Gelukkigquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:27 schreef Studiotje het volgende:
Pfoei, collega ging dacht ik vandaag daar naartoe, op vakantie. Maar 'gelukkig' is zij gister al die kant op gegaan.
Maar wat erg
Lijkt me niet dat het toeval is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja echt, opluchting wel. Maar als dit is neergeschoten
Kan geen paspoort meer zien........quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
idd..
Op de Russische tv laten ze paspoorten zien, meisje van 13 uit Blaricum. Godverdomme
Ze denken dat die is neergeschoten. Wel erg toevallig dat die daar neerstort. Waar meer vliegtuigen zijn neergehaald.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit vliegtuig, krijg nu pas alles mee... Er is nog niks bekend over de oorzaak he?
Heb je misschien een link? Social media heb je vrij weinig aan want daar wordt alleen gespeculeerd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze denken dat die is neergeschoten. Wel erg toevallig dat die daar neerstort. Waar meer vliegtuigen zijn neergehaald.
Livestream laat nu lijken zien, paspoorten, namen. Word er gewoon boos van. Respectloos
Waar wil je een link van? Livestream?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb je misschien een link? Social media heb je vrij weinig aan want daar wordt alleen gespeculeerd.
Ja. Dat ik wat mee krijg. Ik zag in het topic hier btw fotos van paspoorten op een hoop, maar hoe kunnen die de vurbal van de explosie/crash overleefd hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waar wil je een link van? Livestream?
Kluis oid. Er liggen ook lijken die nog best wel.. ehm... intact zijn. Ook een foto van 2 stoelen waar nog 1 vrouw in zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja. Dat ik wat mee krijg. Ik zag in het topic hier btw fotos van paspoorten op een hoop, maar hoe kunnen die de vurbal van de explosie/crash overleefd hebben
Nog niks bekend over nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit vliegtuig, krijg nu pas alles mee... Er is nog niks bekend over de oorzaak he?
In een vliegtuig zit geen kluis voor de paspoortenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kluis oid. Er liggen ook lijken die nog best wel.. ehm... intact zijn. Ook een foto van 2 stoelen waar nog 1 vrouw in zit.DM krijg je met de link.
Ja, ach. Flash fire, kan ook nog van alles in tact zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
In een vliegtuig zit geen kluis voor de paspoortenIedereen houdt dat zelf bij zich.
Geen cameraploeg erbij?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:58 schreef WcPot het volgende:
Ik heb nog een bekeuring gekregen met de truckIk Föhnde te snel
picsquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:58 schreef WcPot het volgende:
Ik heb nog een bekeuring gekregen met de truckIk Föhnde te snel
Heb ik niet ik denk dat ik wel een fototje ga opvragenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb ik niet ik denk dat ik wel een fototje ga opvragen
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:08 schreef WcPot het volgende:
Even via DigiID foto opvragen kijken of dat lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |