Helaas moet ik dit beamenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Crumpette het volgende:
ach na een jaar of twee met een dreumes moet je soberso een nieuwe bank
ik had 'm meegenomen na het stappenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:47 schreef Crumpette het volgende:
shoarma eet ik alleen op straat om 4 uur snachtsik denk niet dat dat binnenkort nog gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens kopen wij alleen banken met grove weving, juist vanwege die katten. Vallen de haaltjes stukken minder in op
disclaimer
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had 'm meegenomen na het stappen
De vorige bank na tien jaar:Nou, na 10 jaar vind ik dit toch wel netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens kopen wij alleen banken met grove weving, juist vanwege die katten. Vallen de haaltjes stukken minder in op
ja, jammer dat er geen geuroptie op tinypic zitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nou, na 10 jaar vind ik dit toch wel netjes!
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jammer dat er geen geuroptie op tinypic zit
Die mag je bij je houdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jammer dat er geen geuroptie op tinypic zit
ik weet 't ook niet, maar ik lees geinteresseerd meequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:59 schreef Amsel het volgende:
Maar geeft vruchtwater nou vlekken of niet?Want soms lees je inderdaad dat mensen nergens meer heen gaan zonder celstofmatje en ik vraag me af of onze auto straks nog verkoopbaar is als m'n vliezen breken en ik de vlekken niet meer uit de stoelbekleding krijg ofzo
ligt er ook nog aan of je kint er in gepoept heeft lijkt mequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:59 schreef Amsel het volgende:
Maar geeft vruchtwater nou vlekken of niet?Want soms lees je inderdaad dat mensen nergens meer heen gaan zonder celstofmatje en ik vraag me af of onze auto straks nog verkoopbaar is als m'n vliezen breken en ik de vlekken niet meer uit de stoelbekleding krijg ofzo
ananas dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Dan krijg je groene vlekken![]()
Jaaaaa pannekoeken!![]()
![]()
Die was ik nog vergeten! Nou.. hoeven we niet meer te bedenken wat we morgenavond eten(al heb ik liever ziekenhuisprak dan als ik mag kiezen
)
Die bank stonk heul nietquote:
Hahaha, ja kom je vrouw maar even in toom houden hieroquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die bank stonk heul niet.
Was grauwig van bouwstof en spijkerbroeken. Voordat jullie rare dingen gaan denken.
"bouwstof"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die bank stonk heul niet.
Was grauwig van bouwstof en spijkerbroeken. Voordat jullie rare dingen gaan denken.
Het ruikt in ieder geval wel heul apart, zoetig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:59 schreef Amsel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |