Mag ik ook eens lekker hatenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:28 schreef Catch22- het volgende:
Hoezo fred ? Dat hij er geen kut van kan was voor het wk allang duidelijk
inb4 lisselottequote:
Ook hij scoorde tenminste nog. En zijn team haalde de finale.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:32 schreef ssebass het volgende:
Messi die met een rollator over het veld ging. Op een paar dode spelmomenten na totaal oninteressant. Speelde volgens mij op max 20% van zijn kunnen.
Kun je nagaan, zelfs zijn medespelers zagen het niet zitten in Fredssj. Dan bén je toch een flopper?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:38 schreef RetRy32 het volgende:
Fred werd niet eens aangespeeld dus ik snap niet hoe hij geflopt kan zijn...
Diego Costa en CR7 horen daar natuurlijk niet thuis die waren niet fit. David Luiz was degelijk lang geen flop te nomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef beantherio het volgende:
Wie waren de grootste flops van dit WK? Qua spelers kwam ik zelf op dit lijstje:
1. David Luiz
2. Iker Casillas
3. Diego Costa
4. Fred
5. Cristiano Ronaldo
6. Eden Hazard
Suarez zou je er ook bij kunnen zetten maar ondanks dat ie de kansen voor zijn team verklootte scoorde ie tenminste nog.
Enigste Italiaanse aanvaller die scoorde, enigste die een matchwinner voor Italie scoorde, 50% van de Italiaanse doelpuntenproductie en man van de wedstrijd tegen Engeland.quote:
Is het niet, heeft gewoon goede spelers, maar functioneert niet als een echt team.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:32 schreef beantherio het volgende:
Wanneer gaat Portugal als land trouwens een keer stoppen met floppen tijdens grote kampioenschappen? Iedere keer is het weer helemaal niets. Ik moet toch concluderen dat het een zwaar overgewaardeerd voetballand is.![]()
En Azië was wel duidelijk de grootste flop onder de continenten. Ze vinden het leuk om op voetbal te wedden maar niet om zelf te spelen.
Je hebt het over Nani die er niks van bakt bij Unitedquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is het niet, heeft gewoon goede spelers, maar functioneert niet als een echt team.
Spelers zoals ronaldo, coentrao, pepe, nani, joao moutinho zijn gewoon wereldtoppers. Al hoewel nani wel vreselijk slecht is geworden, maar denk wel dat die terug komt. En ze hadden dus veel blessures dit wk. En missen ook nog een echte spits.
Ik heb het ook niet over de individuele spelers maar specifiek over het land. Veel talent altijd maar nooit goeie teams.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is het niet, heeft gewoon goede spelers, maar functioneert niet als een echt team.
Spelers zoals ronaldo, coentrao, pepe, nani, joao moutinho zijn gewoon wereldtoppers. Al hoewel nani wel vreselijk slecht is geworden, maar denk wel dat die terug komt. En ze hadden dus veel blessures dit wk. En missen ook nog een echte spits.
Leer lezen. ik zeg zelf al dat Nani er niks van bakt maar nog wel hoop hebt dat het goedkomt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt het over Nani die er niks van bakt bij United? Coentrao die net mee kan op top niveau maar nooit verder zal groeien
? Pepe die er hoogst persoonlijk voor zorgde dat de wedstrijd tegen Duitsland een afslachting werd ?
![]()
Dat is geen wereldtop maar subtop at best
Waar baseer je het op dat Nani weer gaat groeien? Die gaat al jaren achteruit in plaats van vooruit. Pepe is geen klasse verdediger joh je kan er zo 10 opnoemen die dat wel zijn in plaats van Pepe dat is echt subtop en combineer dat ook nog eens met zijn achterlijke persoonlijkheid. Coentrao kan net mee joh bij Real is ook nog bijna verkocht afgelopen zomer dus zo bijzonder is hij ook niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Leer lezen. ik zeg zelf al dat Nani er niks van bakt maar nog wel hoop hebt dat het goedkomt.
En Pepe is gewoon een klasse verdediger, maar is gelijktijdig ook een mongool. Tja, een attitude probleem, maar het gaat om het voetbal.
En Coentrao is al genoeg gegroeid, is gewoon een prima lb bij rm. En rm is toch wereldtop?
Klopt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar baseer je het op dat Nani weer gaat groeien? Die gaat al jaren achteruit in plaats van vooruit.
Kloptquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pepe is geen klasse verdediger joh je kan er zo 10 opnoemen die dat wel zijn in plaats van Pepe dat is echt subtop en combineer dat ook nog eens met zijn achterlijke persoonlijkheid.
Slechte onderbouwing, hij is 1 van de beste linksbacks ter wereld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Coentrao kan net mee joh bij Real is ook nog bijna verkocht afgelopen zomer dus zo bijzonder is hij ook niet.
Geen idee, maar het is niet heel raar om te denken dat hij terugkeert naar zijn oude vorm. Zat spelers die van goed naar slecht naar goed gingen. En op dit moment kan hij alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar baseer je het op dat Nani weer gaat groeien? Die gaat al jaren achteruit in plaats van vooruit. Pepe is geen klasse verdediger joh je kan er zo 10 opnoemen die dat wel zijn in plaats van Pepe dat is echt subtop en combineer dat ook nog eens met zijn achterlijke persoonlijkheid. Coentrao kan net mee joh bij Real is ook nog bijna verkocht afgelopen zomer dus zo bijzonder is hij ook niet.
Coentrao hoort hier gewoon tussenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alaba, Alba, Rodriguez (geloof me maar) en eventueel Marcelo die ik dus minder vind.
Ben ik het mee eens maar je vergeet misschien nog wel de twee beste Baines en Felipe Luisquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alaba, Alba, Rodriguez (geloof me maar) en eventueel Marcelo die ik dus minder vind.
Baines aanvallend wel sterk en creëert kapot veel kansen maar verdedigend komt hij gewoon tekort, grotendeels door zijn fysiek.quote:
Vond zichzelf wel echter veel te belangrijk binnen dit elftal en als je dat afzet tegen zijn prestaties op het veld, dan mag je best van een flop spreken. Opvallend: als centrale verdediger was meneertje Luiz bij vier van de zeven uitgespeelde doelpunten niet eens in beeld. Waar was hij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Diego Costa en CR7 horen daar natuurlijk niet thuis die waren niet fit. David Luiz was degelijk lang geen flop te nomen.
In de eerste wedstrijden was hij misschien degelijk, maar niet 63M Euro degelijk. Daarna toen het erom ging was ie voortdurend pleite.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
David Luiz was degelijk lang geen flop te nomen.
Net mee komen bij Real is beter dan een Blind die net kan meekomen bij Ajaxquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar baseer je het op dat Nani weer gaat groeien? Die gaat al jaren achteruit in plaats van vooruit. Pepe is geen klasse verdediger joh je kan er zo 10 opnoemen die dat wel zijn in plaats van Pepe dat is echt subtop en combineer dat ook nog eens met zijn achterlijke persoonlijkheid. Coentrao kan net mee joh bij Real is ook nog bijna verkocht afgelopen zomer dus zo bijzonder is hij ook niet.
Die assist op Daley Blind was aardig goedquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vond zichzelf wel echter veel te belangrijk binnen dit elftal en als je dat afzet tegen zijn prestaties op het veld, dan mag je best van een flop spreken. Opvallend: als centrale verdediger was meneertje Luiz bij vier van de zeven uitgespeelde doelpunten niet eens in beeld. Waar was hij?
Oké? Snap niet wat dat er mee te maken heeftquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:46 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Net mee komen bij Real is beter dan een Blind die net kan meekomen bij Ajax
Dat komt omdat die brazilianen totaal niet kunnen verdedigen. Ik zie de meeste braziliaanse verdedigers meer de aanval opzoeken dan welk team op dit WK dan ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Opvallend: als centrale verdediger was meneertje Luiz bij vier van de zeven uitgespeelde doelpunten niet eens in beeld. Waar was hij?
was ie slecht dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:34 schreef Nober het volgende:
Muslera, Mertesacker, César, Casillas, Ramos, Luiz.
Italië, Spanje, Rusland, Japan.
Meest overschatte talent ooitquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Eden Hazard.
Zogenaamd broertje van cr7, ik merkte niks ervan HAZARD!
Dit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:08 schreef speknek het volgende:
Van Persie is geen Robben, maar in welke wereld is vier uit zes geflopt?
Janmaat? Die heeft zich aardig hersteld na een kut begin. Speelde sterk in zijn wisselbeurten.quote:
Janmaat kan er geen kk vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:26 schreef Zeepsop92 het volgende:
[..]
Janmaat? Die heeft zich aardig hersteld na een kut begin. Speelde sterk in zijn wisselbeurten.
Toch redelijk mee eens, hopelijk veranderen ze de formule bij het EK 2016, en gaan ze weer terug naar de mannenzender RTL7 waar ze thuis horen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |