abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143045302
Ik was er bijna met mn eerste save, je bent de tweede keer een stuk minder lang overal mee bezig. Kostte me 'maar' mijn hele zondag. Ben nu wel echt een stuk sterker en het gaat me op hard ook nog redelijk af.
pi_143084431
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:01 schreef Lhyanna het volgende:
Na een restart eindelijk in Luculla. Heerlijk om weer eens een RPG te spelen waar niet alles voorgekauwd is en je continue de verkeerde keuzes maakt in het begin. Vind het wel jammer dat die merchants allemaal zo weinig gold hebben. Mijn inventory zit bomvol en niemand die iets kan kopen ;(. Gratis weggeven ga ik natuurlijk niet doen.
Niet alle merchants hebben weinig gold :o Er zijn merchs die elke keer dat je een lvl gaat hun stock refreshen (dus ook hun gold)
pi_143084485
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:46 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Niet alle merchants hebben weinig gold :o Er zijn merchs die elke keer dat je een lvl gaat hun stock refreshen (dus ook hun gold)
Maar je komt zo makkelijk aan spullen :p. Al moet ik zeggen dat na de 5e star stone het geld er wel iets harder doorheen gaat. Maar nog steeds zit ik bij level up aan dik 40k gold.
pi_143084850
Ik heb nu bijna 100k :P
Conscience do cost.
pi_143085616
2x uitgespeeld nu. Wat gebreken hier en daar, maar verder een topspel.
Fijn om weer eens een spel te spelen waar je bij mag nadenken. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_143210685
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben aan het twijfelen om ook opnieuw te beginnen. Ik heb mijn chars een beetje verneukt. Maar ik ben nu wel in Luculla en ik ben nog niet dood aan het gaan maar ik heb hem wel een moeilijkheid lager moeten zetten. Dilemma
Je kan chars later nog respeccen :) Kost wel opnieuw alle skills die je moet kopen, maar misschien makkelijker dan overnieuw beginnen?
pi_143248239
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:01 schreef Lyssa het volgende:
Je kan chars later nog respeccen Kost wel opnieuw alle skills die je moet kopen, maar misschien makkelijker dan overnieuw beginnen?
Helaas zijn sommige skillbooks maar eenmalig te krijgen, dus ik zou er zelf niet aan beginnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')