Nu nog school?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Met dit tyfusweer straks naar school fietsen.
Bezwete rug, genoooooooooot
zaterdag uit etenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zaterdag 34 jaaaaaa.
TV buiten en lekker in de brandende zon naar de tour kijken.
Bijna zo goed als de sumoquote:
Drink het bier van je vader op en laat alleen 1 flesje over die je vol in de zon zet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn rug zweet.
Extra ijsklontjes en veel zupen
Is je moeder weer bezigquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Er wordt buiten in de verte een enorm kutgeluid gemaakt.
Einde bericht
Zou wel interessant zijn als het het geluid van een mens betreft. Ik denk dat het een schuurmachine (xD) was.quote:
Heb je momenteel het gevoel dat je ze op hun bek wil slaan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Er wordt buiten in de verte een enorm kutgeluid gemaakt.
Einde bericht
Mijn moeder rookt zoveel dat ze bijkans als een schuurmachine klinkt. Pruttelstrotquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn als het het geluid van een mens betreft. Ik denk dat het een schuurmachine (xD) was.
Liever met z'n eigen teen tegen de deurpost trappen. Heel hard.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je momenteel het gevoel dat je ze op hun bek wil slaan?
Als mijn bronnen correct zijn, heb jij er juist eentje gegeten.quote:
Rookvrouw van de Lingo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn moeder rookt zoveel dat ze bijkans als een schuurmachine klinkt. Pruttelstrot
Dat is m'n zusjequote:
Jij maakt wat mee he, op een dag.quote:
Hij is al 16 gek.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij maakt wat mee he, op een dag.
Toen ik jouw leeftijd had stal ik appels uit boomgaarden.
fikkie stokenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is al 16 gek.
Brommers kiekn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |