dat klopt, en dat probeer ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, ik heb ook wel eens afspraken met leveranciers, maar no way dat ik in pak ga. Je kan ook netjes gekleed zijn zonder pak.
Soms is verstandig zijn niet het makkelijkste of fijnste gevoel, dat is nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat zij daar geen problemen mee zou hebben gehad.
En als ik heeel eerlijk ben ik ook nog geneens zo.
Maar de (jonge) leeftijd weerhield me toch wel.
Vooral omdat die meiden rond die leeftijd helemaal niet denken (ze had wel meer veel oudere vriendjes gehad en stiekeme dingen die ze alleen tegen mij vertelde).
En om daar nou van te gaan profiteren is wel een nogo, wellicht als het nu zou gebeuren is ze 18-19 dat ik er wat makkelijker over had gedacht.
Klopt, colbertje is goed genoeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, ik heb ook wel eens afspraken met leveranciers, maar no way dat ik in pak ga. Je kan ook netjes gekleed zijn zonder pak.
Precies, en die klote stropdas ook snel weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zat bij een klant en moest nog naar een gesprek. Had wel nette zwarte broek al aan en tshirt erover, in de auto lag een blouse en mn colbert, Toen ik naar de klant moest snel de blouse aangedaan en colbert, en toen ik wegging gelijk weer uit
o die heb ik nog eens nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, colbertje is goed genoeg.
[..]
Precies, en die klote stropdas ook snel weg.
Klopt, maar vandaar dat ik zeg leeftijd is maar een getal, het soort van klikte wel op 1 of andere manier.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms is verstandig zijn niet het makkelijkste of fijnste gevoel, dat is nou eenmaal zo.
Ach ik meestal gewoon een spijkerbroek, enigszins nette sneakers, een redelijk normaal t-shirt en daarover een net dun vest die vaak inderdaad meteen weer uit gaat als ik klaar ben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, colbertje is goed genoeg.
[..]
Precies, en die klote stropdas ook snel weg.
ik moet me ook alleen presenteren, maar bij de meeste klanten is het altijd casual, kom je daar de eerste keer net gekleed binnenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ik meestal gewoon een spijkerbroek, enigszins nette sneakers, een redelijk normaal t-shirt en daarover een net dun vest die vaak inderdaad meteen weer uit gaat als ik klaar ben.
Ik ga ook niet over deals maken en dergelijke dus vind het wel best.
Goede instellingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat zij daar geen problemen mee zou hebben gehad.
En als ik heeel eerlijk ben ik ook nog geneens zo.
Maar de (jonge) leeftijd weerhield me toch wel.
Vooral omdat die meiden rond die leeftijd helemaal niet denken (ze had wel meer veel oudere vriendjes gehad en stiekeme dingen die ze alleen tegen mij vertelde).
En om daar nou van te gaan profiteren is wel een nogo, wellicht als het nu zou gebeuren is ze 18-19 dat ik er wat makkelijker over had gedacht.
Dat sowieso. In mijn geval is zij 24 en ik 26 maar dat zegt weinig. Het klikte gewoon meteen en vanaf dag 1 konden we lachen als geen ander. Waar anderen haar humor vaak niet of weinig snapte kon ik dat als geen ander.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt, maar vandaar dat ik zeg leeftijd is maar een getal, het soort van klikte wel op 1 of andere manier.
Ze had geen voorkeuren?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat sowieso. In mijn geval is zij 24 en ik 26 maar dat zegt weinig. Het klikte gewoon meteen en vanaf dag 1 konden we lachen als geen ander. Waar anderen haar humor vaak niet of weinig snapte kon ik dat als geen ander.
Wat ik bij haar wel mis is het weinig verstand hebben van hoe zij haar 'perfecte' man ziet.
Perfectie bestaat niet. Als vrouwen dat eens uit hun hoofd zetten is het een stuk makkelijker te bevatten allemaalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat sowieso. In mijn geval is zij 24 en ik 26 maar dat zegt weinig. Het klikte gewoon meteen en vanaf dag 1 konden we lachen als geen ander. Waar anderen haar humor vaak niet of weinig snapte kon ik dat als geen ander.
Wat ik bij haar wel mis is het weinig verstand hebben van hoe zij haar 'perfecte' man ziet.
Je bedoeld voor partner?quote:
Wat je hiermee zegt is dat ze qua ontwikkeling eigenlijk jonger is als 24?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou je zegt dat zei geen verstand had van haar perfecte partner. Ik dacht dat je bedoelde dat ze geen idee had Hoe ze een relatie wilde een wat haar partner dan zou moeten hebben qua eigenschappenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Perfectie bestaat niet. Als vrouwen dat eens uit hun hoofd zetten is het een stuk makkelijker te bevatten allemaal
O nee dat zeker niet hoor. Ze kan lekker gek doen op zijn tijd en genieten van het leven. Maar ook serieus als het zijn moet. Zoals bijvoorbeeld met school en dergelijke.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
Wat je hiermee zegt is dat ze qua ontwikkeling eigenlijk jonger is als 24?
Nee zij heeft juist een 'droom' partner in haar hoofd. Met minder doet ze geen genoegen. Een gedeelte daarvan komt ook door haar ouders en de cultuur die daar iets anders is dan hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou je zegt dat zei geen verstand had van haar perfecte partner. Ik dacht dat je bedoelde dat ze geen idee had Hoe ze een relatie wilde een wat haar partner dan zou moeten hebben qua eigenschappen
Trusten!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga het jullie wensen. En daarmee bedoel ik: welterusten allen
aha ok op die manier.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
O nee dat zeker niet hoor. Ze kan lekker gek doen op zijn tijd en genieten van het leven. Maar ook serieus als het zijn moet. Zoals bijvoorbeeld met school en dergelijke.
[..]
Nee zij heeft juist een 'droom' partner in haar hoofd. Met minder doet ze geen genoegen. Een gedeelte daarvan komt ook door haar ouders en de cultuur die daar iets anders is dan hier.
In dit geval kan/kon ik haar dat niet bieden en zag zij er voornamelijk geen heil in. Althans hoe ik het begrijp.
Want anders vind ik het vreemd dat je wel 1,5 maand zoenend, knuffelen, strelend en slapend door het leven gaat met elkaar.
xquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
O nee dat zeker niet hoor. Ze kan lekker gek doen op zijn tijd en genieten van het leven. Maar ook serieus als het zijn moet. Zoals bijvoorbeeld met school en dergelijke.
[..]
Nee zij heeft juist een 'droom' partner in haar hoofd. Met minder doet ze geen genoegen. Een gedeelte daarvan komt ook door haar ouders en de cultuur die daar iets anders is dan hier.
In dit geval kan/kon ik haar dat niet bieden en zag zij er voornamelijk geen heil in. Althans hoe ik het begrijp.
Want anders vind ik het vreemd dat je wel 1,5 maand zoenend, knuffelen, strelend en slapend door het leven gaat met elkaar.
Dat zei ik 2 uur geleden ook. Jullie zijn ook veel te leukquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga het jullie wensen. En daarmee bedoel ik: welterusten allen
Groen shirt en beige broek?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef Crazy-M het volgende:
Slaap lekker
Spot mij in gele hesje rond de 1 minuutDit was vorig jaar, dit jaar help ik weer mee
nee blauwe, met petjequote:
Legermotief grijze broek?quote:
yepquote:
shirtquote:
Dat ding waar je in zit gaat veuls te hoog...quote:
mja geen fuck aan dat ding. Maar die gast naast wie ik zat wou begeleidingquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ding waar je in zit gaat veuls te hoog...
Nou ik zal er voor geen geld in gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja geen fuck aan dat ding. Maar die gast naast wie ik zat wou begeleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |