Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:
Ja, dat hebben films uit het land van herkomst wel eens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij was tijdddd geleden op tv, toen gingen we hem met het gezin kijken. Nou mn vader moest huilen als een klein kind en mn moeder ook.
Mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tegen wie?
En kun je die stomme ding uit de OP halen?
Dat vind ik geen meisjesnaamquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:14 schreef Santello het volgende:
Mooiste meisjesnaam is toch wel echt Firdaous.
Tegen niemand, ik wilde last post.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tegen wie?
En kun je die stomme ding uit de OP halen?
Niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:14 schreef Santello het volgende:
Ja klopt, ik heb hem vorig jaar gelezen. Maar ik weet nog echt dat ik soms dacht van: asdasdg!!!! Ik weet niet eens meer welke stukjes mij nu zo raakten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij
En was het laatste boek waar jij het over had nu "En uit de bergen komt de echo" of niet?
Ja altijd die eeuwige smoesjes!quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar ze was met iets anders bezig
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat hebben films uit de land van herkomst wel eens.
Jij lapo-hunterquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Tegen niemand, ik wilde last post.
[..]
Niet.
Bergüzar, Meryem, Hafsa...quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:14 schreef Santello het volgende:
Ik heb 'm recent gelezen. Voor mij waren de herkenbare stukken de menselijke emoties bij heftige dingen.. Maar het was m.i. ook een "warriger" boek dan eerder. Veel hoofdpersonen hoewel de échte hoofdpersonen wel duidelijk warenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb hem vorig jaar gelezen. Maar ik weet nog echt dat ik soms dacht van: asdasdg!!!! Ik weet niet eens meer welke stukjes mij nu zo raakten.
[..]
Ja altijd die eeuwige smoesjes!
[..]. Best stom he, als films soms zo'n snaar kunnen raken.
Meryem = Meriam of Maria in het NL toch?quote:
En zie ik met mijn ongeoefende oog meisjesnamen in meerdere talen?quote:
Klinkt (in mijn ongeoefende oren) iig Turksquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dacht hetzelfde. klinkt als een gerecht.
Gulzar ken ik, maar Berguzar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |