Op wie ben ik kritisch?!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:35 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dat je onterecht selectief kritisch bezig bent.
Ik had ook niet echt het idee jou te hoeven overtuigen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, dat was ook wel te verwachten.
Oneens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Onschuldige moslims vermoorden is inderdaad niet erg.
Volgens de FBI wel, ze hebben veel meer gedaan zoals te lezen valt. Net als Al Qaida ook een terroristische organisatie is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Wat Baruch Goldstein heeft gedaan is een terroristische daad, daar ben ik het mee eens, maar dat maakt de hele organisatie nog niet meteen een terreurorganisatie.
Je vergelijkt de JDL nu al met Al Qaida?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Volgens de FBI wel, ze hebben veel meer gedaan zoals te lezen valt. Net als Al Qaida ook een terroristische organisatie is.
Ze zijn beide terroristische organisaties.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:40 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Je vergelijkt de JDL nu al met Al Qaida?
Dat is jouw mening ik ben het daar dus niet mee eens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze zijn beide terroristische organisaties.
Dan vind je het vermoorden van onschuldige moslims geen terrorisme.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:42 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Dat is jouw mening ik ben het daar dus niet mee eens.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dan vind je het vermoorden van onschuldige moslims geen terrorisme.
Ik kan ook de term collateral damage, waarmee ik bedoel dat het afhankelijk is van de omstandigheden, jouw uitspraak generaliseert, daarnaast heb ik het in ieder geval nog altijd over de Franse afdeling van de JDL, en niet over de Amerikaanse variant wat zoals gezegd wellicht een aparte discussie waard is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk dat hij het vermoorden van moslims eigenlijk best wel prima vindt. In wezen is dit hetzelfde als roepen dat Al Qaida geen terreurorganisatie is (ontkennen van hun gruweldaden).quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
In het geval van de Franse afdeling zijn er ook moorden gepleegd en aanslagen gepleegd. Het gaat om de aard van de moorden niet om of het collateraal is of niet. Zo kan je de aanslag op de twintowers ook collateral noemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ik kan ook de term collateral damage, waarmee ik bedoel dat het afhankelijk is van de omstandigheden, jouw uitspraak generaliseert, daarnaast heb ik het in ieder geval nog altijd over de Franse afdeling van de JDL, en niet over de Amerikaanse variant wat zoals gezegd wellicht een aparte discussie waard is.
Kinderachtig hoor, maar no hard feelings, kennelijk is dit een gevoelig onderwerp.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk dat hij het vermoorden van moslims eigenlijk best wel prima vindt. In wezen is dit hetzelfde als roepen dat Al Qaida geen terreurorganisatie is (ontkennen van hun gruweldaden).
De Nederlandse variant van Al Qaida heeft zover ik weet niks gedaan in Nederland, is Al Qaida nu ook geen terroristische organisatie meer?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef Taxandria het volgende:
daarnaast heb ik het in ieder geval nog altijd over de Franse afdeling van de JDL, en niet over de Amerikaanse variant wat zoals gezegd wellicht een aparte discussie waard is.
Hej, Ik ben hier niet diegene die terroristen openlijk steunt. Maar ik waardeer je eerlijkheid wat dat betreft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:48 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor, maar no hard feelings, kennelijk is dit een gevoelig onderwerp.
Al Qaida heeft in die zin geen daadwerkelijke afdelingen, wel afsplitsingen, en vaak zijn dit dan ook terreurorganisaties. Maar het karakter van Al Qaida en de JDL verschillen dan ook te veel om een vergelijking te maken die jij probeert te maken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De Nederlandse variant van Al Qaida heeft zover ik weet niks gedaan in Nederland, is Al Qaida nu ook geen terroristische organisatie meer?
Ik steun de Franse afdeling van de JDL, dus als jij dat een terreurorganisatie vindt, dan mag je best het bovenstaande zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hej, Ik ben hier niet diegene die terroristen openlijk steunt. Maar ik waardeer je eerlijkheid wat dat betreft.
Zoals gezegd heeft ook de Franse afdeling van JDL gemoord. Maar goed, is prima hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ik steun de Franse afdeling van de JDL, dus als jij dat een terreurorganisatie vindt, dan mag je best het bovenstaande zeggen.
Hoe kan je dit steunen, let op: Israëlische bron.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ik steun de Franse afdeling van de JDL, dus als jij dat een terreurorganisatie vindt, dan mag je best het bovenstaande zeggen.
Als je dat al de definitie van terreur geeft dan heeft die term ook niet al te veel betekenis meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd heeft ook de Franse afdeling van JDL gemoord. Maar goed, is prima hoor.
Volgens mij zijn 'de slachtoffers', zij die zijn aangevallen, niet bepaald onschuldig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe kan je dit steunen, let op: Israëlische bron.
Report: French Jewish Defense League stages attacks on 'anti-Semites'
http://www.haaretz.com/jewish-world/jewish-world-news/1.565443
Kan je niet lezen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 'de slachtoffers', zij die zijn aangevallen, niet bepaald onschuldig.
Volgens mij maakt dat 'die slachtoffers', zij die zijn aangevallen, dus niet bepaald onschuldig. Ze zijn in ieder geval niet zonder reden aangevallen daar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Kan je niet lezen?
French police have arrested six Jews they believe staged vigilante attacks against suspected anti-Semites.
Het heeft geen zin, laat zitten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Kan je niet lezen?
French police have arrested six Jews they believe staged vigilante attacks against suspected anti-Semites.
Omdat het anti-semieten zouden zijn, ben je dan niet onschuldig?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:11 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat 'die slachtoffers', zij die zijn aangevallen, dus niet bepaald onschuldig. Ze zijn in ieder geval niet zonder reden aangevallen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |