Exit in oktober.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:09 schreef Typisch het volgende:
#filosofietwitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 12:38:29Hard worker beats the Talent if Talent doesn't work hard! http://t.co/SzCCCxQG6I reageer retweet
Dat alles is een beetje langs mij heen gegaan in Zeeland.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet ik even een Israël/Palestina-gerelateerde post plaatsen op twitter zodat ik word uitgescholden.
Ik snap er eerlijk gezegd geen tyfus van waarover het gaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat alles is een beetje langs mij heen gegaan in Zeeland.
Ze haten elkaar en daarom willen ze iedereen dood maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap er eerlijk gezegd geen tyfus van waarover het gaat.
schuld van de jodenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze haten elkaar en daarom willen ze iedereen dood maken.
Israel doet dit met bommen uit amerika
De Palestijnen klussen lekker zelf in de schuur.
Israel maakt meer mensen dood.
De Palestijnen worden boos en gaan harder knutselen.
Dit gaat zo door tot Europa of Amerika zegt: " EN NU WEER NORMAAL DOEN GODVERDOMME"
En dan stopt t een paar maandjes.
Einde samenvatting.
Ik stem voor Palestina, eigen kracht voortgebrachtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze haten elkaar en daarom willen ze iedereen dood maken.
Israel doet dit met bommen uit amerika
De Palestijnen klussen lekker zelf in de schuur.
Israel maakt meer mensen dood.
De Palestijnen worden boos en gaan harder knutselen.
Dit gaat zo door tot Europa of Amerika zegt: " EN NU WEER NORMAAL DOEN GODVERDOMME"
En dan stopt t een paar maandjes.
Einde samenvatting.
zoveel drukte om zo'n klein stukje zand, het hele midden oosten hadden ze wat anders in moeten delen toen ze de kans haddenquote:
Alsof dat van ManU verkracht kan wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan Adidas weer een nieuw clubshirt verkrachten
Ik vind de shirts van Feyenoord niet eens heel verkeerd eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan Adidas weer een nieuw clubshirt verkrachten
Een reusachtig Opel logo centraal op het shirt zou al wel helpen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof dat van ManU verkracht kan worden
Vind het ook best een mooi shirt eigenlijk. (Los van het Opel logo)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind de shirts van Feyenoord niet eens heel verkeerd eerlijk gezegd.
Eigenlijk zouden ze het suez kanaal gewoon een paar 1000 km moeten verbreden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoveel drukte om zo'n klein stukje zand, het hele midden oosten hadden ze wat anders in moeten delen toen ze de kans hadden
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ga zo hier m'n slag slaan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een reusachtig Opel logo centraal op het shirt zou al wel helpen.
[..]
Vind het ook best een mooi shirt eigenlijk. (Los van het Opel logo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |