* Glas ijswater omkeert boven Koen's hoofdquote:
Beterschapquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Onderuit gegaan in mn douche.. hersenschuddinkjekotsmisselijk en ik zie alles dubbel
Thanks, weer wakkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:00 schreef crv het volgende:
[..]
* Glas ijswater omkeert boven Koen's hoofd
hoe krijg je het nu voor elkaar om een slippertje in je douche te makenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Haha thnx guys. Ik ben wel soort van ok hoorben ff langs de dok geweest en die zegt dat t weer helemaal goed met me komt
en zo niet dan moet ik ff bellen
Maar even rustiger aan doen dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Haha thnx guys. Ik ben wel soort van ok hoorben ff langs de dok geweest en die zegt dat t weer helemaal goed met me komt
mag je ook iets innemen als je pijn in je knar krijgt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
vroeg ik me ook af.. mijn douche is namelijk n stenen ruimte van 1x1quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
hoe krijg je het nu voor elkaar om een slippertje in je douche te maken
dunno, niet gevraagd en heeft ie ook niet gezegdquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag je ook iets innemen als je pijn in je knar krijgt?
Ja zeg, LDG, naar beeldschermen turen is helemaal niet goed voor je als je een hersenschudding hebt!quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno, niet gevraagd en heeft ie ook niet gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, LDG, naar beeldschermen turen is helemaal niet goed voor je als je een hersenschudding hebt!Heb maar n lieve kleineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En na n paar minuten geven mn ogen t op en gooi ik mn telefoon weer aan de kant
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Alsnog maar even zo weinig mogelijk doenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb maar n lieve kleine![]()
En na n paar minuten geven mn ogen t op en gooi ik mn telefoon weer aan de kant![]()
Het goede nieuws: het is bewezen dat je hersenen hebtquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb dat zelfs al 2x bewezenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het goede nieuws: het is bewezen dat je hersenen hebt
dat ldg hersens heeft ?quote:
Nee dat ik ze hebquote:
Grondigheidquote:
je hebt jezelf 2 keer een hersenschudding bezorgd ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Nee, een van die scharniertjes was nog niet goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Precies, zulke dingen moet je zeker wetenquote:
ik heb ze dus nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het goede nieuws: het is bewezen dat je hersenen hebt
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:35 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt jezelf 2 keer een hersenschudding bezorgd ?![]()
![]()
* mompelt iets over ezels en stenen
Het was wel 2x op een andere manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een keertje tijdens repetitie met stoel en al achterover van het podium gevallen, met m'n achterhoofd op een stoel die daar al stond![]()
En een ander keertje met de fiets onderuit gegaan en met m'n hoofd even hoi gezegd tegen de stoeprand
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, een van die scharniertjes was nog niet goedDaar zat het schroefje scheef, maar ik had bedacht dat ik die wel kon omruilen als ik toch nog dozen/manden ging halen
Maar alsnog goede serviceZe hadden er nog maar eentje liggen achter, dus voor de zekerheid krijg ik ook nog een setje opgestuurd. En ik kreeg reiskostenvergoeding omdat het al de tweede keer was dat ik terug moest
* Miniem rekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch weer 5 softijsjes![]()
En hoezo was het scharniertje nog niet goed?![]()
Of 4 hotdogsquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
* Miniem rekent
Toch weer 5 softijsjes![]()
En hoezo was het scharniertje nog niet goed?
Bij Ikea Breda zouden het maar 4 softijsjes zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of 4 hotdogs![]()
Dat dingetje waarin je het schroefje moest draaien waardoor het scharniertje vast blijft zitten was scheef geboord, waardoor het schroefje geen grip kreeg op het scharniertje
ikzelf heb het ook 2 keer gepresteerd,quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was wel 2x op een andere manier![]()
![]()
Een keertje tijdens repetitie met stoel en al achterover van het podium gevallen, met m'n achterhoofd op een stoel die daar al stond![]()
En een ander keertje met de fiets onderuit gegaan en met m'n hoofd even hoi gezegd tegen de stoeprand
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, een van die scharniertjes was nog niet goedDaar zat het schroefje scheef, maar ik had bedacht dat ik die wel kon omruilen als ik toch nog dozen/manden ging halen
Maar alsnog goede serviceZe hadden er nog maar eentje liggen achter, dus voor de zekerheid krijg ik ook nog een setje opgestuurd. En ik kreeg reiskostenvergoeding omdat het al de tweede keer was dat ik terug moest
Toffe service welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bij Ikea Breda zouden het maar 4 softijsjes zijn![]()
AhzoMaar nu in orde?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:40 schreef crv het volgende:
[..]
ikzelf heb het ook 2 keer gepresteerd,![]()
1 keer met 40km per uur op je pedalen staan en dan je ketting breken, toen werd ik wakker in het ziekenhuis![]()
de 2e keer was ik onder de trap bezig en stond te snel op......ik stootte mijn kop zo hard dat ik duizelde, achterover viel en toen nog een keer met mijn kop op de grond kwam
Ja vond ik ook welquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En dan zeg je iets over mij en een ezel en een steen
Ik ben ook ervaringsdeskundigequote:
dan mag jij dat ookquote:
altijd baas boven baasquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:45 schreef Solique het volgende:
3x op het voetbalveld als keeper zijnde, spelers die vol doorgingen![]()
1x door uit een boom te donderen
1x door op een fiets van een berg te rijden en een hobbel tegen te komen![]()
En misschien nog wel een paar keer meer maar dan weet ik die nu even niet
Wauw, jij denkt ik doe het goed of niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:45 schreef Solique het volgende:
3x op het voetbalveld als keeper zijnde, spelers die vol doorgingen![]()
1x door uit een boom te donderen
1x door op een fiets van een berg te rijden en een hobbel tegen te komen![]()
En misschien nog wel een paar keer meer maar dan weet ik die nu even niet
Ik ken het lokale ziekenhuis van binnenquote:
Ach, hersenschudding meer of minderquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wauw, jij denkt ik doe het goed of niet?
Alleen de tweede keer in het ziekenhuis geweest, en toen mocht ik gelijk een nachtje blijven ter observatie (beschadigde oogzenuw en allesquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ken het lokale ziekenhuis van binnen![]()
[..]
Ach, hersenschudding meer of minder
Valt nog mee vergeleken met het aantal kneuzingen wat ik heb gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |