was een code die in het dvd hoesje of boekje zat van iemand die em in de winkel gekocht heeft, neem ik aan.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoezo steun je daar de makers niet mee? Elke key die verkocht wordt levert hun centjes op.
Gezien het een kickstarter betreft betwijfel ik dat, in ieder geval een Nederlander, die in de winkel zou hebben gekocht. Volgens mij waren er wel DVD's uitgegeven, maar die kan je alleen krijgen door bij hunzelf te bestellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef Manke het volgende:
[..]
was een code die in het dvd hoesje of boekje zat van iemand die em in de winkel gekocht heeft, neem ik aan.
Dat gedeelte lees ik nu pasquote:edit
deze komt van de collectors edition, die heeft 2 keys
Gewoon, punten geven aan leadership bij dat andere poppetje als je level up gaatquote:Op maandag 21 juli 2014 16:51 schreef Furdinand het volgende:
Hoe geef ik leadership aan mijn andere poppetje? Nu heeft de mage het maar dat is niet echt handig.
Degene die "leadership heeft" heeft 0 punten daar en de ander heeft er 1??quote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Gewoon, punten geven aan leadership bij dat andere poppetje als je level up gaat
2 mannetjes met leadership is trouwens relatief nutteloos.
Damn, ik zit gewoon in het verkeerde topic. Tijd om naar huis te gaan denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:39 schreef murp het volgende:
[..]
Divinity: Original Sin #1» index» games & consoles» pc games?
Ik ben op hetzelfde punt en ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb er 4 uur opzitten en ben nog geen steek opgeschoten (net Jake aan het opgraven), nog nooit zo achterlijk gevoeld tijdens het spelen van een game.
Als je leadership hebt heb je geen 0 punten. Leadership heeft één van de karakters, die geeft die buff aan iedereen behalve hemzelf.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Degene die "leadership heeft" heeft 0 punten daar en de ander heeft er 1??
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb er 4 uur opzitten en ben nog geen steek opgeschoten (net Jake aan het opgraven), nog nooit zo achterlijk gevoeld tijdens het spelen van een game.
Lezen. Praten. Luisteren. Journal.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben op hetzelfde punt en ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen
Nog geen bugs tegengekomen. Inventory-systeem hadden ze wel beter kunnen ontwerpen IMO, en tot je precies snapt welke elementen in welke vorm op elkaar reageren, kunnen deze soms wat onlogisch lijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:24 schreef DeeCruise het volgende:
Jup, echt weer een classic rpg die de moeite is om te spelen. Voorlopig nog geen tijd, maar ik hoop dat alle bugs er ondertussen uit zijn.
Wat ik zo nog kan herinneren is dat je bij een conversatie tussen jou (gamehoster) en een partymember (co-op speler) zijn teksten niet zag en dus maar moest gokken wat er gezegd werd. Ook paar keer tegengekomen dat character randomly begon te lopen terwijl je zelf niks deed, en natuurlijk de main quest die ervoor zorgde dat je alleen door te "cheaten" het verhaal kon afronden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:48 schreef Morzun het volgende:
[..]
Nog geen bugs tegengekomen. Inventory-systeem hadden ze wel beter kunnen ontwerpen IMO, en tot je precies snapt welke elementen in welke vorm op elkaar reageren, kunnen deze soms wat onlogisch lijken.
Oh en regen dat bij een locatie hoort dooft vuur niet, dat kan alleen met een 'echte' regen spell. Da's dan wel jammer.
Had dat vooral in het begin (level 1-7), daarna niet echt problemen meer gehad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben positief verrast door de moeilijkheidsgraad. Ik zit me een partij af te klungelen joh
Jammerquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had dat vooral in het begin (level 1-7), daarna niet echt problemen meer gehad.
op normal of gewoon op hard?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hahaha dit jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 07:37 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb niet meer zoveel geF5t sinds FOK! automatisch refresht.
Je hoeft ook niet de quests die je hebt meteen op te lossen. Verken de omgeving gewoon een beetje, vecht wat, ga level upquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:11 schreef InGebruik het volgende:
Ik snap er af en toe helemaal niks van. Het hele verhaal pakt me nog niet echt en die zoektocht door heel die eerste stad (ben pas lvl 3) duurt mij veel te lang en is oninteressant.
Dit. Daarna heb je genoeg action points om meerdere spells te kunnen casten die het terrein veranderen. Wat choke points erin gooien, iedereen stunnen en burnen en je winst is gegarandeerdquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet toegeven het wordt steeds vermakelijker. Gisteravond lvl 7 bereikt met m'n ranger en mage en de mogelijkheden qua skills en een krachtigere ranger zorgt toch wel voor meer spelplezier. Ranger is in het begin echt flink zwak..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet de quests die je hebt meteen op te lossen. Verken de omgeving gewoon een beetje, vecht wat, ga level up
Totdat hij wat nieuwe skills krijgt en een leukere bow. Vergeet niet dat je in het eerste stadje skills kan kopen op die marktplaats. Scheelt een hoopquote:Op maandag 28 juli 2014 15:14 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Moet toegeven het wordt steeds vermakelijker. Gisteravond lvl 7 bereikt met m'n ranger en mage en de mogelijkheden qua skills en een krachtigere ranger zorgt toch wel voor meer spelplezier. Ranger is in het begin echt flink zwak..
Ik ook niet, maar ik kan het ergens ook wel appreciëren. Het neemt zichzelf niet al te serieus en de gesprekken/persoonlijkheden van de verschillende karakters die je tegenkomt zijn toch wel erg leuk gedaan.quote:Gevechtsysteem is inderdaad erg leuk en soms onvoorspelbaar. Het algehele verhaal vind ik nog niet echt om over naar huis te schrijven.
Heb inderdaad al het een en ander ingeslagen aan skills (ook voor over een paar levels). Nog geen stuiver uitgegeven aan andere items. Tussen alle loot zitten zat bruikbare items.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Totdat hij wat nieuwe skills krijgt en een leukere bow. Vergeet niet dat je in het eerste stadje skills kan kopen op die marktplaats. Scheelt een hoop
Twee keer voorgekomen, toen inderdaad eerst maar de andere kant van de map gaan bezoeken. Heb nog zat over op de eerste map om langs te gaan voordat ik naar de volgende map moet.quote:[..]
Ik ook niet, maar ik kan het ergens ook wel appreciëren. Het neemt zichzelf niet al te serieus en de gesprekken/persoonlijkheden van de verschillende karakters die je tegenkomt zijn toch wel erg leuk gedaan.
Oh, laatste tip: Als je allemaal monsters tegenkomt die 2-3 levels hoger zijn dan jezelf ben je waarschijnlijk niet helemaal de goede kant opgegaan. Dan is het vaak raadzaam om eerst even andere hoekjes van de map te ontdekken.
Ik heb eergister met een vriend echt keihard zitten strugglen om gasten die 2-3 levels hoger waren af te maken en verder te komen. Alleen maar om tegen een muur aan te lopen en te concluderen dat we heel ergens anders hadden moeten beginnen. Gister hebben we bijna de hele avond gevuld met quests doen die we eigenlijk 3 levels geleden hadden moeten vindenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:00 schreef InGebruik het volgende:
Twee keer voorgekomen, toen inderdaad eerst maar de andere kant van de map gaan bezoeken. Heb nog zat over op de eerste map om langs te gaan voordat ik naar de volgende map moet.
Een map met de zones per level op de eerste map ( in spoiler tags for obvious reasons)quote:Op maandag 28 juli 2014 16:00 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Heb inderdaad al het een en ander ingeslagen aan skills (ook voor over een paar levels). Nog geen stuiver uitgegeven aan andere items. Tussen alle loot zitten zat bruikbare items.
[..]
Twee keer voorgekomen, toen inderdaad eerst maar de andere kant van de map gaan bezoeken. Heb nog zat over op de eerste map om langs te gaan voordat ik naar de volgende map moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Een map met de zones per level op de eerste map ( in spoiler tags for obvious reasons)Zit ik toch aardig op schema.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad... dat heb ik dus ook ervarenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:17 schreef Lhyanna het volgende:
Dit spel is echt bruut, gisteren gekocht en ineens was het 0:30...
Ook tof dat er niks voorgekauwd is, lang geleden dat ik heb moeten zoeken in een spel of dat ik echt hatelijk ben doodgegaan. Heerlijk dit
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:29 schreef Lhyanna het volgende:
Al die verloren uren slaap deze week beginnen zijn tol te eisen. Totaal geen concentratie op het werk... Best zuur ook dat ik nog meer dan 7 uur verplichte onthouding heb voor ik weer verder kan gaan. Had ik maar vrij vandaag
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:29 schreef Lhyanna het volgende:
Al die verloren uren slaap deze week beginnen zijn tol te eisen. Totaal geen concentratie op het werk... Best zuur ook dat ik nog meer dan 7 uur verplichte onthouding heb voor ik weer verder kan gaan. Had ik maar vrij vandaag
Dat is niet stiekem meer..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Je droomt er stiekum ook al over he
Neem je laptop mee naar de wcquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:29 schreef Lhyanna het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |