26 jaar, geen bierbuik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:37 schreef FredvZ het volgende:
Begin trouwens sterk het vermoeden te krijgen dat ik de enige vrijgezelle man zonder bierbuik en 65+pas ben hier.
Ja, resorts trekken toch bepaald soort mensen aan. Maar gelukkig trekt de jongere generatie zich steeds minder aan van dat soort indelingen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:37 schreef FredvZ het volgende:
Begin trouwens sterk het vermoeden te krijgen dat ik de enige vrijgezelle man zonder bierbuik en 65+pas ben hier.
Je kunt het jezelf nog makkelijker door te gaan kamperen: nooit meer de stress van het van tevoren iets moeten boeken (met het risico dat het volgeboekt is) en lekker op de dag zelf bekijken hoeveel tijd je wilt besteden aan reizen en andere activiteiten. Aan het eind van de dag gewoon een camping in de buurt opzoeken en even je tentje opzetten. Zeker als je in je eentje reist is dat ideaal.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:06 schreef DappereDodo77 het volgende:
Ik vind het wel praktisch, vooral bij een roadtrip. Dan kun je 's avonds rustig de activiteiten en route voor de volgende dag plannen. En je volgende hotel met booking.com alvast boeken.
Nu ben ik wel verschrikkelijk nieuw met alleen op vakantie gaan, en zelfs met überhaupt op vakantie gaan. Misschien dat dat scheelt.
M.i. zijn het vooral stelletjes, locals met jonge kinderen, alleen reizende ouderen en samenreizende vrouwen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:36 schreef DutchTrain het volgende:
Ja, resorts trekken toch bepaald soort mensen aan. Maar gelukkig trekt de jongere generatie zich steeds minder aan van dat soort indelingen.
Of het stond niet bij de reviews op internet, dat kan ook
Oeps, ik was niet helemaal duidelijk. Ik doelde op het resort waar ik nu zit.quote:
Ik ben allergisch voor armoede, en kamperen lijkt mij meer kreperen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:44 schreef j669 het volgende:
[..]
Je kunt het jezelf nog makkelijker door te gaan kamperen: nooit meer de stress van het van tevoren iets moeten boeken (met het risico dat het volgeboekt is) en lekker op de dag zelf bekijken hoeveel tijd je wilt besteden aan reizen en andere activiteiten. Aan het eind van de dag gewoon een camping in de buurt opzoeken en even je tentje opzetten. Zeker als je in je eentje reist is dat ideaal.
Ik stelde me voor dat het precies andersom is, als je ergens niet meer terecht kunt, rij je makkelijk naar een ander hotel. Met OV of lopen ben je imo veel inflexibeler.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:16 schreef SeLang het volgende:
Echter, ik kan me voorstellen dat mensen die met de auto zijn misschien wel liever iets voorbespreken omdat je met een auto minder flexibel bent (druk verkeer binnen de stad, niet kunnen parkeren/ stilstaan etc) en je dus lastiger even kunt rondkijken.
Waarom?quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Oh, en een smartphone neem ik ook altijd mee. Vooral om niks te missen omtrent Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt er denk erg aan waar je bent. In Parijs heb je niets aan een auto, in de Alpen is het wel fijn om er eentje bij je te hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:40 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Ik stelde me voor dat het precies andersom is, als je ergens niet meer terecht kunt, rij je makkelijk naar een ander hotel. Met OV of lopen ben je imo veel inflexibeler.
Maar ik durfde het toch niet aan om niet van te voren te boeken.
Dat lijkt me al een stuk makkelijker aanspraak maken. Je kan makkelijker een opmerking maken over een boek, krant of tijdschrift wat iemand leest dan over de smartphone waar hij/zij naar kijkt.quote:Op zondag 28 september 2014 01:39 schreef DutchTrain het volgende:
In de tijd voor de smartphone had je een krant, boek, reisgids of tijdschrift om bij het eten te lezen. Die stonden in een rek bij de ingang van een restaurant of nam je zelf mee.
Waarom associeer jij kamperen met armoede? Met kamperen ervaar je juist hoe weinig je feitelijk nodig hebt in het leven om het naar je zin te kunnen maken. Voor mij is het de ultieme vorm van vrijheid, omdat je vrijwel nergens aan vast zit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:36 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor armoede, en kamperen lijkt mij meer kreperen.
Zo even uit m'n hoofd:quote:Op zondag 28 september 2014 12:16 schreef j669 het volgende:
[..]
Waarom associeer jij kamperen met armoede? Met kamperen ervaar je juist hoe weinig je feitelijk nodig hebt in het leven om het naar je zin te kunnen maken. Voor mij is het de ultieme vorm van vrijheid, omdat je vrijwel nergens aan vast zit.
Haha, het klopt wel.quote:Op zondag 28 september 2014 12:26 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Zo even uit m'n hoofd:
• Een tent moet je opzetten en weer afbreken, en de hele tijd meeslepen
• Crappy bed wat je eerst moet gaan zitten oppompen
• Je kunt je spullen niet rustig laten liggen in je tent
• Geen eigen badkamer
• Bij minder weer lijkt het me niet bepaald prettig
Ik heb nog nooit gekampeerd hoor, puur omdat het me zo afgrijselijk lijkt.
Een kleine koepeltent is heel erg snel op te bouwen en weer af te breken. Tegenwoordig heb je veel tenten waar de stokken al aan het doek vast zitten en dan is het echt nog hooguit 5 minuten werk. Het kan zelfs nog sneller met een pop-up tent. 'Meeslepen' valt ook wel mee. Dat ding van mij weegt maar 5 kilo (en dan is het nog niet eens een echte trekkerstent, want die zijn nog wat lichter) en past makkelijk in de kofferbak van mijn auto. Maar er zijn ook genoeg mensen die zonder auto reizen en de tent gewoon meenemen in vliegtuig of openbaar vervoer.quote:Op zondag 28 september 2014 12:26 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Zo even uit m'n hoofd:
• Een tent moet je opzetten en weer afbreken, en de hele tijd meeslepen
• Crappy bed wat je eerst moet gaan zitten oppompen
• Je kunt je spullen niet rustig laten liggen in je tent
• Geen eigen badkamer
• Bij minder weer lijkt het me niet bepaald prettig
Ik heb nog nooit gekampeerd hoor, puur omdat het me zo afgrijselijk lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |