Het zijn allemaal dezelfde sukkelquote:
misschien moet ik dat maar doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Pave, dat zijn existentiële vragen! Ik denk dat je een afspraak moet maken met Collinda. Die kan je daar prima bij helpen
Maakt niet uit...ALS het maar goed komtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:14 schreef japie1971 het volgende:
Er komt iets goed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De vraag is nu
WA ?????
ja ,..echt welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:08 schreef cobain1994 het volgende:
Ze valt steeds meer door de mand die Colin..
Ik doe steeds weer mijn best om te luisteren, maar het lukt me nauwelijks. Zoveel gebrabbel, niets snijdt hout.quote:
allemaal even mooiquote:
Het land over een uurtje wel hopelijk....die domme blik van die jongen..hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
zag net t filmpje van ruud ff aftroeven gehe.. Volgens mij snapte hij t niet
Alweer?quote:
Open een topiquequote:
Nee, zat een pasje van Ruud in Billy haar envelop.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ze wordt er vrolijk van als ze het vastpakt.
Zal wel weer, of van een loslippige medebewonerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze weet het toch niet via de regie he?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Pave, dat zijn existentiële vragen! Ik denk dat je een afspraak moet maken met Collinda. Die kan je daar prima bij helpen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal wel weer, of van een loslippige medebewoner
Verbaast me ook niks. Welke garp van Ruud is nou wel gelukt?quote:
Hoe dan ook, sowiesó dit soort flauwekul serieus nemen, of ineens onder de indruk zijn omdat ze na alle lulverhalen een paar dingen zegt die kloppen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat als de regie haar dit verteld heeft??
Ik voel mijn ADD ongeduld nu ook heel erg opkomen hoorrrquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:14 schreef ThaRickah het volgende:
Ruud gaat nu wat meer trollen. Zal wel te lang voor hem duren
komt goed schatjuhhhhquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel mijn ADD ongeduld nu ook heel erg opkomen hoorrr
Ik heb bewondering, zelfs zonder ADD is de grens bijna bereikt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel mijn ADD ongeduld nu ook heel erg opkomen hoorrr
Nu gaat ze slijmen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef Injetta het volgende:
Ruud gaat iets groots opzetten in dit leven???????????![]()
billy fluistert : liefdequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud kan heel groots worden. Nog groter dan Utopia. Binnen 3 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |