Die riffjes zijn toch echt kenmerkende post punk, waar goth natuurlijk uit geëvolueerd is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Bauhaus
maar postpunk? ik noem het gewoon goth of new wave(dark wave dan eigenlijk, hokjes
)
Ik heb hier even over nagedacht - kan met deze hitte toch niet slapen - en ik ben tot de conclusie gekomen dat er op TOTBL minimaal 5 nummers staan die die eer moeten delen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:41 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb na de gig op ATP definitief besloten dat Leif Erikson toch echt door de jaren heen mijn favoriete track van Interpol is geworden.
Oh. Dan heb ik mijn huiswerk blijkbaar niet goed gedaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leif erikson is tekstueel en muzikaal het beste wat interpol heeft gedaan.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:07 schreef DO2 het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik mijn huiswerk blijkbaar niet goed gedaan.
Excuseer.
Modern Dance ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:45 schreef DO2 het volgende:
Heb je Pere Ubu nu al geluisterd, Kerft? De eerste 2 albums zijn eigenlijk verplichte kost, hoor.
Tenminste, als je je aan de experimentele post-punk wil wagen.
Zijn geen makkelijke albums. Maar de tijd die je erin steekt betaalt dubbel en dwars uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Tchock op 19-07-2014 12:41:15 ]
Inderdaad leuke dingen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:45 schreef Tchock het volgende:
Ik ben Nathan Fake eens aan het ontdekken. Best leuke muziek heeft die kerel gemaakt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:14 schreef Tchock het volgende:
En de prijs voor best/slechtst gejatte artwork gaat naar: THE ACID!
[ afbeelding ]Ja he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt bijna een parodie, want de muziek is niet te hardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Moody op 19-07-2014 14:41:10 ]
Hier wat achtergrondinfo over dit album: http://www.folkradio.co.u(...)with-love-new-album/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:43 schreef Moody het volgende:
Nieuwe King Creosote is te vinden. Ben benieuwd
Dankquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hier wat achtergrondinfo over dit album: http://www.folkradio.co.u(...)with-love-new-album/
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja he?
Lijkt bijna een parodie, want de muziek is niet te hardenGemist! De LP ligt hier bij mijn ouders, morgen eens draaien als het huis leeg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het echt zo slecht?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Heel verstandig, dat wil je anderen niet aan doen
Wat de fuck.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:00 schreef DO2 het volgende:
Oh ja. Die moet ik idd nog zien. Krijgt veel lovende kritieken.
Staat met 38 reviews zelfs op een 9.9 op metacritic,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |