Verlengsnoeren mee van huis nemen dan.quote:
Heb je de rest ( van voor die kant) helemaal gedaan? Welk level ben jij en welke zijn zijquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:54 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben eindelijk wat verder in die eerste quest, alleen nu loop ik weer vast op weg naar die beach lair van Evelyn. Ik ga door de noord gate, die eerste groep mobs is makkelijk maar die tweede is niet te doen, vooral omdat m'n 2 start characters ontzettend slap zijn (archer en nog iets). Tips?
Dan moet je eerst naar het westen. Nou ja, noordwest. Niet naar de Orcs maar naar de vuurtoren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben level 3 en ja, die 2 partymembers heb ik. Eerste keer dat ik uberhaupt buiten dat dorp kom, dus nog niks gedaan. Dit was wel een grote groep overigens.
Waarom word je er dan de eerste quest heengestuurd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Noorden en westen is te hoog level. Dat is welhaast onmogelijk om nu voor elkaar te krijgen
Je wordt toch óók naar the lighthouse gestuurd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom word je er dan de eerste quest heengestuurd?
Voor die eerste quest toch niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je wordt toch óók naar the lighthouse gestuurd?![]()
Geen idee. Ik deed eerst alles in dat durpske en daar wordt je om het undeadprobleem te onderzoeken naar the lighthouse gestuurd. En voor de murder naar Evelyn inderdaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Voor die eerste quest toch niet?
Ja kan toch co-open ofzo? Kan ik niet even met je meelopen om te kijken waar het mis gaat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:14 schreef Quotidien het volgende:
Dat denk ik ook. Al moet wel gezegd worden dat de ranger en cleric helemaal in het begin vrij useless zijn, zeker vergeleken met Madora en Jahan
Ik heb een warrior en ik heb echt spijt dat ik niet voor een ranger gegaan ben nu. En ik zit pas op level 8 of iets dergelijksquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:14 schreef Quotidien het volgende:
Dat denk ik ook. Al moet wel gezegd worden dat de ranger en cleric helemaal in het begin vrij useless zijn, zeker vergeleken met Madora en Jahan
Bedankt voor het aanbod, maar ik laat het er voor nu even bij zitten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja kan toch co-open ofzo? Kan ik niet even met je meelopen om te kijken waar het mis gaat?
Zonde zonde, want als je er even ingekomen bent, is het echt een topspelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik laat het er voor nu even bij zitten.
op de vorige pagina heb ik een map geplaatst met de eerste area waar per mapgedeelte de levels bijstaan. Daar kan je vast wel wat meequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben level 3 en ja, die 2 partymembers heb ik. Eerste keer dat ik uberhaupt buiten dat dorp kom, dus nog niks gedaan. Dit was wel een grote groep overigens.
Niet alle merchants hebben weinig goldquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:01 schreef Lhyanna het volgende:
Na een restart eindelijk in Luculla. Heerlijk om weer eens een RPG te spelen waar niet alles voorgekauwd is en je continue de verkeerde keuzes maakt in het begin. Vind het wel jammer dat die merchants allemaal zo weinig gold hebben. Mijn inventory zit bomvol en niemand die iets kan kopen. Gratis weggeven ga ik natuurlijk niet doen.
Maar je komt zo makkelijk aan spullen :p. Al moet ik zeggen dat na de 5e star stone het geld er wel iets harder doorheen gaat. Maar nog steeds zit ik bij level up aan dik 40k gold.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Niet alle merchants hebben weinig goldEr zijn merchs die elke keer dat je een lvl gaat hun stock refreshen (dus ook hun gold)
Je kan chars later nog respeccenquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben aan het twijfelen om ook opnieuw te beginnen. Ik heb mijn chars een beetje verneukt. Maar ik ben nu wel in Luculla en ik ben nog niet dood aan het gaan maar ik heb hem wel een moeilijkheid lager moeten zetten. Dilemma
Helaas zijn sommige skillbooks maar eenmalig te krijgen, dus ik zou er zelf niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:01 schreef Lyssa het volgende:
Je kan chars later nog respeccen Kost wel opnieuw alle skills die je moet kopen, maar misschien makkelijker dan overnieuw beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |