Ik vond het geil tot je 100 kg woog.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je weet dat ik het opwindend vind als je me feed :$
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zulke zieke reflexen heb ik ook (srs).
Ja maar met vest erbij ofzo of als ik alleen thuis benquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
doen jullie nog shirts aan als ze van die gaatjes onderaan hebben?
[ afbeelding ]
zulke
Boeiend, gewoon aantrekken. In mijn favoriete jurkje zit een kleine brandgat, doe ik ook nog steeds aan. Niemand die het opvalt eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
Maar dit is echt een leuk shirt vind ik zelf en er zit maar een gaatje in
Laatst liet ik tijdens het fietsen mijn telefoon zo goed als vallen maar toen ving ik 'm toch weer op. Koekoek!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zulke zieke reflexen heb ik ook (srs).
oke ik bewaar hem welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon aantrekken. In mijn favoriete jurkje zit een kleine brandgat, doe ik ook nog steeds aan. Niemand die het opvalt eigenlijk
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij wekte de indruk dat ik 'spelen' op ordinaire manier bedoelde
Jij bedoelt het altijd ordinairquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij wekte de indruk dat ik 'spelen' op ordinaire manier bedoelde
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst liet ik tijdens het fietsen mijn telefoon zo goed als vallen maar toen ving ik 'm toch weer op. Koekoek!
Ik ook hoor. Ratatataa!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]Als Sierd op je bagagedrager had gezeten had hij het uitgeschreeuwd van geluk.
Ik zat pas in de auto achter het stuur toen, midden in de bocht (ik heb overigens geen stuurbekrachtiging) de tomtom opeens van de ruit viel. Die ving ik toch ook mooi even op.
ben je er 22:17?quote:
Wie gaan er allemaal naar die meet joh?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je gezelschap missen vanavond.
Ik zal af en toe stiekem hier postenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je gezelschap missen vanavond.
Kan ik sowieso wel doen.quote:
Iedereen behalve wij denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal naar die meet joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |