Hans is sowieso wel een goede jongen hoor. Ook toen hij meteen bij Derksen langs ging toen zijn vrouw was overleden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja net, ik vind Hans wel een baas, hij verdient de rol van het pispaaltje niet bij VI. Maar misschien zou hij dan wat minder funny videos moeten presenteren als hij serieus genomen wil worden.
en wat minder overactingquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja net, ik vind Hans wel een baas, hij verdient de rol van het pispaaltje niet bij VI. Maar misschien zou hij dan wat minder funny videos moeten presenteren als hij serieus genomen wil worden.
Watquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
vraag me laatste tijd wel af of mijn ouders mij zouden herkennen als ik ze zag
Ook klein rolletje.quote:
Je eigen ouders je niet herkennen wtf heb je gedaan dan metamorfose tot heks in Portugal of zoquote:
Daar ging het ook over bij Adieu God met Hans zonet, maar Hans voelde niet een tijdelijke manifestatie van God of Jezus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans is sowieso wel een goede jongen hoor. Ook toen hij meteen bij Derksen langs ging toen zijn vrouw was overleden.
Zie ik een René niet zo snel doen.
Dat ook.quote:
Nee, maar al lang niet gezien manquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Je eigen ouders je niet herkennen wtf heb je gedaan dan metamorfose tot heks in Portugal of zo
Honey tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke film is dit?
[ afbeelding ]
Zal wel een goede film zijn.
Ik zou eigenlijk gewoon een dagje Alba films moeten gaan kijken, ik ken de gifjes namelijk wel maar de films nauwelijksquote:
Dat is wel een leuk ideequote:Op woensdag 16 juli 2014 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk gewoon een dagje Alba films moeten gaan kijken, ik ken de gifjes namelijk wel maar de films nauwelijks
Leuke film is dat ja. Goede chicks ook op die foto.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk ideeHeb je Netflix er staan er aardig wat op laatst deze nog gekeken
![]()
[ afbeelding ]
Zat zij hier in?quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk ideeHeb je Netflix er staan er aardig wat op laatst deze nog gekeken
![]()
[ afbeelding ]
Komt nog.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af waar al deze levensvragen op slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |