was een code die in het dvd hoesje of boekje zat van iemand die em in de winkel gekocht heeft, neem ik aan.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoezo steun je daar de makers niet mee? Elke key die verkocht wordt levert hun centjes op.
Gezien het een kickstarter betreft betwijfel ik dat, in ieder geval een Nederlander, die in de winkel zou hebben gekocht. Volgens mij waren er wel DVD's uitgegeven, maar die kan je alleen krijgen door bij hunzelf te bestellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef Manke het volgende:
[..]
was een code die in het dvd hoesje of boekje zat van iemand die em in de winkel gekocht heeft, neem ik aan.
Dat gedeelte lees ik nu pasquote:edit
deze komt van de collectors edition, die heeft 2 keys
Gewoon, punten geven aan leadership bij dat andere poppetje als je level up gaatquote:Op maandag 21 juli 2014 16:51 schreef Furdinand het volgende:
Hoe geef ik leadership aan mijn andere poppetje? Nu heeft de mage het maar dat is niet echt handig.
Degene die "leadership heeft" heeft 0 punten daar en de ander heeft er 1??quote:Op maandag 21 juli 2014 17:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Gewoon, punten geven aan leadership bij dat andere poppetje als je level up gaat
2 mannetjes met leadership is trouwens relatief nutteloos.
Damn, ik zit gewoon in het verkeerde topic. Tijd om naar huis te gaan denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:39 schreef murp het volgende:
[..]
Divinity: Original Sin #1» index» games & consoles» pc games?
Ik ben op hetzelfde punt en ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb er 4 uur opzitten en ben nog geen steek opgeschoten (net Jake aan het opgraven), nog nooit zo achterlijk gevoeld tijdens het spelen van een game.
Als je leadership hebt heb je geen 0 punten. Leadership heeft één van de karakters, die geeft die buff aan iedereen behalve hemzelf.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Degene die "leadership heeft" heeft 0 punten daar en de ander heeft er 1??
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb er 4 uur opzitten en ben nog geen steek opgeschoten (net Jake aan het opgraven), nog nooit zo achterlijk gevoeld tijdens het spelen van een game.
Lezen. Praten. Luisteren. Journal.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben op hetzelfde punt en ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen
Nog geen bugs tegengekomen. Inventory-systeem hadden ze wel beter kunnen ontwerpen IMO, en tot je precies snapt welke elementen in welke vorm op elkaar reageren, kunnen deze soms wat onlogisch lijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:24 schreef DeeCruise het volgende:
Jup, echt weer een classic rpg die de moeite is om te spelen. Voorlopig nog geen tijd, maar ik hoop dat alle bugs er ondertussen uit zijn.
Wat ik zo nog kan herinneren is dat je bij een conversatie tussen jou (gamehoster) en een partymember (co-op speler) zijn teksten niet zag en dus maar moest gokken wat er gezegd werd. Ook paar keer tegengekomen dat character randomly begon te lopen terwijl je zelf niks deed, en natuurlijk de main quest die ervoor zorgde dat je alleen door te "cheaten" het verhaal kon afronden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:48 schreef Morzun het volgende:
[..]
Nog geen bugs tegengekomen. Inventory-systeem hadden ze wel beter kunnen ontwerpen IMO, en tot je precies snapt welke elementen in welke vorm op elkaar reageren, kunnen deze soms wat onlogisch lijken.
Oh en regen dat bij een locatie hoort dooft vuur niet, dat kan alleen met een 'echte' regen spell. Da's dan wel jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |