* Glas ijswater omkeert boven Koen's hoofdquote:
Beterschapquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Onderuit gegaan in mn douche.. hersenschuddinkjekotsmisselijk en ik zie alles dubbel
Thanks, weer wakkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:00 schreef crv het volgende:
[..]
* Glas ijswater omkeert boven Koen's hoofd
hoe krijg je het nu voor elkaar om een slippertje in je douche te makenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Haha thnx guys. Ik ben wel soort van ok hoorben ff langs de dok geweest en die zegt dat t weer helemaal goed met me komt
en zo niet dan moet ik ff bellen
Maar even rustiger aan doen dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Haha thnx guys. Ik ben wel soort van ok hoorben ff langs de dok geweest en die zegt dat t weer helemaal goed met me komt
mag je ook iets innemen als je pijn in je knar krijgt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
vroeg ik me ook af.. mijn douche is namelijk n stenen ruimte van 1x1quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
hoe krijg je het nu voor elkaar om een slippertje in je douche te maken
dunno, niet gevraagd en heeft ie ook niet gezegdquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag je ook iets innemen als je pijn in je knar krijgt?
Ja zeg, LDG, naar beeldschermen turen is helemaal niet goed voor je als je een hersenschudding hebt!quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno, niet gevraagd en heeft ie ook niet gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, LDG, naar beeldschermen turen is helemaal niet goed voor je als je een hersenschudding hebt!Heb maar n lieve kleineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En na n paar minuten geven mn ogen t op en gooi ik mn telefoon weer aan de kant
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Alsnog maar even zo weinig mogelijk doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb maar n lieve kleine![]()
En na n paar minuten geven mn ogen t op en gooi ik mn telefoon weer aan de kant![]()
Het goede nieuws: het is bewezen dat je hersenen hebtquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb dat zelfs al 2x bewezenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het goede nieuws: het is bewezen dat je hersenen hebt
dat ldg hersens heeft ?quote:
Nee dat ik ze hebquote:
Grondigheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |