Groen shirt en beige broek?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef Crazy-M het volgende:
Slaap lekker
Spot mij in gele hesje rond de 1 minuutDit was vorig jaar, dit jaar help ik weer mee
nee blauwe, met petjequote:
Legermotief grijze broek?quote:
yepquote:
shirtquote:
Dat ding waar je in zit gaat veuls te hoog...quote:
mja geen fuck aan dat ding. Maar die gast naast wie ik zat wou begeleidingquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ding waar je in zit gaat veuls te hoog...
Nou ik zal er voor geen geld in gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja geen fuck aan dat ding. Maar die gast naast wie ik zat wou begeleiding
ik zat er gratis inquote:
Haha dat is dan wel weer een voordeel. Maar lijkt me daarnaast ook wel geinig/leuk om te doen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zat er gratis in
geel hesje doet wonderen haha
das een maat van mij, is weer vrijgezelquote:
dat zeker, nu al zin in om er weer te staanquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha dat is dan wel weer een voordeel. Maar lijkt me daarnaast ook wel geinig/leuk om te doen!
Nu ga ik toch ook echt een dutje doen...
Trusten!
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das een maat van mij, is weer vrijgezel
blauwe shirt en grijze camo broek. pet en zonnebrilquote:
Die heeft geen gel hesje?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
blauwe shirt en grijze camo broek. pet en zonnebril
jawelquote:
Ben je begeleider op de gehandicaptenmiddag of gewoon medewerker op de kermis?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jawel
als je in de draaimolen ben ik de achterste van de 2 met een geel hesje
Dankje, ja en meevaller inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!![]()
en geseponeerde bekeuringen zijn altijd fijn!
Kun je niet slapen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!![]()
en geseponeerde bekeuringen zijn altijd fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |