Ik heb er weleens van gehoord.quote:Op woensdag 16 juli 2014 04:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Daarnaast weet jij volgens mij ook van de ontgiftende werking van het vasten en de kanker bestrijdende functie. Beter dan een sapjeskuur.
Hey TM, laten we een maand lang gaan vasten om onze lichamen te reinigen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 04:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Vasten voor ontgiftende werking en salat voor lichaamsbeweging in de 21e eeuw...
Ja. Ik wil trouwen enzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 04:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heb jij zo hard een woning nodig?
Zoiets iddquote:Op woensdag 16 juli 2014 04:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey TM, laten we een maand lang gaan vasten om onze lichamen te reinigen!
p.s. vergeet niet die drie kilo baklava voor vanavond te halen.
Je weet exact waar ik het over heb.quote:Op woensdag 16 juli 2014 04:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Vasten voor ontgiftende werking en salat voor lichaamsbeweging in de 21e eeuw...
moet je niet eerst een vrouw daarvoor hebben?quote:
Hoeft niet. Komt wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 04:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
moet je niet eerst een vrouw daarvoor hebben?
Deal. Ook niks drinken dan, hè...quote:Op woensdag 16 juli 2014 04:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey TM, laten we een maand lang gaan vasten om onze lichamen te reinigen!
p.s. vergeet niet die drie kilo baklava voor vanavond te halen.
Was niet aan jou gericht, maar algemene opmerking over het verlies van de spirituele boodschap/bedoeling erachter bij sommigen die menen er een uitleg aan te moeten geven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 04:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je weet exact waar ik het over heb.
Yuri, ik ben nu mobiel. Morgen krijg je bronnen. Stay tuned my friend.
Wow, JFM is on fire! Stuur ze maar in DM.quote:Op woensdag 16 juli 2014 04:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je weet exact waar ik het over heb.
Yuri, ik ben nu mobiel. Morgen krijg je bronnen. Stay tuned my friend.
No deal, maar de baklava wil ik nog wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 04:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deal. Ook niks drinken dan, hè...
Had het over trouwenquote:
Trusten. Slaap lekker.quote:Op woensdag 16 juli 2014 04:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Had het over trouwen![]()
Good luck.
Yuri je hoort van me. TM: Welterusten.
Ha-ha mensen die niet in Limburg wonen en dus niet precies weten welke periodes ze daar moeten zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vreselijke plek. was binnen 20 min klaar.
Jij woont in Limburgquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha-ha mensen die niet in Limburg wonen en dus niet precies weten welke periodes ze daar moeten zijn.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha-ha mensen die niet in Limburg wonen en dus niet precies weten welke periodes ze daar moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |