Wat een tekstenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Behalve Mortaxx, hoop dat die een trein kopt.
Er zitten geen stelletjes bij. En buiten de groep hosselen is sowieso beter eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oneven aantal is soms wel raar ja.
Helemaal als er stelletjes bij zitten. Dan voel je je zo het 5de wiel
Sowieso dat jij en Sof de bosjes induiken, tijger rrrawrrrquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er zitten geen stelletjes bij. En buiten de groep hosselen is sowieso beter eigenlijk
Wat een tekstenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wens ze een leuke avond![]()
Behalve Mortaxx, hoop dat die een trein kopt.
Geweldig nieuws dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij doet ook mee aan de celibaatleef kaneel
Ik kende daar echt niemand de eerste 3 uur ofzo. Dat was zo awkwardquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flink herkenbaar. Ik had het ook heel erg toen wij die meet in Amsterdam hadden.
[..]
Ja, want die hadden ons.
Waarom ga je dan naar iets waar je niemand kent?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geweldig nieuws dit.![]()
[..]
Ik kende daar echt niemand de eerste 3 uur ofzo. Dat was zo awkward
;squote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er zitten geen stelletjes bij. En buiten de groep hosselen is sowieso beter eigenlijk
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar iets waar je niemand kent?
ik weet niet snowquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
#madsof
Wat ga je doen na deze openbare afwijzing???
Had je dat gevoel toen ook met LR, Snow en mij? Ik bedoel, met Snow had ik toen al een paar keer gedate en met LR deelde ik een adrenalinestoot in mijn lid. Dat is nogal wat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flink herkenbaar. Ik had het ook heel erg toen wij die meet in Amsterdam hadden.
[..]
Ja, want die hadden ons.
Ik zit nog in de aaifase.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je niet zit te rukken nu, vuilak.
je bent zelf normaal gekquote:
rodawa jij kan me wel helpen hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Had je dat gevoel toen ook met LR, Snow en mij? Ik bedoel, met Snow had ik toen al een paar keer gedate en met LR deelde ik een adrenalinestoot in mijn lid. Dat is nogal wat.
[..]
Ik zit nog in de aaifase.
[..]
je bent zelf normaal gek
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn zesde zintuig pikt hier iets op.quote:
Er kwamen er wel een paar die ik kende, maar die kwamen later.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar iets waar je niemand kent?
Erg compleet dit. En dat zijn misschien geen spannende hobby', maar wel divers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn spannende dag bestond uit even op en neer gaan naar Groningen omdat ik het een en ander had vergeten. Ik heb niet echt spannende hobby's naast af en toe een boekje lezen, filmpje of serietje kijken, piano spelen of een stukje fietsen.
We kunnen ook weer fantaseren over Parijs, dat vind ik erg leuk.
Kon je twi en myr toen nog niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kende daar echt niemand de eerste 3 uur ofzo. Dat was zo awkward
Ja, maar ik snap dus niet wat Kaneel bedoelt met dat hij de eerste 3 uur niemand kende.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
En Ama kende ook alleen Moira maar toch?
Zo leer je juist nieuwe FOK!kers kennen
Jup, de reden dat ik serieus twijfelde of ik wel heen wilde gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Had je dat gevoel toen ook met LR, Snow en mij? Ik bedoel, met Snow had ik toen al een paar keer gedate en met LR deelde ik een adrenalinestoot in mijn lid. Dat is nogal wat.
Ik heb even gekeken voor je. De date/meet is in Den Bosch, waar het momenteelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
rodawa jij kan me wel helpen he
zal ik een jas of vest meenemen
of geen van beide
Vorige week bedoel je? Klopt en die zou eerst misschien niet eens gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:58 schreef Paxcon het volgende:
En Ama kende ook alleen Moira maar toch?
Zo leer je juist nieuwe FOK!kers kennen
Oh nu snap ik het.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er kwamen er wel een paar die ik kende, maar die kwamen later.
Divers is geen Groningse uitdrukking maar ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg compleet dit. En dat zijn misschien geen spannende hobby', maar wel divers.
[..]
Kon je twi en myr toen nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |