Het is 35 euro. oke tot daar aan toe. Maar die 7 euro administratie kosten die er nog bij komen is nog triesterquote:
Administratiekostenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het is 35 euro. oke tot daar aan toe. Maar die 7 euro administratie kosten die er nog bij komen is nog triester
Te hard rijden waar je 80 mag, dat is pas triestquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het is 35 euro. oke tot daar aan toe. Maar die 7 euro administratie kosten die er nog bij komen is nog triester
En dat dan ook nog met een geijkte snelheidsmeterquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Te hard rijden waar je 80 mag, dat is pas triest![]()
Dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef Starm het volgende:
[..]
En dat dan ook nog met een geijkte snelheidsmeter
In een vrachtautoquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:39 schreef Starm het volgende:
[..]
En dat dan ook nog met een geijkte snelheidsmeter
Hihahoquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Studiotje het volgende:
Mensen mijn band is lekdus ik heb vanmiddag een nieuwe fiets besteld
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:40 schreef Studiotje het volgende:
Mensen mijn band is lekdus ik heb vanmiddag een nieuwe fiets besteld
Is de lekke band echt de reden voor een nieuwe fietsquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja echt. Die komt alleen pas over 2.5e maand, dus ik moet hem plakken
Ik wou al langer een nieuwe fiets. Beestje van nu is 5 jaar oud en ik miste de versnellingenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is de lekke band echt de reden voor een nieuwe fietsBand plakken is een kwartiertje werk joh.
Ik heb 3 versnellingen, en het is een Engelse fiets van een jaar of 30/40. Als je iets wil los/vastdraaien heb je een probleem want dat zijn van die belachelijke matenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik wou al langer een nieuwe fiets. Beestje van nu is 5 jaar oud en ik miste de versnellingen
Hahahahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb 3 versnellingen, en het is een Engelse fiets van een jaar of 30/40. Als je iets wil los/vastdraaien heb je een probleem want dat zijn van die belachelijke matenAls ik iets kapot heb moet het met de tang los en een nieuwe schroef er in
Ga je die bij bike repair meneer kopenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik heb nu een fiets met zo'n bak voorop, toen het allemaal hip begon te worden. Maar het is zo'n on-merkje. Belachelijk ding.
Nu deze maar besteld.
[ afbeelding ]
beetje gay welquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik heb nu een fiets met zo'n bak voorop, toen het allemaal hip begon te worden. Maar het is zo'n on-merkje. Belachelijk ding.
Nu deze maar besteld.
[ afbeelding ]
Op dat plaatje issie echt lelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
beetje gay wel![]()
Soms wilde ik dat ik kon lassen, dat zou zo veel dingen makkelijker maken
Neequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ga je die bij bike repair meneer kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |