243
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362927
Huurclub Nigerhaven wint }:|

Eitje voor de Rode Sokken.

Verdedigers scoren voor Odin.

woensdag 16 juli 2014 @ 15:09:24 #244
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142362960
Swifties te snel voor Ciscus.

Zes goals in Hermannadam.

Aguero vs. Super-B

pi_142362999
eindelijk een wedstrijd zonder rode kaart. *O*
Wel een blessure :')
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:11:03 #246
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142363014
Goden vs. Engelen

Pellè en Eriksen werken samen naar overwinning.

Vele kaarten in Noord-Fokland.

Hamburgers verliezen.

pi_142363015
Het is idd moeilijk in fok2. Nu 2 x verloren. Wel tegen teams die nu bovenin meedraaien. (misschien wel omdat ze tegen mij hebben gespeeld).

Maar misschien moeten de teams nog aan de gekozen speelstijl wennen. (hoop ik)
pi_142363064
Hoe kan ik nou verliezen van de onderste :P

Maare gaan we niet problemen krijgen met die "foreigner" teams. Hoe lang duurt het voordat spelers de FOK nationaliteit kunnen krijgen.
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:12:12 #249
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142363065
Gaat lekker zo met Dubakunoord.
pi_142363076
Gestolen overwinning _O_
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:12:40 #251
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142363086
Overzicht na 3e ronde in 1e Divisie:

SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:11 schreef stalybridge het volgende:
Het is idd moeilijk in fok2. Nu 2 x verloren. Wel tegen teams die nu bovenin meedraaien. (misschien wel omdat ze tegen mij hebben gespeeld).

Maar misschien moeten de teams nog aan de gekozen speelstijl wennen. (hoop ik)
Wij hebben natuurlijk veel jonge spelers en moeten nog ingespeeld raken. Maar de balans lijkt tot nu toe prima.
pi_142363092
Acht spelers geblesseerd, lekker met een 23-koppige selectie }:|
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:13:07 #253
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142363102
Ik ga de game uploaden.
Ben straks terug.
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:14:04 #254
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142363143
De spoiler van ronde 3 werkt niet!
pi_142363151
Het valt me op dat er zoveel kaarten en blessures vallen?
pi_142363161
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:14 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Hier wel :?
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:14:50 #257
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142363173
Ik zie niet eens een link of foto...
pi_142363175
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:14 schreef Hobbel_Rob het volgende:
nop, idd
pi_142363202
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:14 schreef Roceco het volgende:

[..]

nop, idd
Hier wel gewoon zichtbaar
pi_142363214
En? Valt het tegen / mee?

Ik heb 1 x gewonnen en 2 x verloren. Ongeveer volgens verwachting!
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:15:58 #261
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142363221
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:15 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Hier wel gewoon zichtbaar
iemand dan een linkje, kijk ik of hij daar werkt ;)
pi_142363257
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:17:08 #263
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142363265
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:15 schreef stalybridge het volgende:
En? Valt het tegen / mee?

Ik heb 1 x gewonnen en 2 x verloren. Ongeveer volgens verwachting!
Tegen, want al drie keer verloren.
pi_142363270
quote:
thanks ^O^
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:17:30 #265
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142363278
quote:
ja zo wel ;)
pi_142363289
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Tegen, want al drie keer verloren.
Heb je veel jonge spelers?
pi_142363295
Ik niet :')

Ik zie dan dit:

quote:

Û�C  À� "� Ä�����������
Ä�µ���}�!1AQa"q2‘¡#B±ÁRÑð$3br‚
%&'()*456789:CDEFGHIJSTUVWXYZcdefghijstuvwxyzƒ„…†‡ˆ‰¦’“”•–—˜™¨¢£¤¥¦§¨©ª²³´µ¶·¸¹ºÂÃÄÅÆÇÈÉÊÒÓÔÕÖרÙÚáâãäåæçèéêñòóôõö÷øùú Ä��������
Ä�µ��w�!1AQaq"2B‘¡±Á #3RðbrÑ
$4á%ñ&'()*56789:CDEFGHIJSTUVWXYZcdefghijstuvwxyz‚ƒ„…†‡ˆ‰¦’“”•–—˜™¨¢£¤¥¦§¨©ª²³´µ¶·¸¹ºÂÃÄÅÆÇÈÉÊÒÓÔÕÖרÙÚâãäåæçèéêòóôõö÷øùú Ú� ��?�þ袿¥ �ÚGþ2³øñóÆ^±øIq®Eá
bçF{ù¼J,ÚêKyZ)D-dÚ»Õ±ó’F Á8ž[–Oä ík~?4yøìzÃrÝ^÷þ¶góAEJß³ßü9eñßã烼¨ü#¾C‡ÅÚ½®Ž—ðø™o
´—¬Q±ˆÚǹwºçç žHÁûãâÏÅO üðF¡âOÏ=¶“¦*´ïoe=ìܰU òÈňQ‰<
ߓK
üi[î �3>ií´„oó �¤4Wö½ðcâ'‡¾6xR=gG´ñ­½²4B=kÃ÷úÖTà“o{ 3ôb˜=A5Ü ÙíË^G ®¨/æü?à›,kþ_Çþü4Ñ_Ûg¼¼}à¾X_Üê¨Í„)¥ÝZÙ^$DÜKk5̉ $q†t.Ò&2�ÁÏ&º6ð½—÷ØRX¿·øÁÆK¬?øðáEk¾+x án§se¯j‰ase§Vdû$Òì¶3,>fQ?¼u]£æç8Ç4 �‹?|ð=¼4<Y¬[h£Åú´:’ÓC#%Õ졼pîU!  *¹ÀÎHŽÖžîËMÝím÷¾žºn+µË²»×ekÝéµµô×cø¡¢¿µ¾|Gð?¾)øgÁ¦«¯¦|cÌÚ=‡“#½â[ª´Í¹Tª¼¹\ç'¦é �᱐¼FµK/‹ÕOð �‚'Ž’ûüø¢¿¸#à+22c^}ª­Ïìb1¯¨ËWóþðEõ÷ü¿üø‡¢¿¶™|)§îÆÄÏ~•ï…´«KY'›ÊŽ(”»»`�d“íMå±µÜ �ø$ �hJöPüàÄíýèµÂ?Øë÷+ªê¨l^µ×ÚþÔ´§žÝ˜¢Íl·6ñµÜlÃj½¸‘X²¤Ie;ÏÚÏàž•ð†çÇ:Ç‹¬ü7áû;ã¦Mý¿cs£ßÅy¤E©²ºŽ;¡;) ±y[ÝX2‚4ã–ÁíSðîìºõzzè'˜MË¿ÇÊý»ké©ü¤Q_Ù7ÇO|>ý¾<‰<c¬Ùèz5Ýݵ¼ÆîfžâEŽÕYÙ™˜ �qÉ8�x‹ÁZ]¼e¦Æ28®¦y,gtªm£Ó¯ßæc<ÞQ·î÷ó �¤4Wõã¨YéÌTyyÚ‹Oé×½¨R
tÇ†Û �—¾‡üçöÞ¾ã ��þC¨¯ì‡¶R`„5gþí„ TK†_üüü?àø‰Ï¿Çþü{Q_Ø•—ƒôô ¢¡"§»EÑãÂ`Òª<1ùyøÁ"|Ieü?ÇþüsQ_×®»¬¤ÈÅØ¢¸
wÆÖ}Æ×uÉ>´åà oW �% �‚â9Kþ]äßðå&¦þ¯ôXj„eÍl̶ûH4— 'µ_ü—þß5½/Çþü“Ñ_Ö\ïlIÎÞ*„×–qž«OýW_ó÷ �% �‚ ˆ¾üúüàÊý`Úk¦@Eh.«o³;—«ô÷ �% �‚ˆßüú �É¿àÉuýa^ø¦ÒÁe]<Khì0ÈE5Â× �—¿ù/ü_?ùõ �“À?”Z+úƃR·—½­Y–øÉ#ß
�Óßü—þ—¿ùõ �“À?“
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:18:49 #268
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142363335
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:17 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Heb je veel jonge spelers?
Dat valt volgens mij wel redelijk mee. In elke linie heb ik wel een oudere speler rondlopen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 15:18:52 #269
Rawr
pi_142363336
Stelletje schoppers bij Schweinhund :r
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_142363499
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stelletje schoppers bij Schweinhund :r
*O*

edit: 3 gespeeld, 0 punten. -O-
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 15:24:35 #271
Rawr
pi_142363580
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:22 schreef ambiance het volgende:

[..]

*O*

3 gespeeld, 2x winst, 1x gelijk. Enige club met nog 0 tegengoals :7
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:28:44 #272
239294 PierreTT
pi_142363734
Met Joling naar de top _O_
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:28:58 #273
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142363740
Komt er zo een nieuwe host ? *O*

En weet diegene hoe het in zijn werk gaat :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 15:30:22 #274
Rawr
pi_142363795
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:28 schreef Hobbel_Rob het volgende:

Volgens mij gaat Super-B hosten, die weet wel wat 'ie doet :)
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:30:25 #275
239294 PierreTT
pi_142363799
quote:

Ik ben niet thuis helaas. Vanaf morgen wel beschikbaar :)
pi_142363864
quote:

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Volgens mij gaat Super-B hosten, die weet wel wat 'ie doet :)
Ik wil wel hosten, maar is de game al geüpload?
pi_142363904
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef Super-B het volgende:

[..]

[..]

Nog niet.
pi_142363905
7 punten _O_
Hup Fylax!
(she/her)
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:33:31 #279
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142363906
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef Super-B het volgende:

[..]

[..]

Daar was Sejt mee bezig geloof ik ! ;)
pi_142363995
Super B gaat hosten.

Dan weten we over een klein half uur wie er kampioen is!
pi_142364049
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef stalybridge het volgende:
Super B gaat hosten.

_O- _O- _O- _O-
pi_142364055
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef stalybridge het volgende:
Super B gaat hosten.

zo snel al?
(she/her)
pi_142364071
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:37 schreef Fylax het volgende:

[..]

zo snel al?
Als je het andere topic gevolgd had (FOK! als speler) dan zou je het begrijpen. Daar hostte ik een keer en ik ging er als een tierelier doorheen. _O-
pi_142364072
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:37 schreef Fylax het volgende:

[..]

zo snel al?
Als hij gaat posten wel ja :+
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:39:33 #285
239294 PierreTT
pi_142364121
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:38 schreef Super-B het volgende:

[..]

Als je het andere topic gevolgd had (FOK! als speler) dan zou je het begrijpen. Daar hostte ik een keer en ik ging er als een tierelier doorheen. _O-
Ah doe het wat rustiger, dan blijft het goed te volgen O+
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:39:37 #286
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142364124
Super-B gaat hosten inderdaad, maar ik heb 'm gevraagd om het iets rustiger aan te doen, aangezien men nu vooral geïnteresseerd is in onderlinge resultaten en de concurrentie.
pi_142364127
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:38 schreef Super-B het volgende:

[..]

Oh beter :D
(she/her)
pi_142364129
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:22 schreef ambiance het volgende:

[..]

*O*

Net goed! Maar de belangrijkste wedstrijd van het jaar is tegen jou. Die moet opzeker gewonnen worden!
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:42:45 #289
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142364236
Haha wauw, 2 keer verloren en 1 keer gelijkgespeeld.
Gaat lekker :')
:)
pi_142364242

pi_142364273

Waarschijnlijke overnames?:

SPOILER
pi_142364348
Zijn de overnames gelukt?

SPOILER
Gecharmeerd, maar toch trouw!
SPOILER
pi_142364384
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:46:57 #294
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_142364393
"Het talent van FC BMI"

Mijn hele team is "talent" :')
:)
pi_142364452
Wedstrijden in 2e divisie:

SPOILER
pi_142364484
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:48 schreef Super-B het volgende:
Wedstrijden in 2e divisie:

SPOILER
Er staan een paar dubbele screens. Zijn deze dubbel, of vervangen deze andere? (die we nu dus niet zien?)
pi_142364500
Terugblik saturday!

SPOILER
Valencia wilt een FOK!speler!

SPOILER
pi_142364521
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:49 schreef ambiance het volgende:

[..]

Er staan een paar dubbele screens. Zijn deze dubbel, of vervangen deze andere? (die we nu dus niet zien?)
Scherp!

Zie edit. ;)
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:51:18 #299
239294 PierreTT
pi_142364527
Super-B, zou ik een screen mogen van mijn team, met wie er in de selectie staat?
pi_142364569

Stand divisie 2:

SPOILER
pi_142364574
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:51 schreef PierreTT het volgende:
Super-B, zou ik een screen mogen van mijn team, met wie er in de selectie staat?
Teamnaam?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')