abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142354238

Welkom in het FOK! als club topic.

Dit topic is geboren in het algemeen bekende FOK! als speler topic voor Football Manager 2014. Waar we in genoemde topic ons zelf transformeren naar een speler in FM14, zo gaan we in dit topic als club aan de slag.

In Football Manager wordt een uitgebreide database aangemaakt met het compleet nieuw gevormde Fokland. Door middel van een host worden updates gegeven over het spelverloop. De host gaat clubloos op vakantie en zal geen invloed uitoefenen op het verloop.

De volgende users zijn bezig om dit concept tot een succes te maken: Sejt, PierreTT, Super-B, Hobbel_Rob

SPOILER: Wikipedia van Fokland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.

Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.

Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.

Gestichte steden op Fok eiland:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Media op Fok eiland:
SPOILER
Aangemaakte competities:
SPOILER

• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.

Competitie regels

Fok! 1e Divisie
SPOILER
Fok! 2e Divisie
SPOILER
Fok! Cup
SPOILER
Fok! Super Cup
SPOILER

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.

4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.

5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.

6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!

7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)

Inschrijvingen zijn gesloten!!

Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)

Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)

Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
pi_142354314
Inb4 final countdown
pi_142354769
Dus gister krijg ik een PM dat ik een veiling heb gewonnen en om 1 uur krijg ik een DM dat ik hem verloren heb :')

wat is het nou?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_142354824
Voor de liefhebber, mijn team ziet er zo uit. Ik heb nu een selectie van 23 spelers. In elke linie een ervaren speler, voor de rest veel jonkies.

Orde van de Tempeliers
pi_142354853
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:55 schreef SiebeJ het volgende:
Voor de liefhebber, mijn team ziet er zo uit. Ik heb nu een selectie van 23 spelers. In elke linie een ervaren speler, voor de rest veel jonkies.

Orde van de Tempeliers
[ afbeelding ]
Mooi team, goed in balans!
pi_142354959
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:56 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Mooi team, goed in balans!
Als m'n trainer een goede opstelling maakt, zou ik met deze spelersgroep meer voetbaltalent op het veld moeten hebben dan bijvoorbeeld Ajax aan het begin van het spel :)

Hoop alleen niet dat er een oliesjeik langs komt voor één van de talenten. Maar dat zullen jullie ook wel hebben gok ik
pi_142355144
quote:

Orde van de Tempeliers
[ afbeelding ]
Torres was van mij! :(
Children of the night. What music they make.
pi_142355261
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:08 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Torres was van mij! :(
Dubbel, of kon je er niet meer op bieden?
pi_142355727
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:13 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Dubbel, of kon je er niet meer op bieden?
Dat laatste. Sejt kwam er na 12 uur nog achter dat ik ook Torres had, dus ik moest een andere speler zoeken.

Naja, mij best :P
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:45:29 #10
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142355999
quote:

Orde van de Tempeliers
[ afbeelding ]
Daar is dus Peruzzi naar toe gegaan. :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:47:50 #11
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142356069

Grootste "Fok! als speler" database was ~2000 changes.
I love my mispoken words.
pi_142356079
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Daar is dus Peruzzi naar toe gegaan. :D
Wow had Peruzzi veel duurder verwacht bij zoveel bieders.. Is iedereen afgehaakt :P?
pi_142356088
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:47 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]

Grootste "Fok! als speler" database was ~2000 changes.
Sejt, wie had Fischer gewonnen in de laatste bieding?
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:49:54 #14
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142356128
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:48 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Wow had Peruzzi veel duurder verwacht bij zoveel bieders.. Is iedereen afgehaakt :P?
Ik ben afgehaakt met zoveel bieders. :+
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:50:00 #15
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142356131
quote:

[..]

Sejt, wie had Fischer gewonnen in de laatste bieding?
Jij.
pi_142356226
mijn team waarbij:

Rugani --> Nick Viergever, ajax, 3,52 Mill. £
Casasola --> Júlio Baptista, Cruzeiro Esporte Clube, 1,32 Mill. £
Januzaj --> daley blind, ajax, 5,28 Mill. £

pi_142356263
quote:

[..]

Jup
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_142356264
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik ben afgehaakt met zoveel bieders. :+
Ik ben toch wel blij dat ik hem binnen heb kunnen halen. Zelfde trouwens met Balanta en Zouma
pi_142356346
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:53 schreef 44rdbei het volgende:
mijn team waarbij:

Rugani --> Nick Viergever, ajax, 3,52 Mill. £
Casasola --> Júlio Baptista, Cruzeiro Esporte Clube, 1,32 Mill. £
Januzaj --> daley blind, ajax, 5,28 Mill. £

[ afbeelding ]
Er zit een foutje in jouw lijst. Er staat 1 speler op 10% ipv 100%
pi_142356472
Ik zie dat er in de OP staat dat mijn team: Creme de la Creme heet, maar het is FC Creme de la Creme. *)
pi_142356536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:01 schreef Super-B het volgende:
Ik zie dat er in de OP staat dat mijn team: Creme de la Creme heet, maar het is FC Creme de la Creme. *)
Is bij mij ook, maar we moeten niet overal moeilijk over doen :P
pi_142356668
Dit is mijn team.. Kom denk ik wat te kort qua middenvelders, maar er zitten genoeg spelers bij die meedere posities kunnen. Hopelijk ligt de loonlast niet zo hoog dat ik failliet ga :@

pi_142356671
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:57 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Er zit een foutje in jouw lijst. Er staat 1 speler op 10% ipv 100%
ohja dat moest ik nog doorgeven zal wel een typo zijn.

Sejt: Bij speler Abbiati (10% ipv 100%) klopt de prijs niet, kan je nakijken of dit goed gaat?
pi_142356842
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Is bij mij ook, maar we moeten niet overal moeilijk over doen :P
Nee, maar just saying. :+
pi_142356878
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:09 schreef Swaytje het volgende:
Dit is mijn team.. Kom denk ik wat te kort qua middenvelders, maar er zitten genoeg spelers bij die meedere posities kunnen. Hopelijk ligt de loonlast niet zo hoog dat ik failliet ga :@

[ afbeelding ]
Ik gok dat Raul en Di Natale samen al net zoveel verdienen als 75% van m'n team samen :P
pi_142356905
Hobbel_Rob hoe is het nou afgelopen met Daniele Rugani? Wie heeft hem nou uiteindelijk gekregen en krijgt de verliezer nog een kans om een nieuwe speler te kiezen?
pi_142356973
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:09 schreef Swaytje het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb er eigenlijk niet zo opgelet maar ik gok dat mijn spelers ook best duur in salaris onderhoud zijn.
gelukkig heb ik +- 15 miljoen over.
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:19:54 #28
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142357015
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:01 schreef Super-B het volgende:
Excel bestand bevat wel meer schrijffouten. In FM staat het goed:
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:20:59 #29
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142357059
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:09 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

ohja dat moest ik nog doorgeven zal wel een typo zijn.

Sejt: Bij speler Abbiati (10% ipv 100%) klopt de prijs niet, kan je nakijken of dit goed gaat?
Die fout klopt, in jouw voordeel, want nu heb je ongeveer 650.000 extra op je rekening.
De game is gestart, dus ik ga dat niet meer wijzigen.
pi_142357081
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:15 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik gok dat Raul en Di Natale samen al net zoveel verdienen als 75% van m'n team samen :P
En dan nog Puyol erbij die ook iets van 200k per week verdient
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:21:52 #31
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142357088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:16 schreef Super-B het volgende:
Hobbel_Rob hoe is het nou afgelopen met Daniele Rugani? Wie heeft hem nou uiteindelijk gekregen en krijgt de verliezer nog een kans om een nieuwe speler te kiezen?
Jij hebt 'm gewonnen uiteindelijk.
pi_142357108
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:21 schreef Sejt het volgende:

[..]

Jij hebt 'm gewonnen uiteindelijk.
Had hem net ge-pm-t! Zijn we al bijna startklaar ?:)
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:29:14 #33
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142357333
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:22 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Had hem net ge-pm-t! Zijn we al bijna startklaar ?:)
De game is gestart. Ben de subscriptions aan het doen en een view aan het instellen om snel een overzicht te kunnen geven van de prestaties van je team. (vergelijkbaar met shortlist views in "Fok! als speler".
pi_142357541
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:29 schreef Sejt het volgende:

[..]

De game is gestart. Ben de subscriptions aan het doen en een view aan het instellen om snel een overzicht te kunnen geven van de prestaties van je team. (vergelijkbaar met shortlist views in "Fok! als speler".
Goed bezig!
Zou je ook de database wijzigingen willen delen? Zodat ik/we zelf ook een game kunnen spelen in ons mooie nieuwe land?
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:36:57 #35
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142357582
Damn, toekomstige transfer van Warner Hahn over het hoofd gezien. Zal de game opnieuw moeten opstarten.
pi_142357623
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef Sejt het volgende:
Damn, toekomstige transfer van Warner Hahn over het hoofd gezien. Zal de game opnieuw moeten opstarten.
Neee, mijn speler verneukt het _O-
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:39:41 #37
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142357659
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:38 schreef Roceco het volgende:

[..]

D'r zijn er nog een paar.
pi_142358401
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:38 schreef Roceco het volgende:

[..]

:{ _O-
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:01:37 #39
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142358416
*O* Let the games begin! *O*

1st step, screens van alle teams.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:04:20 #40
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142358516
Ben benieuwd wat Uli ervan heeft gemaakt.
pi_142358528
quote:
4s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:01 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

Waarschijnlijk de laatste keer dat ik eerste sta, dus deze screen ga ik boven mijn bed hangen :)
pi_142358603
quote:
4s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:01 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op naar divisie 1 ^O^
pi_142358606
Jezus dat duurde lang!

SPOILER
pi_142358686
Beginnen tegen Rubin Kazan.

Ik vrees een beetje! Divisie 2 is volgens mij best lastig. zitten toch hele goede 'extra' clubs in
pi_142358767
Sommige teams nu al 3 blessures, begint goed ^^
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:14:08 #46
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142358857
Team screens: Juni 2013

Henk's Angels (Roceco)
SPOILER
Kopabowana Football Club (Bow)
SPOILER
Orde van de Tempeliers (SiebeJ)
SPOILER
Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)
SPOILER
RKVV Volharding (Hobbel_Rob)
SPOILER
Settle United (Sejt)
SPOILER
Sport Club Ciscus (Ciscus)
SPOILER
Sporting Nigerhaven (superniger)
SPOILER
Umbria FC (YouriNL)
SPOILER
Dubakunoord (IkeDubaku99)
SPOILER
FC Broski (Hermanna)
SPOILER
FC Creme de la Creme (Super-B)
SPOILER
FC De Koekenbakkers (Jorwol)
SPOILER
FC Fylax (Fylax)
SPOILER
FC Odin (Drizzt_DoUrden)
SPOILER
FC Red Forest (DeHovenier)
SPOILER
FC Rode Sokken (44rdbei)
SPOILER
FC Schweinhund (ambiance)
SPOILER
FC Sway (Swaytje)
SPOILER
Hamburger FC (HamburgerHenk)
SPOILER
FC Bruno Martins Indi (mvdk_)
SPOILER
FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)
SPOILER
FC Wervelwind (TornadoDK)
SPOILER
Phoenix United (Happel)
SPOILER
RTL Sterrenteam (PierreTT)
SPOILER
Stalybrug Celtic FC (stalybridge)
SPOILER
Als je niet alle spelers in deze screen kan vinden, betekent dat dat ze in de reserves of de u19 spelen.
pi_142358858
*O* *O* *O* *O*

Ben benieuwd of er ook echt 7-0'-etjes tussen gaan zitten enzo!

Ik mag het gelijk tegen Sejt opnemen, en niet stiekem opnieuw opstarten he Sejt! ;)
pi_142358898
quote:
4s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:14 schreef Sejt het volgende:
Team screens: Juni 2013

Henk's Angels (Roceco)
SPOILER
Kopabowana Football Club (Bow)
SPOILER
Orde van de Tempeliers (SiebeJ)
SPOILER
Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)
SPOILER
RKVV Volharding (Hobbel_Rob)
SPOILER
Settle United (Sejt)
SPOILER
Sport Club Ciscus (Ciscus)
SPOILER
Sporting Nigerhaven (superniger)
SPOILER
Umbria FC (YouriNL)
SPOILER
Dubakunoord (IkeDubaku99)
SPOILER
FC Broski (Hermanna)
SPOILER
FC Creme de la Creme (Super-B)
SPOILER
FC De Koekenbakkers (Jorwol)
SPOILER
FC Fylax (Fylax)
SPOILER
FC Odin (Drizzt_DoUrden)
SPOILER
FC Red Forest (DeHovenier)
SPOILER
FC Rode Sokken (44rdbei)
SPOILER
FC Schweinhund (ambiance)
SPOILER
FC Sway (Swaytje)
SPOILER
Hamburger FC (HamburgerHenk)
SPOILER
FC Bruno Martins Indi (mvdk_)
SPOILER
FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)
SPOILER
FC Wervelwind (TornadoDK)
SPOILER
Phoenix United (Happel)
SPOILER
RTL Sterrenteam (PierreTT)
SPOILER
Stalybrug Celtic FC (stalybridge)
SPOILER
Als je niet alle spelers in deze screen kan vinden, betekent dat dat ze in de reserves of de u19 spelen.
Mijn team staat er niet tussen, is nog een keer FC Schweinhund
pi_142358930
Umbria uit, altijd lastig.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:17:17 #50
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142358968
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:15 schreef Swaytje het volgende:

[..]

Mijn team staat er niet tussen, is nog een keer FC Schweinhund
Aangepast, en hier:

FC Sway (Swaytje)
SPOILER
pi_142358977
Mijn salaris per week: 315.000 k :P Ben benieuwd of dat te redden is!
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:18:39 #52
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359023
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:14 schreef Hobbel_Rob het volgende:
*O* *O* *O* *O*

Ben benieuwd of er ook echt 7-0'-etjes tussen gaan zitten enzo!

Ik mag het gelijk tegen Sejt opnemen, en niet stiekem opnieuw opstarten he Sejt! ;)
It's on mate. >:)
pi_142359037
Die lul van een Pato kost een leuke cent _O-
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:19:28 #54
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_142359056
Ziet er goed uit bij Odin ^O^
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_142359082
... Courtois staat er niet tussen bij Henk's Angels. Maar 21 van de 25 spelers om precies te zijn.
pi_142359099
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:17 schreef Hobbel_Rob het volgende:
628k per week... oeps
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:21:17 #57
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359122
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:20 schreef Roceco het volgende:
... Courtois staat er niet tussen bij Henk's Angels. Maar 21 van de 25 spelers om precies te zijn.
Lening vergeten weg te halen. :(
Maar hij is wel van jou.

pi_142359136
Zie wel dat er een hoop in de jeugd voetballen bij mij _O-
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:22:10 #59
Rawr
pi_142359161
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:17 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Hier 408k, ik dacht dat ik veel hoger uit zou komen :D
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:22:35 #60
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359183
Toekomstige hosts kunnen de gebruikte team view hier downloaden: http://ge.tt/3TLoyTo1/v/0?c

(downloaden, kopieren naar je FM map, importeren in FM, klaar)
pi_142359199
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:20 schreef Swaytje het volgende:

[..]

628k per week... oeps
1.miljoen per week.
Ik heb daar echt totaal niet opgelet....
pi_142359221
Ik mis Márton Fülöp bij Nigerhaven.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142359241
Varane is wel een beest! Wat ben ik blij dat ik die heb! :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:24:15 #64
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359255
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:23 schreef superniger het volgende:
Ik mis Márton Fülöp bij Nigerhaven.
Zie het kommentaar onderaan mijn team overzicht post.
pi_142359258
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:20 schreef Swaytje het volgende:

[..]

628k per week... oeps
200k per week maar wel 2de divisie.
De Zeeuw verdient echt veel te veel, als ik dat had geweten had ik wel een ander genomen.
No bitch to me
pi_142359282
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:24 schreef Sejt het volgende:

[..]

Zie het kommentaar onderaan mijn team overzicht post.
^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142359298
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:21 schreef Sejt het volgende:

[..]

Lening vergeten weg te halen. :(
Maar hij is wel van jou.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Konradsen, Enoh en Gardner geldt dit ook?
pi_142359313
Salarissen bij mij zijn echt reuze laag: 71.755 p/w _O- _O_
Budgetmanagement noemen ze dat. *)

Eerste wedstrijd tegen Tempeliers. Agh die win ik makkelijk. :7 })
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:26:23 #69
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142359338
Ik heb vergeleken met sommige teams een redelijk oud team staan. Verder slurpen Darren Bent en Naldo aardig wat salaris.
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:26:41 #70
Rawr
pi_142359352
Ah, ik moet tegen Ciscus, leuk :D
pi_142359354
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:25 schreef Roceco het volgende:

[..]

Aah, die spelen dus bij de reserves?
pi_142359365
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:22 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

1.miljoen per week.
Ik heb daar echt totaal niet opgelet....
Ik ook niet echt, maar boeit niet :P
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:27:30 #73
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359386
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:25 schreef Roceco het volgende:

[..]

Ik heb alle uitleenbeurten weggehaald, maar bij Courtois ging het blijkbaar fout.
pi_142359432
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:27 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik heb alle uitleenbeurten weggehaald, maar bij Courtois ging het blijkbaar fout.
Moet ik hem nu dus een jaar missen? :'(
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:29:04 #75
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359455
Januzaj bang voor wervelwinden?

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:28 schreef Roceco het volgende:

[..]

Moet ik hem nu dus een jaar missen? :'(
Ja, sorry :(
pi_142359459
Wut mitrovic heeft een jeugdcontract :o
pi_142359475
Ik ben 290k/week kwijt. Eriksen is mn grootverdiener, met 71k/week.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:29:37 #78
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359476
Phoenix United wil extra ervaren aanvaller.

pi_142359493
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

Godver, mijn sterspeler _O-

Aan de andere kant, bedankt voor het ultieme excuus als ik degradeer ^O^
pi_142359499
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:29 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

Dan doe je toch savegame editten en de eind datum op de volgende dag zetten.
pi_142359500
Hebben de spelers met jeugdcontracten ook al een fulltime contract getekend die op een bepaalde datum in werking gaat?
pi_142359509
Hoeveel jaren zijn de spelers verbonden bij de club?
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:30:22 #83
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359514
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef HamburgerHenk het volgende:

[..]

Dan doe je toch savegame editten en de eind datum op de volgende dag zetten.
Ik heb de ingame editor niet.
pi_142359527
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:25 schreef Super-B het volgende:

Eerste wedstrijd tegen Tempeliers. Agh die win ik makkelijk. :7 })

Grapjas :')
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:31:02 #85
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359538
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef SiebeJ het volgende:
Hebben de spelers met jeugdcontracten ook al een fulltime contract getekend die op een bepaalde datum in werking gaat?
Dat heb ik gedaan, maar als ik zo kijk zijn er toch wat contracten naar 2015 gezet. Geldt daarentegen voor bijna iedereen.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:31:43 #86
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359573
Eerste friendly is een feit.

woensdag 16 juli 2014 @ 13:33:16 #87
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359637
Nog wat friendlies:

SPOILER
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 juli 2014 @ 13:33:25 #88
Rawr
pi_142359643
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:31 schreef Sejt het volgende:
Eerste friendly is een feit.

[ afbeelding ]
Geen discipline, die jongens :N
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:33:31 #89
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359644
Willen jullie screens trouwens in spoilers, of direct in het topic?
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:33:59 #90
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359663
Die krant naam. :D

woensdag 16 juli 2014 @ 13:34:31 #91
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359683
Eitje voor Phoenix United met De Gea als grote man.

pi_142359703
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Grapjas :')
Je wint waarschijnlijk. Jouw selectie bestaat merendeel uit spelers die er al kunnen staan, terwijl mijn selectie gericht is op potentie.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:34:58 #93
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359705
Anglerfish begint goed aan voorbereiding.

pi_142359743
onterecht verloren van shaktart 0-2

"shakhtar profit from wasteful kindersokjes"
pi_142359775
Betaalde waarde voor mijn selectie: 83M. Waarde in FM (exclusief 3 man in de jeugd: 55M)

Gelukkig zijn er een aantal die nog flink in waarde kunnen stijgen!
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:36:44 #96
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359785
Friendlies

SPOILER
pi_142359849
haha Die Joling schrok ze zo af dat RTL met 3-0 wint!
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:38:50 #98
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142359869
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:35 schreef 44rdbei het volgende:
onterecht verloren van shaktart 0-2

"shakhtar profit from wasteful kindersokjes"
_O-
pi_142359879
Ik mis vier spelers in het lijstje van het eerste elftal. Kan ik er van uit gaan dat ze bij de jeugd spelen..?
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:39:09 #100
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_142359888
Oja en hebben jullie gezien wie mijn manager is:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')