Nelly.com?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:49 schreef Snowbells het volgende:
Kent iemand nog leuke kledingwinkels die iDeal accepteren en snel leveren?
Porter Robinson is zo nice livequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)lkweg&camefrom=mw_nl
Ik denk dat hij vanaf nu tot 12 aug elke dag een afbeelding post wat concept art was ofzo.
Jup. 2 jaar terug in ziggodome geloof ik.quote:
yessss ik gaquote:
ik had juist jurkje besteld en dat was veel te kortquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat alles daar voor lange mensen is gemaakt
nou ja danquote:
Niceeeeee, ik ben 1x in Barcelona geweest en in oktober in de Melkweg weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jup. 2 jaar terug in ziggodome geloof ik.Hij draaide maar een uurtje, maar ik werd wel gelijk fan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is leuker. Ik mis de lokquotes alleen standaard. Waarschuw mij anders persoonlijk in het vervolgquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer spelen ook, uit angst dat de muur wraak neemt. En inderdaad. Doe er iets aan. Of ga vaker sketchen. Dat is zowaar bijna leuker.
Situationwall.gifquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is leuker. Ik mis de lokquotes alleen standaard. Waarschuw mij anders persoonlijk in het vervolg
En gelijk heb je. De muren zijn genadeloos. Van concurrenten kon ik je nog beschermen maar die muren waren zelfs mij de baas
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niceeeeee, ik ben 1x in Barcelona geweest en in oktober in de Melkweg weer.
Wacht laat me filmpje uploaden, fucking slechte kwaliteit maar kan ik niks aan doen.ga je met lostcauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |