Jep. 40 euro afgeluld bij een reisbureau dus nu 90 eypo. Is een volle dag reizen wel waard, bus is 40 euquote:
Visa regelen is ook veel relaxter op het vliegveld. In zo'n bus word je dan ook vollebak genaaid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep. 40 euro afgeluld bij een reisbureau dus nu 90 eypo. Is een volle dag reizen wel waard, bus is 40 eu
eypoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep. 40 euro afgeluld bij een reisbureau dus nu 90 eypo. Is een volle dag reizen wel waard, bus is 40 eu
35$ toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Visa regelen is ook veel relaxter op het vliegveld. In zo'n bus word je dan ook vollebak genaaid.
Papa moest weer verwend worden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn knie moet even bijkomen van de geleverde druk.
Zit er dik in ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Maar in de bus kan je daar wel een 10tje bijrekenen.
Nee joh.quote:
Ai, dat is kutquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh.
Laatst met mijn knie tegen de rand van een spiegel aangetyfd waardoor een stukje van mijn knieschijf tyfusveel pijn doet
Altijd al willen weten wat voor werk je doet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Engels spreken met fransen![]()
10 minuten tegen een muur praten levert nog meer op.
Franstalig reisgids in Japonquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd al willen weten wat voor werk je doet.
holaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe heet ook alweer die addon/plugin voor proxy in firefox
Professioneel fokken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd al willen weten wat voor werk je doet.
Is een junk en alcholverslaafdequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die mafketel die zichzelf tot president van europe uitriep op twitter is het nog geworden ook![]()
Zeker maar gaat dat gebeuren dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou het echt tof vinden als Reus naar Liverpool gaat.
Schijnen al boden van 45 miljoen euro te zijn of hoger.quote:
Maar wil hij zelf wel, lijkt me nog steeds moeilijk voor Liverpool om de echte toppers aan te trekkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijnen al boden van 45 miljoen euro te zijn of hoger.
Ben benieuwd aangezien Borussia nog maar weinig in het vat heeft. Subotic, Papastathopatopoulos Hummels, Bender en Ilkhay Gundogan hoe je het ook spelt zijn imo nog de enige twee andere toppers.
Ze spelen nu CL en hebben het geld.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wil hij zelf wel, lijkt me nog steeds moeilijk voor Liverpool om de echte toppers aan te trekken
Dat wel maar het is nog niet zover dat je er vanuit kan gaan dat dat volgend seizoen weer gehaald wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze spelen nu CL en hebben het geld.
Daar kan Reus dan zelf een bijdrage aan leveren. Zou wel een echte topaankoop zijn die nodig is, want tot nog toe heeft Liverpool alleen maar talenten en een oude spits gehaald.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wel maar het is nog niet zover dat je er vanuit kan gaan dat dat volgend seizoen weer gehaald wordt
De vraag is of hij dat wel wil, die kan overal heenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan Reus dan zelf een bijdrage aan leveren. Zou wel een echte topaankoop zijn die nodig is, want tot nog toe heeft Liverpool alleen maar talenten en een oude spits gehaald.
Jij bent zeker ook zo'n asociale wielrenner die denkt dat de weg van hem isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme weer zo'n kutkind aangereden
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n asociale wielrenner die denkt dat de weg van hem is
Geen geld bijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel een fietsenmaker in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |