Sof, Feer, Mort, WP en Fokkie, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal naar die meet joh?
Van mij wel.quote:
Anders maken wij het wel gezellig in het topic.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal naar die meet joh?
Mag ik meedoen met gezellig maken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders maken wij het wel gezellig in het topic.
Waar wil je het over hebben?
okequote:
Klinkt gezellig, denk ik.quote:
Dat is een pittig oneven aantal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sof, Feer, Mort, WP en Fokkie, voor zover ik weet.
Dat lijkt mij een leuk idee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders maken wij het wel gezellig in het topic.
Waar wil je het over hebben?
kom nu al werken dan werk ik je inquote:
Oneven aantal is soms wel raar ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, denk ik.
[..]
Dat is een pittig oneven aantal.
[..]
Dat lijkt mij een leuk idee.
Ik heb niet direct een voorkeur voor een onderwerp. Kunnen we het niet over iets alledaags hebben zoals je bezigheden voor vandaag? Of je plannen of weet ik veel. Heb je nog andere verrassende hobby's behalve piano spelen?
Same.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:50 schreef Flippiee het volgende:
Ja jeetje ik ben zowel niet bij meet in Grunn geweest, als bij deze meet. Overduidelijk bij welke SC ik niet hoor.
Flink herkenbaar. Ik had het ook heel erg toen wij die meet in Amsterdam hadden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oneven aantal is soms wel raar ja.
Helemaal als er stelletjes bij zitten. Dan voel je je zo het 5de wiel
Ja, want die hadden ons.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Same.Onze meets waren toch leuker.
Alsof je niet zit te rukken nu, vuilak.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou de dirtytalk even voor jullie meet alsjeblieft.
doe normaal gekquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou de dirtytalk even voor jullie meet alsjeblieft.
Uh oké.quote:
Ik wens ze een leuke avondquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze nemen wraak op ons omdat wij onze meet in Groningen hielden.
Mijn spannende dag bestond uit even op en neer gaan naar Groningen omdat ik het een en ander had vergeten. Ik heb niet echt spannende hobby's naast af en toe een boekje lezen, filmpje of serietje kijken, piano spelen of een stukje fietsen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, denk ik.
[..]
Dat is een pittig oneven aantal.
[..]
Dat lijkt mij een leuk idee.
Ik heb niet direct een voorkeur voor een onderwerp. Kunnen we het niet over iets alledaags hebben zoals je bezigheden voor vandaag? Of je plannen of weet ik veel. Heb je nog andere verrassende hobby's behalve piano spelen?
Hij doet ook mee aan de celibaatleef kaneelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je niet zit te rukken nu, vuilak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |