Hoe heet de test?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gesprek duurde anderhalf uur en ze hadden mij compleet door op basis van 360 antwoorden.
Test is afgenomen door een professioneel bedrijf
Ook goed. Zometeen uit eten, maar ben beetje moe. Dus wordt latertje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rustig rustig. Lekker vakantie hier. Met jou?
DUDE!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt met een aardappelschijf
Oh dacht tijdschrifttestje ofzo. Waarom moest je die doen? Kreeg je geen verklaring waarom je meer jezelf moet zijn dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gesprek duurde anderhalf uur en ze hadden mij compleet door op basis van 360 antwoorden.
Test is afgenomen door een professioneel bedrijf
Groente lasagne.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor werkdoeleindenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dacht tijdschrifttestje ofzo. Waarom moest je die doen? Kreeg je geen verklaring waarom je meer jezelf moet zijn dan?
zou eten/10quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook goed. Zometeen uit eten, maar ben beetje moe. Dus wordt latertje.
Na deze week vakantie nog 3 werken en dan klaar met werken
Bij wie persoonlijk anteoorden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor werkdoeleinden![]()
Ik vraag het wel, maar nvm dan moet ik heel persoonlijk antwoorden bedenk ik me net![]()
Saai retail werkquote:
Bij jou mijn roomsoesjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij wie persoonlijk anteoorden?
Nouja? Als het maar duidelijk is bij jou tocg..
Best leuke SC ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Leuke SC dit. Stylo post hier, gezellig.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Santello het volgende:
Kan helaas geen foto van mijn gerecht voor jullie maken.
Paardagen terug is mijn jas plus telefoon uit de moskee gejat
Beter dan niets toch. Lekker geld verdienen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saai retail werk
Maar nog maar 15 werkdagen na deze week vakantie
Ahadith is even belangrijk als Quran. Welke Geldige ahadith spreekt dan heel kleinerend over de vrouw?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit zeg je wel, maar grotenddeels vloeit dit ook uit ahadith die na verloop van tijd belangrijker zijn gemaakt dan de Koran zelf. Een hoop sahih ahadith die behoorlijk kleinerend spreken over de vrouw (tegen de geest van de Koran in)...
Kan je wel kokenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niet kunnen koken.
Zal Ali B. wel zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Santello het volgende:
Kan helaas geen foto van mijn gerecht voor jullie maken.
Paardagen terug is mijn jas plus telefoon uit de moskee gejat
Ben echt verdrietig. Dure foon. Nog een jaar contract.quote:
Mwahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef mrstylo het volgende:
Beter dan niets toch. Lekker geld verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |