soms wel, soms nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:53 schreef johnson555 het volgende:
[..]
ik neem aan dat t leger wel HD beelden heeft en onderscheid kan maken, anders is mn hele leven een leugen
Eigenlijk zou de rest van de wereld de groepen die elkaar willen vermoorden, dan maar moeten vermoorden. Dat lijkt me in deze dan nog de enige oplossing die er is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zeg 'veel Israëliërs', niet de regering.
Veel Palestijnen willen joden vermoorden en veel Israëliërs willen moslims vermoorden.
Geweldigquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel geen een. Die ik heb, zijn offline. Waarschijnlijk om de grote genocide te verbergen
Oh... hier eentje. Enjoy. Vergeet de popcorn niet
http://www.livestation.com/reuters?source=redirect
Hoor je die drones?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:58 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Geweldighaha, popcorn en een strandstoeltje. Geweldig uitzicht.
Als de haat te diep zit om a la Ghandi protest te gaan voeren, dan blijft er dus met geweld protest gevoerd worden en zal Israël met geweld dat proberen te voorkomen. Dus vanuit die twee zal het dan niet komen. Dus in dat geval is misschien een hele zware VN missie die dwingt Israel om terug te gaan naar de grenzen van 67 en ook meer dan genoeg militaire capaciteit heeft om Hamas uit te schakelen de enige mogelijkheid. Maar wie het beter weet moet het zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:53 schreef johnson555 het volgende:
[..]
ik neem aan dat t leger wel HD beelden heeft en onderscheid kan maken, anders is mn hele leven een leugen
[..]
Haat zit al te diep, voorzie helaas geen vredige oplossing voor beide kanten. Hoe zie jij een vreedzame oplossing?
Kicken dit. Nog 9 daagjes en dan ga ik naar Israel. Kan niet wachten...................quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:05 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Kicken dit. Nog 9 daagjes en dan ga ik naar Israel. Kan niet wachten...................
Veel plezier in de schuilkeldersquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:05 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Kicken dit. Nog 9 daagjes en dan ga ik naar Israel. Kan niet wachten...................
Dus jij denkt dat ministers en generaals graag zoveel mogelijk kritiek vanuit het buitenland willen krijgen zonder dat ze daarmee een militair doel bereiken? Terwijl ze daarmee bezig zijn kunnen ze ook de duizenden uitvoerende dienstplichtigen ervan weerhouden om aan de massale internationale pers iets over het kinderdood masterplan te vertellen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef johnson555 het volgende:
[..]
geen idee, aan de ene kant denk je van niet, want wie met een gezond verstand schiet op kinderen die voetballen? aan de andere kant, de Israilers hebben de nieuwste technologieen dus een ''foutje'' lijkt me van niet. ik vind t altijd jammer dat de onschuldige de hoogste rekening betaalt.
[..]
Waarom geniet jij van de raketten die richting Gaza gaan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Welnee, overdrijf niet zo. Ik zal grotendeels in Tel Aviv zitten.
Israel krijgt de Sinai terug?, ik denk dat ze daar gelijk voor tekenen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef tfors het volgende:
[..]
Als de haat te diep zit om a la Ghandi protest te gaan voeren, dan blijft er dus met geweld protest gevoerd worden en zal Israël met geweld dat proberen te voorkomen. Dus vanuit die twee zal het dan niet komen. Dus in dat geval is misschien een hele zware VN missie die dwingt Israel om terug te gaan naar de grenzen van 67 en ook meer dan genoeg militaire capaciteit heeft om Hamas uit te schakelen de enige mogelijkheid. Maar wie het beter weet moet het zeggen.
Die snap ik ook niet zo nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom geniet jij van de raketten die richting Gaza gaan?
Waar staat dat? Kan erinderdaad niet rauwig om zijn dat het IDF z,n eigen burgers bescherming geeft. Is ook het recht van Israel om zichzelf te verdedigen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom geniet jij van de raketten die richting Gaza gaan?
Waarom? Ze hebben er niks aan, het is juist een last. De reden dat ze het bezette was omdat ze dan een troef tegen Egypte over vrede hadden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:21 schreef Nintex het volgende:
[..]
Israel krijgt de Sinai terug?, ik denk dat ze daar gelijk voor tekenen.
[ afbeelding ]
Isreal wil niet terug naar 67 vanwege gevoelige onverdedigbare locaties. Logisch stel dat Hamas opnieuw aanvalt, kunnen ze op dat momenten veel onschuldige doden maken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef tfors het volgende:
[..]
Als de haat te diep zit om a la Ghandi protest te gaan voeren, dan blijft er dus met geweld protest gevoerd worden en zal Israël met geweld dat proberen te voorkomen. Dus vanuit die twee zal het dan niet komen. Dus in dat geval is misschien een hele zware VN missie die dwingt Israel om terug te gaan naar de grenzen van 67 en ook meer dan genoeg militaire capaciteit heeft om Hamas uit te schakelen de enige mogelijkheid. Maar wie het beter weet moet het zeggen.
Oeps foutje, de volgende zal correct op Hamas terroristen vallen toch? 80% is burgerdoden aan Palestijnse kant. Ik begrijp dat Isreal terugslaat, maar je kan niet onschuldige doden maken zonder kritiek te krijgen van de hele wereld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:15 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ministers en generaals graag zoveel mogelijk kritiek vanuit het buitenland willen krijgen zonder dat ze daarmee een militair doel bereiken? Terwijl ze daarmee bezig zijn kunnen ze ook de duizenden uitvoerende dienstplichtigen ervan weerhouden om aan de massale internationale pers iets over het kinderdood masterplan te vertellen?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:22 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Waar staat dat? Kan erinderdaad niet rauwig om zijn dat het IDF z,n eigen burgers bescherming geeft. Is ook het recht van Israel om zichzelf te verdedigen.
ik denk eerder deze derde plaatjequote:Op donderdag 17 juli 2014 00:21 schreef Nintex het volgende:
[..]
Israel krijgt de Sinai terug?, ik denk dat ze daar gelijk voor tekenen.
[ afbeelding ]
Degene die Israel opdeelde was trouwens echt dronken denk ik. Een klein stukje land voor de palestijnen in het uiterste hoekje, nauwelijks verbonden met het grotere deel. Had gewoon het stuk 'Gaza' onder de westbank geplakt en er was geen probleem. Overigens was het land in '46 niet van Palestina, maar van de Engelsen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:25 schreef johnson555 het volgende:
[..]
ik denk eerder deze derde plaatje[ afbeelding ]
.... maar het woord 'genocide' mogen we niet in de mond nemen, hoor... (!)quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:25 schreef johnson555 het volgende:
[..]
ik denk eerder deze derde plaatje[ afbeelding ]
Hoezeer ik je ook gelijk wil geven, mijns inziens kun je daar toch niet van spreken. Ik zou het eerder als terreur omschrijven dan genocide. Zo ver gaat het niet, maar het is compleet absurd en drie fases verder dan buiten proportioneel geweld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... maar het woord 'genocide' mogen we niet in de mond nemen, hoor... (!)
Zou je denken joh?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:27 schreef Nintex het volgende:
[..]
Degene die Israel opdeelde was trouwens echt dronken denk ik. Een klein stukje land voor de palestijnen in het uiterste hoekje, nauwelijks verbonden met het grotere deel. Had gewoon het stuk 'Gaza' onder de westbank geplakt en er was geen probleem. Overigens was het land in '46 niet van Palestina, maar van de Engelsen.
Macht van de sterkste he? T gaat eigelijk om een stad en dat is Jerusalemquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:27 schreef Nintex het volgende:
[..]
Degene die Israel opdeelde was trouwens echt dronken denk ik. Een klein stukje land voor de palestijnen in het uiterste hoekje, nauwelijks verbonden met het grotere deel. Had gewoon het stuk 'Gaza' onder de westbank geplakt en er was geen probleem. Overigens was het land in '46 niet van Palestina, maar van de Engelsen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... maar het woord 'genocide' mogen we niet in de mond nemen, hoor... (!)
De westbank was een tijdje Jordanië. Tot ze besloten de oorlog aan Israël te verklaren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:27 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wat had jij anders gedaan? Met grondtroepen terroristen aanhouden? Met massale staatgevechten? Niks doen en iedere dag met je gezin de bomkelder in? De oplossing moet komen van de Palestijnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:23 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Oeps foutje, de volgende zal correct op Hamas terroristen vallen toch? 80% is burgerdoden aan Palestijnse kant. Ik begrijp dat Isreal terugslaat, maar je kan niet onschuldige doden maken zonder kritiek te krijgen van de hele wereld.
Maar zij zijn niet degenen die in grote getallen kinderen ombrengen. Dat zijn duidelijk degenen die de lakens uitdelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:34 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
De westbank was een tijdje Jordanië. Tot ze besloten de oorlog aan Israël te verklaren.
[..]
Wat had jij anders gedaan? Met grondtroepen terroristen aanhouden? Met massale staatgevechten? Niks doen en iedere dag met je gezin de bomkelder in? De oplossing moet komen van de Palestijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |