Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
doen jullie nog shirts aan als ze van die gaatjes onderaan hebben?
[ afbeelding ]
zulke
sowieso is big macquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zelfs al neem je het zoals op het plaatje, dan nog ziet het er niet zo mooi meer uit. Helemaal zompig en verneukt.
Toch blijf ik het eten want het is prima verteerbaar, maar het ziet er nog vetter uit dan een big mac.
Nee, naar leger des heilsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
zulke
Yup, why not. Desnoods in je broek proppenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
zulke
Ik heb zoveel kleding met brandgaten enzquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
zulke
Van je riem?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
zulke
ja ga solliciteren srsquote:
Nee, tenminste. Soms bewaar ik ze voor als ik een dag vrij heb/niets ga doen of zo iets. En anders gewoon weggooien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
zulke
alleen thuis of op werkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
zulke
jij loopt altijd met gaten in je shirtsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
alleen thuis of op werk
en als je het niet kan zien
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Op de laatste pic ziet hij eruit als de obeseversie van Jon Snow.
draag nooit een riemquote:
voor m'n hoofd en armen zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij loopt altijd met gaten in je shirts
'Wel eens'? Dat is godverdomme een wekelijks terugkerend evenement. En elke keer mag ik weer een maat grotere broeken voor je halen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb eigenlijk amper kleding met gaten, wel eens uit een broek gescheurd![]()
![]()
Ik wil het wel beschaafd houdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zei dat je met mijn hond wilde spelen.
Bolliequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb eigenlijk amper kleding met gaten, wel eens uit een broek gescheurd![]()
![]()
Dat wilde ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Op de laatste pic ziet hij eruit als de obeseversie van Jon Snow.
Je weet dat ik het opwindend vind als je me feed :$quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
'Wel eens'? Dat is godverdomme een wekelijks terugkerend evenement. En elke keer mag ik weer een maat grotere broeken voor je halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |