SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIt is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Ze kan kiezen uit deze woorden voor haar readingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Doe Aike eens, die zegt niet zo snel 'ja'.
ja inderdaad!!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze kan kiezen uit deze woorden voor haar reading
[ afbeelding ]
met de complimenten van Burner82
of zichzelfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef aimbotguru het volgende:
Vanflessa gaat vast voor haar dochter ?
Daar zal ik ook even een kaart van maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtf ? bepaal jij dat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef lwmeffix het volgende:
Pavement, meest irritante COSer, ga weg.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tis waarquote:
hij is een babe en mijn soulmatequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef lwmeffix het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Daar zal ik ook even een kaart van maken.
Die van Billy is ook klaar:
http://mizar-it.nl/bingo/billy
http://mizar-it.nl/bingo/colinda
Teksten voor Lot mogen in de DM
3 flessen voor de prijs van 1 bij de Gall & Gall misschien ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef Zeyina het volgende:
Hahaha. Wie is er in maart jarig?
Vanessa. Hele grote familie he, maar in maart, nee niemand![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef isax het volgende:
[..]
hij is een babe en mijn soulmate
bek houwe dus
haahahahahahahaaaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:08 schreef japie1971 het volgende:
[..]
3 flessen voor de prijs van 1 bij de Gall & Gall misschien ?![]()
leuk zon mislukt medium op je verjaardag, wat een feest zegquote:
Eensch Pipeauxquote:
Nee, man Pave is oke. Lieve TT ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef lwmeffix het volgende:
denk eens naquote:
en het zit in de benenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef Mylene het volgende:
Op de heupen, de buik of de rug, makkelijk hoor.
O jeee, Colinda heeft het over jou.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:00 schreef Pavement het volgende:
63 foto's van Lot? Ben jij helemaal van het ganzenbord gelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel knap dat je 63 foto's van haar kan vinden zonder eten in d'r mond. Dat dan weer wel.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
De wilde Wijndagen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:08 schreef japie1971 het volgende:
[..]
3 flessen voor de prijs van 1 bij de Gall & Gall misschien ?![]()
Je gaat doodquote:
Tuurlijk. Daarom drinkt ze zoveel. Snap je dat dan niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef japie1971 het volgende:
hele droge mond ?
En dat is familie van Vanessa ?
![]()
![]()
Ik vind het niet verwonderlijk. Vandaar al dat drank hijsen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef japie1971 het volgende:
hele droge mond ?
En dat is familie van Vanessa ?
![]()
![]()
Nou, zelf heeft ze een stem als een kapot orgeltje, dus enige kern van waarheid zit er wel inquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef Injetta het volgende:
Last van d'r stem. Niemand heeft daar last van bij Vanes.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
63 foto's van Lot? Ben jij helemaal van het ganzenbord gelopen?
Wel knap dat je 63 foto's van haar kan vinden zonder eten in d'r mond. Dat dan weer wel.
Hoe kan je nu iemand vragen om weg te gaan als hij of zij er feitelijk lichamelijk niet aanwezig is ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk eens na
oh nee wacht.. laat maar wat vraag ik ook
owwwwwwwwwquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daarom drinkt ze zoveel. Snap je dat dan niet?
dat was mijn punt ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het niet verwonderlijk. Vandaar al dat drank hijsen.
Die kan ik ook wel verzinnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, zelf heeft ze een stem als een kapot orgeltje, dus enige kern van waarheid zit er wel in
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hoe kan je nu iemand vragen om weg te gaan als hij of zij er feitelijk lichamelijk niet aanwezig is ?
ok ok ik ga weg maar moet ik dan weg ? Moet mijn fok! naam weg ? Moet ik terug komen als iemand anders? of moet iemand anders onder mij typen ?
Wie ben ik dan ?
goed hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
63 foto's van Lot? Ben jij helemaal van het ganzenbord gelopen?
Wel knap dat je 63 foto's van haar kan vinden zonder eten in d'r mond. Dat dan weer wel.
Pave, dat zijn existentiële vragen! Ik denk dat je een afspraak moet maken met Collinda. Die kan je daar prima bij helpenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hoe kan je nu iemand vragen om weg te gaan als hij of zij er feitelijk lichamelijk niet aanwezig is ?
ok ok ik ga weg maar moet ik dan weg ? Moet mijn fok! naam weg ? Moet ik terug komen als iemand anders? of moet iemand anders onder mij typen ?
Wie ben ik dan ?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Pave, dat zijn existentiële vragen! Ik denk dat je een afspraak moet maken met Collinda. Die kan je daar prima bij helpen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Gert het volgende:
KAP EENS MET
a) dat irritante simpele getrol
b) daarop reageren.
Dank u
top modquequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Gert het volgende:
KAP EENS MET
a) dat irritante simpele getrol
b) daarop reageren.
Dank u
Het zijn allemaal dezelfde sukkelquote:
misschien moet ik dat maar doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Pave, dat zijn existentiële vragen! Ik denk dat je een afspraak moet maken met Collinda. Die kan je daar prima bij helpen
Maakt niet uit...ALS het maar goed komtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:14 schreef japie1971 het volgende:
Er komt iets goed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De vraag is nu
WA ?????
ja ,..echt welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:08 schreef cobain1994 het volgende:
Ze valt steeds meer door de mand die Colin..
Ik doe steeds weer mijn best om te luisteren, maar het lukt me nauwelijks. Zoveel gebrabbel, niets snijdt hout.quote:
allemaal even mooiquote:
Het land over een uurtje wel hopelijk....die domme blik van die jongen..hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
zag net t filmpje van ruud ff aftroeven gehe.. Volgens mij snapte hij t niet
Alweer?quote:
Open een topiquequote:
Nee, zat een pasje van Ruud in Billy haar envelop.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ze wordt er vrolijk van als ze het vastpakt.
Zal wel weer, of van een loslippige medebewonerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze weet het toch niet via de regie he?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal wel weer, of van een loslippige medebewoner
Verbaast me ook niks. Welke garp van Ruud is nou wel gelukt?quote:
Hoe dan ook, sowiesó dit soort flauwekul serieus nemen, of ineens onder de indruk zijn omdat ze na alle lulverhalen een paar dingen zegt die kloppen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat als de regie haar dit verteld heeft??
Ik voel mijn ADD ongeduld nu ook heel erg opkomen hoorrrquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:14 schreef ThaRickah het volgende:
Ruud gaat nu wat meer trollen. Zal wel te lang voor hem duren
komt goed schatjuhhhhquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel mijn ADD ongeduld nu ook heel erg opkomen hoorrr
Ik heb bewondering, zelfs zonder ADD is de grens bijna bereikt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel mijn ADD ongeduld nu ook heel erg opkomen hoorrr
Nu gaat ze slijmen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef Injetta het volgende:
Ruud gaat iets groots opzetten in dit leven???????????![]()
billy fluistert : liefdequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud kan heel groots worden. Nog groter dan Utopia. Binnen 3 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |