Je moet wel met respect over haar praten, ik bewonder haar persona ook, ze heeft niet voor niks de Mother of the year award gewonnen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:09 schreef Elan het volgende:
[..]
En of!
Het is tevens de enige film waar ze geen rol in speelt maar gewoon haar eigen geile ik.
Gewoon een pan van je zelfgemaakte nasi meenemen en ze eet uit je hand. Letterlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet wel met respect over haar praten, ik bewonder haar persona ook, ze heeft niet voor niks de Mother of the year award gewonnen.
Wat een genot wordt dat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon een pan van je zelfgemaakte nasi meenemen en ze eet uit je hand. Letterlijk.
Uit welke film komt dit?quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een genot wordt dat.
[ afbeelding ]
Is dat een leuke film, op Alba na dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/39292
Geen idee!quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat een leuke film, op Alba na dan?
Slaap lekkerquote:
Scarlett is niet mijn #1 celeb crush hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof jij alle films met Scarlett hebt gezien.
Net alsof jij alle films met Simba hebt gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scarlett is niet mijn #1 celeb crush hoor
Simba krijgt zelfs een nieuwe zoon dit najaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof jij alle films met Simba hebt gezien.
Ik sowieso wel. Met de broek op de knieënquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof jij alle films met Scarlett hebt gezien.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof jij alle films met Simba hebt gezien.
Hoe is de leef in de Vietcong -enclaves.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik sowieso wel. Met de broek op de knieën
Het werd wel weer een keertje tijd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Simba krijgt zelfs een nieuwe zoon dit najaar
Ik vooral Lost in Translation. Scarlett in Tokyo, Knut vindt dat ze op haar hoogtepunt had moeten stoppen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik sowieso wel. Met de broek op de knieën
Lig brak op bed. Altijd goed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe is de leef in de Vietcong -enclaves.
Nu nog een nieuwe film van Scar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het werd wel weer een keertje tijd.
Hij had z'n hoogtepunt bij de onderbroekscene?quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het werd wel weer een keertje tijd.
[..]
Ik vooral Lost in Translation. Scarlett in Tokyo, Knut vindt dat ze op haar hoogtepunt had moeten stoppen.
Hij heeft mij niet verteld bij welke scene(s) hij exact zijn hoogtepunt beleeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij had z'n hoogtepunt bij de onderbroekscene?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |