Ligt aan de prijsquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan ga je dus om met lucht terug te komen.
Heb precies niets van D&G, Gucci, Prada, Lanvin, Royeums, LV. Veeeeel te duur allemaal. Daarbij vind ik het spuuglelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je van de D&G was.
Wat heb je dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb precies niets van D&G, Gucci, Prada, Lanvin, Royeums, LV. Veeeeel te duur allemaal. Daarbij vind ik het spuuglelijk.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Zo lelijk is dat, van die kleding waar het merk reusachtig op staat.
Hmmmquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Goedkope meuk.
Jersey Shore-rotzooi...quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb precies niets van D&G, Gucci, Prada, Lanvin, Royeums, LV. Veeeeel te duur allemaal. Daarbij vind ik het spuuglelijk.
quote:
Geen ramadan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hey Yuri. Jij deed ook vasten hm?
Heb je net niet kunnen eten dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zoiets ja, een soort 'FEEED MEEEEEE'
Ik ga nu ff wat etenquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb je net niet kunnen eten dan?
Lekkere pita broodje met kipshoarma op net.
Kennen jullie elkaar in de echte wereld?quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Soms ga ik naar een andere stad met een mini-rokje. Weet je nog KB? Die ene keer in Groningen?
Ik heb zelf ook een jaar gevast. Ik at tussen 18:00-00:00 en de rest van de dag (tijdens school etc.) niet omdat het onhandig was. Echter mocht ik wel water drinken, wat bij de ramadan niet mag en wat naar mijn mening achterlijk is, vooral met warme weersomstandigheden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dus je begrijpt in ieder geval het concept.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar in de echte wereld?
Mensen redden zich anders primaquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een jaar gevast. Ik at tussen 18:00-00:00 en de rest van de dag (tijdens school etc.) niet omdat het onhandig was. Echter mocht ik wel water drinken, wat bij de ramadan niet mag en wat naar mijn mening achterlijk is, vooral met warme weersomstandigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |