Uitgerekend ik?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is hier toch echt de JDL die actief de confrontatie opzoekt. JDL is gewoon een radicale organisatie hoor, dus in dat opzicht begrijp ik ook dat uitgerekend jij dit soort initiatieven fantastisch vindt.
Dus je steunt hier openlijk een terreurorganisatie. Lekker figuurtje ben je ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:05 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Uitgerekend ik?
Hoe dan ook, ik heb geen idee wie de confrontatie in dit geval heeft opgezocht, wel lees ik in het nieuws over synagoges die worden bestormd en sowieso veel antisemitische ontwikkelingen in de Franse maatschappij, ik ben blij dat er dan toch zo'n zelfverdedigingsorganisatie is, lijkt me ook belangrijk!
Fight at pro-Israel rally started over stomping of Palestinian flagquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:05 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Uitgerekend ik?
Hoe dan ook, ik heb geen idee wie de confrontatie in dit geval heeft opgezocht, wel lees ik in het nieuws over synagoges die worden bestormd en sowieso veel antisemitische ontwikkelingen in de Franse maatschappij, ik ben blij dat er dan toch zo'n zelfverdedigingsorganisatie is, lijkt me ook belangrijk!
In mijn ogen is het een groep die een specifieke groep in de Franse samenleving verdedigt ik weet niet wat daar zo enorm terroristisch aan is, tegen de tijd dat ze bommen leggen in moskeeën of in auto's van onschuldige islamitische Franse burgers, dan wil ik het er best nog eens over hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je steunt hier openlijk een terreurorganisatie. Lekker figuurtje ben je ook.
Dit is in Amerika?!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Fight at pro-Israel rally started over stomping of Palestinian flag
http://www.latimes.com/lo(...)-20140714-story.html
JDL is een wereldwijde organisatie en verantwoordelijk voor diverse aanslagen / moorden in verschillende landen. Maar blijf ze maar lekker verdedigen hoor, want ze beschermen Joden. Dus dan is alles gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:10 schreef Taxandria het volgende:
[..]
In mijn ogen is het een groep die een specifieke groep in de Franse samenleving verdedigt ik weet niet wat daar zo enorm terroristisch aan is, tegen de tijd dat ze bommen leggen in moskeeën of in auto's van onschuldige islamitische Franse burgers, dan wil ik het er best nog eens over hebben.
Foutje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:11 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Dit is in Amerika?!
En wat probeer je met die link eigenlijk te zeggen?
Dat is dan jouw mening, in mijn ogen zijn ze geen terreurorganisaties, maar de discussies rondom het karakter van bepaalde groeperingen wordt hier wel vaker gevoerd volgens mij dus no hard feelings.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
JDL is een wereldwijde organisatie en verantwoordelijk voor diverse aanslagen / moorden in verschillende landen. Maar blijf ze maar lekker verdedigen hoor, want ze beschermen Joden.
Ik zie in dat filmpje niet wie er begint.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Foutje.
Maar, deze video is net ook al gepost en dan zie je wie er begint:
Israeli Vigilantes Attacking Pro-Palestinian Protesters in Paris [Full Video]. Jewish vigilantes brandishing iron bars and cans of pepper spray took to the streets of Paris to attack pro-Palestinian demonstrators, it emerged today. (Tuesday)
heb jij beelden gezien van pro-palestijnen die synagoges hebben bekogeld?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:21 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ik zie in dat filmpje niet wie er begint.
Jij wel?
Hoe dan?
Ik zie simpelweg straatgevechten.
Nee, alleen over gelezen, hoezo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
heb jij beelden gezien van pro-palestijnen die synagoges hebben bekogeld?
Dat is prima hoor dat jij het niet als terreurorganisatie ziet, maar gelukkig ziet de FBI dat anders. Kennelijk acht jij het plegen van moorden en aanslagen niet terroristisch. Sterker nog, je juicht de groepering toe.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:21 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening, in mijn ogen zijn ze geen terreurorganisaties, maar de discussies rondom het karakter van bepaalde groeperingen wordt hier wel vaker gevoerd volgens mij dus no hard feelings.
Since 1968, JDL operations have killed 7 persons and wounded at least 22. Thirty-nine percent of the targets were connected with the Soviet Union; 9 percent were Palestinian; 8 percent were Lebanese; 6 percent, Egyptian; 4 percent, French, Iranian, and Iraqi; 1 percent, Polish and German; and 23 percent were not connected with any states. Sixty-two percent of all JDL actions are directed against property; 30 percent against businesses; 4 percent against academics and academic institutions; and 2 percent against religious targets."quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:21 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening, in mijn ogen zijn ze geen terreurorganisaties, maar de discussies rondom het karakter van bepaalde groeperingen wordt hier wel vaker gevoerd volgens mij dus no hard feelings.
Dat ligt maar net aan de omstandigheden en de interpretatie daarvan, overigens heb ik het over de Franse afdeling, de Amerikaanse afdeling of koepelorganisatie is wellicht een aparte discussie waard.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is prima hoor dat jij het niet als terreurorganisatie ziet, maar gelukkig ziet de FBI dat anders. Kennelijk acht jij het plegen van moorden en aanslagen niet terroristisch.
quote:Van Agt schrijft Rutte over Gaza
woensdag 16 jul 2014, 15:52 (Update: 16-07-14, 16:23)
Oud-premier Van Agt heeft een open brief geschreven aan premier Rutte, zijn "achter-achterkleinzoon in het ambt van Eerste Minister". Hij reageert in zijn brief op het gesprek met de minister-president voor de tv van afgelopen vrijdag, dat hij "een horreur" noemt.
Aan het begin van dat gesprek ging het over Gaza. Van Agt, die zich al jaren sterk maakt voor de Palestijnse zaak, stoort zich eraan dat zijn opvolger "geen enkele empathie toonde met het immense leed van de weerloze Palestijnen".
Van Agt heeft verder vooral kritiek op de bewering van Rutte dat Hamas mensen als schild gebruikt door raketten vanaf scholen en ziekenhuizen af te vuren. Volgens hem heeft Rutte daar geen bewijs voor. "Berust die claim op onafhankelijke bronnen, of op wat Israëlische functionarissen je hebben ingefluisterd?"
Van Agt stelt verder dat beseft moet worden dat in de Gazastrook vrijwel geen open gebied meer is. "De strook, tweemaal ons eiland Texel, herbergt thans 1,8 miljoen mensen."
Bijzonder
Van Agt benadrukt zelf het uitzonderlijke van zijn schrijven. Hij stelt dat het zelden voorkomt dat oud-premiers aan premiers van nu over politieke zaken schrijven. "Ook jij hebt nooit een politieke brief van mij ontvangen."
Vorig jaar was Van Agt na ruim 30 jaar weer een keer in de Tweede Kamer. Hij mocht toen als initiatiefnemer van het burgerinitiatief Sloop de Muur een inleiding geven over de Israëlische barrière op de grens van de Westelijke Jordaanoever.
Dries van Agt verliet de Haagse politiek in 1982. Hij werd in 1977 de eerste leider van het CDA en was daarna bijna vijf jaar premier.
Ik juich het toe dat Franse Joden een organisatie hebben ter zelfverdediging, inderdaad, dat is mijn meningquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is prima hoor dat jij het niet als terreurorganisatie ziet, maar gelukkig ziet de FBI dat anders. Kennelijk acht jij het plegen van moorden en aanslagen niet terroristisch. Sterker nog, je juicht de groepering toe.
Er valt niets te discussiëren. Het is een terreurorganisatie. Zo klaar als een klontje:quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:32 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de omstandigheden en de interpretatie daarvan, overigens heb ik het over de Franse afdeling, de Amerikaanse afdeling of koepelorganisatie is wellicht een aparte discussie waard.
quote:In 2002, in France, attackers from Betar and Ligue de Défense Juive (LDJ) violently assaulted Jewish demonstrators from Peace Now, journalists, police officers (one of whom was stabbed), and passersby Arabs.[57] At least two of the suspects in the 2010 murder of a French Muslim Saïd Bourarach appeared to have ties to the French chapter of the JDL.[58] In 2011, Israeli daily Haaretz reported members of the "French branch of Jewish terror group coming to Israel 'to defend settlements'."[14] In 2013, a French Arab man was critically injured in a "revenge attack" by LDJ, sparking calls for further attacks against the Jews and a condemnation of the militant group by the French Jewry umbrella group CRIF;[17] as of 2013, there have been least 115 violent incidents were attributed to LDJ "soldiers" since the group's registration in France in 2001, including many vigilante reprisals to antisemitic attacks. Earlier that year, two LDJ members were sentenced for an attack at a pro-Palestinian bookstore that injured two people and a LDJ propaganda video called for "five cops for every Jew, 10 Arabs for each rabbi."[59]
Je juicht het toe dat er een Joodse terreurorganisatie is in Frankrijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:33 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ik juich het toe dat Franse Joden een organisatie hebben ter zelfverdediging, inderdaad, dat is mijn mening![]()
.
Ik blijf bij mijn standpunt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er valt niets te discussiëren. Het is een terreurorganisatie. Zo klaar als een klontje:
[..]
Ik hoef mezelf niet te herhalen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je juicht het toe dat er een Joodse terreurorganisatie is in Frankrijk.
Wat Baruch Goldstein heeft gedaan is een terroristische daad, daar ben ik het mee eens, maar dat maakt de hele organisatie nog niet meteen een terreurorganisatie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Since 1968, JDL operations have killed 7 persons and wounded at least 22. Thirty-nine percent of the targets were connected with the Soviet Union; 9 percent were Palestinian; 8 percent were Lebanese; 6 percent, Egyptian; 4 percent, French, Iranian, and Iraqi; 1 percent, Polish and German; and 23 percent were not connected with any states. Sixty-two percent of all JDL actions are directed against property; 30 percent against businesses; 4 percent against academics and academic institutions; and 2 percent against religious targets."
On February 25, 1994, Baruch Goldstein, an American-born Israeli member of the JDL, opened fire on Muslims kneeling in prayer at the revered Cave of the Patriarchs mosque in the West Bank city of Hebron, killing 29 worshippers and injuring 125 before he run out of ammunition and was himself killed.
Hoe kan je zeggen dat dit geen terrorisme is?
Op wie ben ik kritisch?!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:35 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dat je onterecht selectief kritisch bezig bent.
Ik had ook niet echt het idee jou te hoeven overtuigen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, dat was ook wel te verwachten.
Oneens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Onschuldige moslims vermoorden is inderdaad niet erg.
Volgens de FBI wel, ze hebben veel meer gedaan zoals te lezen valt. Net als Al Qaida ook een terroristische organisatie is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Wat Baruch Goldstein heeft gedaan is een terroristische daad, daar ben ik het mee eens, maar dat maakt de hele organisatie nog niet meteen een terreurorganisatie.
Je vergelijkt de JDL nu al met Al Qaida?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Volgens de FBI wel, ze hebben veel meer gedaan zoals te lezen valt. Net als Al Qaida ook een terroristische organisatie is.
Ze zijn beide terroristische organisaties.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:40 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Je vergelijkt de JDL nu al met Al Qaida?
Dat is jouw mening ik ben het daar dus niet mee eens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze zijn beide terroristische organisaties.
Dan vind je het vermoorden van onschuldige moslims geen terrorisme.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:42 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Dat is jouw mening ik ben het daar dus niet mee eens.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dan vind je het vermoorden van onschuldige moslims geen terrorisme.
Ik kan ook de term collateral damage, waarmee ik bedoel dat het afhankelijk is van de omstandigheden, jouw uitspraak generaliseert, daarnaast heb ik het in ieder geval nog altijd over de Franse afdeling van de JDL, en niet over de Amerikaanse variant wat zoals gezegd wellicht een aparte discussie waard is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk dat hij het vermoorden van moslims eigenlijk best wel prima vindt. In wezen is dit hetzelfde als roepen dat Al Qaida geen terreurorganisatie is (ontkennen van hun gruweldaden).quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
In het geval van de Franse afdeling zijn er ook moorden gepleegd en aanslagen gepleegd. Het gaat om de aard van de moorden niet om of het collateraal is of niet. Zo kan je de aanslag op de twintowers ook collateral noemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ik kan ook de term collateral damage, waarmee ik bedoel dat het afhankelijk is van de omstandigheden, jouw uitspraak generaliseert, daarnaast heb ik het in ieder geval nog altijd over de Franse afdeling van de JDL, en niet over de Amerikaanse variant wat zoals gezegd wellicht een aparte discussie waard is.
Kinderachtig hoor, maar no hard feelings, kennelijk is dit een gevoelig onderwerp.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk dat hij het vermoorden van moslims eigenlijk best wel prima vindt. In wezen is dit hetzelfde als roepen dat Al Qaida geen terreurorganisatie is (ontkennen van hun gruweldaden).
De Nederlandse variant van Al Qaida heeft zover ik weet niks gedaan in Nederland, is Al Qaida nu ook geen terroristische organisatie meer?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef Taxandria het volgende:
daarnaast heb ik het in ieder geval nog altijd over de Franse afdeling van de JDL, en niet over de Amerikaanse variant wat zoals gezegd wellicht een aparte discussie waard is.
Hej, Ik ben hier niet diegene die terroristen openlijk steunt. Maar ik waardeer je eerlijkheid wat dat betreft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:48 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor, maar no hard feelings, kennelijk is dit een gevoelig onderwerp.
Al Qaida heeft in die zin geen daadwerkelijke afdelingen, wel afsplitsingen, en vaak zijn dit dan ook terreurorganisaties. Maar het karakter van Al Qaida en de JDL verschillen dan ook te veel om een vergelijking te maken die jij probeert te maken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De Nederlandse variant van Al Qaida heeft zover ik weet niks gedaan in Nederland, is Al Qaida nu ook geen terroristische organisatie meer?
Ik steun de Franse afdeling van de JDL, dus als jij dat een terreurorganisatie vindt, dan mag je best het bovenstaande zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hej, Ik ben hier niet diegene die terroristen openlijk steunt. Maar ik waardeer je eerlijkheid wat dat betreft.
Zoals gezegd heeft ook de Franse afdeling van JDL gemoord. Maar goed, is prima hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ik steun de Franse afdeling van de JDL, dus als jij dat een terreurorganisatie vindt, dan mag je best het bovenstaande zeggen.
Hoe kan je dit steunen, let op: Israëlische bron.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ik steun de Franse afdeling van de JDL, dus als jij dat een terreurorganisatie vindt, dan mag je best het bovenstaande zeggen.
Als je dat al de definitie van terreur geeft dan heeft die term ook niet al te veel betekenis meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd heeft ook de Franse afdeling van JDL gemoord. Maar goed, is prima hoor.
Volgens mij zijn 'de slachtoffers', zij die zijn aangevallen, niet bepaald onschuldig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe kan je dit steunen, let op: Israëlische bron.
Report: French Jewish Defense League stages attacks on 'anti-Semites'
http://www.haaretz.com/jewish-world/jewish-world-news/1.565443
Kan je niet lezen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 'de slachtoffers', zij die zijn aangevallen, niet bepaald onschuldig.
Volgens mij maakt dat 'die slachtoffers', zij die zijn aangevallen, dus niet bepaald onschuldig. Ze zijn in ieder geval niet zonder reden aangevallen daar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Kan je niet lezen?
French police have arrested six Jews they believe staged vigilante attacks against suspected anti-Semites.
Het heeft geen zin, laat zitten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Kan je niet lezen?
French police have arrested six Jews they believe staged vigilante attacks against suspected anti-Semites.
Omdat het anti-semieten zouden zijn, ben je dan niet onschuldig?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:11 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat 'die slachtoffers', zij die zijn aangevallen, dus niet bepaald onschuldig. Ze zijn in ieder geval niet zonder reden aangevallen daar.
Ik denk dat hij er zelf ook niet meer in gelooft, maar zijn fout niet wil toegeven...quote:
Dan heb je in ieder geval iets gedaan waardoor je van antisemitisme verdacht wordt, tsja, gezien de situatie in Frankrijk zal ik er geen traan om laten eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat het anti-semieten zouden zijn, ben je dan niet onschuldig?
Wat ik vreemd vind is dat jij niet ziet dat Franse Joden ernstig bedreigd worden, bepaalde groepen in Franse samenleving richten zich steeds meer tegen deze groep die zich enorm bedreigd voelt (steeds meer Franse Joden overwegen dan ook om het land te verlaten), als de JDL dat gevoel enigszins wegneemt ben ik daar voorstander van, geen terrorisme maar zelfverdediging, dus ook als dat tegen antisemieten betreft zoals gezegd zal ik daar geen traan om laten wat dat is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er zelf ook niet meer in gelooft, maar zijn fout niet wil toegeven...
Iedereen met een beetje verstand kan zien dat het terroristen zijn.
twitter:sheeraf twitterde op woensdag 16-07-2014 om 17:52:18Journalists saw the attack which killed 4 kids & wounded 3 others in Gaza http://t.co/TtEkUXK7lD Too often there is no one to bear witness reageer retweet
Slaap jij wel ? Of is dit tijdelijk je fulltime baan ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:08 schreef SadPanda het volgende:
twitter:sheeraf twitterde op woensdag 16-07-2014 om 17:52:18Journalists saw the attack which killed 4 kids & wounded 3 others in Gaza http://t.co/TtEkUXK7lD Too often there is no one to bear witness reageer retweet
Dit is mijn full time baan, ik krijg geld van Palestina, Rusland en Syrië om propaganda te verspreiden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Slaap jij wel ? Of is dit tijdelijk je fulltime baan ?
Gelukkig wordt er al andermans land voor hen ingepikt waar ze dan op basis van hun ras mogen gaan wonen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:16 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is dat jij niet ziet dat Franse Joden ernstig bedreigd worden, bepaalde groepen in Franse samenleving richten zich steeds meer tegen deze groep die zich enorm bedreigd voelt (steeds meer Franse Joden overwegen dan ook om het land te verlaten),
Dan kunnen de palestijnen toch mooi naar Frankrijk ? Kan jij 1 moslimland noemen waar er en vrede en democratie is ? Ze maken er overal een puinhoop van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er al andermans land voor hen ingepikt waar ze dan op basis van hun ras mogen gaan wonen.
Tunesië en Albanië.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:39 schreef Jandirk het volgende:
Kan jij 1 moslimland noemen waar er en vrede en democratie is ?
Je moeder?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef idl het volgende:
welke mens met een greintje menselijkheid en een gezond hersenmassa respecteert dat je mensen mag bezetten, onderdrukken en vermoorden?
quote:Parijs verbiedt 'pro-Gaza'-betoging
Toegevoegd: woensdag 16 jul 2014, 19:50
De politie van Parijs heeft een pro-Palestijnse betoging verboden, die zaterdag zou worden gehouden. De reden is dat het afgelopen weekend na een demonstratie in de Franse hoofdstad kwam tot gevechten, onder meer bij twee synagoges.
De mars van afgelopen zondag tegen de Israëlische luchtaanvallen op doelen van Hamas in Gaza verliep op zich vreedzaam. Na afloop raakten kleine groepen pro-Palestijnse en pro-Israëlische activisten slaags.
Grootste populaties
Frankrijk is in West-Europa het land met de grootste populaties moslims en joden, en onrust en geweld in het Midden-Oosten leiden er vaak tot spanningen tussen de twee groepen.
De politie verbiedt nu een betoging omdat het risico op nieuwe ongeregeldheden groot is. President Hollande heeft gezegd dat hij niet wil dat het Israëlisch-Palestijnse conflict naar Frankrijk overwaait.
,quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:39 schreef idl het volgende:
Joden rennen altijd weg ( voor een paar Marokkanen / Algerijnen ) haha
Politie staat aan de kant van de zion jeugd...
Ik neem aan dat je met (in ieder geval) het vermoorden ook Hamas bedoeld?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef idl het volgende:
welke mens met een greintje menselijkheid en een gezond hersenmassa respecteert dat je mensen mag bezetten, onderdrukken en vermoorden?
Jij kijkt misschien wel livestreams die op Gaza gericht zijn, kijkt wellicht CNN of bladert dagelijks door de foto's die worden gepubliceerd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:36 schreef Yi-Long het volgende:
Misselijkmakende 'mensen' in dit topic, maar goed, dat was al bekend. Net zoals ze in Israel zich verzamelen op een berg om weer van een avondje genocide te genieten...
[ afbeelding ]
.... en maar volhouden dat Israel er alles aan doet om geen onschuldige burgers te rakenDie spelende kinderen waren vast op dat strand om een wapen-depot te beschermen, toch, zionistjes...!?
http://rt.com/news/173340-gaza-palestinian-children-killed/
Yeah, die Israeliërs doen echt hun best om geen onschuldige burgers te treffen...(!)![]()
Des te meer je leest, hoort en ziet over dit 'conflict', des te lachwekkender en treuriger zo'n statement wordt...![]()
Dat is het wel. Al jaren. Ook volgens de definities.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij kijkt misschien wel livestreams die op Gaza gericht zijn, kijkt wellicht CNN of bladert dagelijks door de foto's die worden gepubliceerd.
En hou nou eens op met je "Genocide" overal te spuien, want dat is het dus niet.
Gedrag valt niet binnen de policy dus gaat het weg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:44 schreef Yi-Long het volgende:
Kan die censuur hier achterwege blijven?
Mensen met verwerpelijke reacties kun je prima inhoudelijk van repliek dienen. Als iemand met terugwerkende kracht begrip zegt te hebben voor Hitler, dan kunnen we hem er prima op wijzen dat ook daar miljoenen ONSCHULDIGE mensen het slachtoffer werden. Zoals ik dus al deed.
Met censuur schiet niemand iets op.
Please, geef me een link van de livestreams op Gaza?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij kijkt misschien wel livestreams die op Gaza gericht zijn, kijkt wellicht CNN of bladert dagelijks door de foto's die worden gepubliceerd.
En hou nou eens op met je "Genocide" overal te spuien, want dat is het dus niet.
En ja, dat van die kinderen is erg triest ja. Ben benieuwd hoe en wat, want ik geloof niet dat ze doelbewust op kinderen schieten.
Dus...quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is het wel. Al jaren. Ook volgens de definities.
http://palsolidarity.org/(...)ldren-at-yad-vashem/
Tja, zo kun je alle bijna oorlogen wel onder de noemer genocide scharen.quote:The UN Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide defines Genocide as, “any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:
(a) Killing members of the group;
(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part; [...]“
Doet Israël ook, alleen dan niet vrijwillig en ook niet haar eigen burgers:quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
maar een organisatie die er niet vies van is haar eigen burgers in te zetten als schild
Ik heb er momenteel geen een. Die ik heb, zijn offline. Waarschijnlijk om de grote genocide te verbergenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:48 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Please, geef me een link van de livestreams op Gaza?
Natuurlijk is het verschrikkelijk wat er gebeurd. Maar wat ik niet snap is dat zo veel mensen helemaal niet tot staat lijken te zijn om mee te voelen met Israël en hoe zij tot zulke daden komen. Alsof een groot deel van Israël gewoon slechte mensen zijn, die slecht zijn geboren en allemaal psycho massamoordenaars vanuit een luie stoel zijn wiens grootste hobby het is om bommen op Palestijnse kinderen te gooien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:36 schreef Yi-Long het volgende:
Misselijkmakende 'mensen' in dit topic, maar goed, dat was al bekend. Net zoals ze in Israel zich verzamelen op een berg om weer van een avondje genocide te genieten...
...
Huilie Huiliequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:36 schreef Yi-Long het volgende:
[ afbeelding ]
.... en maar volhouden dat Israel er alles aan doet om geen onschuldige burgers te rakenDie spelende kinderen waren vast op dat strand om een wapen-depot te beschermen, toch, zionistjes...!?
Yeah, die Israeliërs doen echt hun best om geen onschuldige burgers te treffen...(!)![]()
Des te meer je leest, hoort en ziet over dit 'conflict', des te lachwekkender en treuriger zo'n statement wordt...![]()
Bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)jdelijk-bestand.htmlquote:Israël accepteert voorstel VN voor tijdelijk bestand
Israël accepteert het VN-voorstel voor een tijdelijk staakt-het-vuren om humanitaire redenen. Dit heeft een functionaris in Jeruzalem woendagavond gezegd. Het is nog niet besloten wanneer het bestand van 6 uur ingaat.
Hamas heeft nog niet op het voorstel gereageerd.
Dinsdag wilde de Islamitische Verzetsbeweging Hamas al niet meedoen aan een bestand dat door Egypte was voorgesteld. De Joodse staat liet wel enkele uren de wapens zwijgen.
In negen dagen van gevechten tussen Israël en Gaza zijn zeker 215 Palestijnen en één Israëli om het leven gekomen.
twitter:IDFSpokesperson twitterde op woensdag 16-07-2014 om 22:05:25As a result of dialogue between the IDF and the UN, we will enable a humanitarian window in Gaza tomorrow between 10:00 and 15:00. reageer retweet
twitter:IDFSpokesperson twitterde op woensdag 16-07-2014 om 22:07:17During this time, we will hold our fire in Gaza. This humanitarian window is meant to allow civilians to resupply needed goods. reageer retweet
twitter:IDFSpokesperson twitterde op woensdag 16-07-2014 om 22:09:34When the scheduled window ends at 15:00, Beit Lahyia, Shuja'iya & Zeitoun residents, for their own safety, should not return to their homes. reageer retweet
Neuh niet rebels, ik heb gewoon niks op met die idiote Palestijnen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hihihi, jij stouterd ...
Nog altijd even rebels..![]()
![]()
Waarom zeg je het dan? Ontzettende dropveter.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh niet rebels, ik heb gewoon niks op met die idiote Palestijnen.
Van mijn part bulldozeren ze die hele strook de zee in, maar dat mag je niet zeggen.
Voor het andere geluid!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan? Ontzettende dropveter.
http://en.wikipedia.org/w(...)territories#Overviewquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:36 schreef Yi-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |