quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat het hier eigenlijk nog over de ramadan?
Is dit waar:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het gewoon zo grappig. Dat was de eerste keer dat ik een vrouw met niqaab dat zag doen. Ze rapt over de islam maar het lijkt wel alsof het gewoon niet wil passen vooral met die andere vrouw naast haar met hijab die de beat helemaal voelt.
je ziet het toch?quote:
Ik ruik een snitch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat het hier eigenlijk nog over de ramadan?
erg heh!quote:
Nee dus?quote:
been there sisterquote:
HAHAHAHAHAHAH Don't tell me dat je hier niet om moet lachen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik haat jou zoooooooooooooooooooooo erg
Trek het aub niet door naar het topic, dan liever maatregelen te nemen tegen de offtopic SC'ers.quote:
lijkt me sterkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen, klopt deze zin?
Het resultaat van deze volharding laat zich zien in de negatieve projectresultaten.
Wat is hier offtopic?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trek het aub niet door naar het topic, dan liever maatregelen te nemen tegen de offtopic SC'ers.
Ik ga helemaal kapot. Maar ik heb wel respect voor der. Hijab betekent niet dat je bepaalde dingen niet meer kan doen..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH Don't tell me dat je hier niet om moet lachen.
Ik heb tranen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |