Johannes zou anders ook heel erg leuk vinden voor als ik weer cherrytomaatjes serveerquote:
misschienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat wisten we al.
Mensen die komen:
Etsu
Paxcon
johannes_vermeer
Mensen die misschien komen:
Littlerabbit
Mensen die niet mogen komen:
Fylax
ga je naar porter?quote:
wow dacht dat we vrienden warenquote:
neequote:
Heb in mijn hele leven maar met 9 mensen gezoendquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik schrok er wel vandoe gvd normaal man
zet mij maar bij misschienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat wisten we al.
Mensen die komen:
Etsu
Paxcon
johannes_vermeer
Mensen die misschien komen:
Littlerabbit
Mensen die niet mogen komen:
Fylax
niceeee. Ben wel benieuwd baar die nieuwe versies van oude nummers. Was ie mee bezig tochquote:
Netjes toch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb in mijn hele leven maar met 9 mensen gezoend
nee ben geboren in de stad en daar ook langer gewoond dusquote:
Worldsedits van oude tracks ja - geen idee wat dat precies inhoudt verder maar ben wel benieuwd. Ik heb Worlds ook op vinyl besteld.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
niceeee. Ben wel benieuwd baar die nieuwe versies van oude nummers. Was ie mee bezig toch
Maar nu ben je in de boerenleef, dus beetje welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ben geboren in de stad en daar ook langer gewoond dus
chillll! Die afbeeldingen die hij op fb post zijn ook nice. Wordt wel mooie coverquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Worldsedits van oude tracks ja - geen idee wat dat precies inhoudt verder maar ben wel benieuwd. Ik heb Worlds ook op vinyl besteld.en 29 juli komt nog een nieuwe single.
Waarom ga jij niet?
http://www.ticketmaster.n(...)lkweg&camefrom=mw_nlquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
chillll! Die afbeeldingen die hij op fb post zijn ook nice. Wordt wel mooie cover
En weet niet, zijn er nog kaarten of weet je niet? Misschien dat ik met VA ga ofzo
forever21 was best snelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:49 schreef Snowbells het volgende:
Kent iemand nog leuke kledingwinkels die iDeal accepteren en snel leveren?
Ik ga het niet meer spelen ook, uit angst dat de muur wraak neemt. En inderdaad. Doe er iets aan. Of ga vaker sketchen. Dat is zowaar bijna leuker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja dat was het. Echt al weken wellicht maanden niet gespeeld overigens
. Dit is niet goed voor de curve fever doeleinden
wow nicequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)lkweg&camefrom=mw_nl
Ik denk dat hij vanaf nu tot 12 aug elke dag een afbeelding post wat concept art was ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |