Dividend betreft trouwens 4 procent per jaar. Tevens een prestatiedividend bij bijv. een kampioenschap maar naar verluid ook bij behalen van Europees voetbal a 2%. Tevens krijgen zij belevingsrechten (bijv. businessseats en goede parkeerplaatsen).quote:Zo wordt er, zolang Feyenoord geen (positief) vermogen heeft van ¤ 3 miljoen of meer, geen rente of dividend uitgekeerd.
Met andere woorden, ik ben benieuwd hoe dit nu verder gaat.quote:Daarnaast staan over de terugkoopregeling van de aandelen drie verschillende regels in de investeringsovereenkomst:
(a) Feyenoord is verplicht om op eerste verzoek van de VvF (een gedeelte van) de aandelen terug te kopen,
(b) Feyenoord heeft het recht om (een gedeelte van) de aandelen terug te kopen en
(c) Feyenoord heeft te allen tijde recht om de aandelen (geheel of gedeeltelijk) terug te kopen met het oog op doorverkoop. Overigens kunnen de VvF de aandelen ook gewoon doorverkopen. Feyenoord schijnt in dat geval een doorverkoop alleen te kunnen blokkeren als binnen drie maanden ongeveer eenzelfde prijs betaald wordt voor de aandelen.
Transferbedragen bedoel je? Waarschijnlijk omdat clubs willen verbergen hoeveel geld er verdwijnt in zakken van tussenpersonenquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:33 schreef RetRy32 het volgende:
Weet iemand waarom die bedragen niet publiekelijk bekend gemaakt worden?
Wat is dit voor interessant doen zeg
Als Kongolo geblesseerd is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:49 schreef Happel het volgende:
Rutten is gewoon net zo snel als Boulahrouz
[ afbeelding ]
Nou, dat geeft mij goede hoop.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:49 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Der Kannibal houdt hem lachend bij. Wat een snelheidsduivelquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:49 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo snel mogelijk terugkopen dus. Hadden de supporters niet met dat ene miljoen ook aandelen gekocht? Krijgen zij ook geld terug?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:32 schreef Lastpost het volgende:
Overigens wel wat interessante zaken nu natuurlijk, met de invloed van onze 'vrienden' ...
[..]
Dividend betreft trouwens 4 procent per jaar. Tevens een prestatiedividend bij bijv. een kampioenschap maar naar verluid ook bij behalen van Europees voetbal a 2%. Tevens krijgen zij belevingsrechten (bijv. businessseats en goede parkeerplaatsen).
Het eigen vermogen was voor deze transfers 6 miljoen euro negatief.
[..]
Met andere woorden, ik ben benieuwd hoe dit nu verder gaat.
Daar hebben ze Verhoek z'n salaris mee betaald.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk terugkopen dus. Hadden de supporters niet met dat ene miljoen ook aandelen gekocht? Krijgen zij ook geld terug?
Dat zeker.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:02 schreef Typisch het volgende:
Zou wel geniaal zijn als De Vrij naar United gaat. Waar Wijnaldum nog in de Eredivisie actief zal zijn volgend seizoen en Fer lijkt te gaan naar een laagvlieger in de Premier League.
Wijnaldum en Fer worden gewoon prima spelers, hebben beide genoeg kwaliteiten om de (sub)top van Europa te halen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zeker.
Toch verwacht ik dat Fer nog wel stappen gaat maken. Hij doet er alleen wat langer over.
Vind het ook een bedrag, maar had gezien zijn contract tot 2016 wel iets meer verwacht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed bedrag. Van Geel heeft zijn centen binnen, Kongolo kan doorschuiven en ik denk dat Martins Indi zelf heel erg graag naar Porto wou gezien zijn afkomst en verleden. Wellicht kan het bedrag nog oplopen door bonussen etc.
Hmm ik heb juist me twijfels over Fer. Laat nog steeds vaak z'n mannetje lopen. Die fout lijkt hij maar nooit af te leren. Zijn balbehandeling is ook niet erg vooruit gegaan. Hij speelde ook niet altijd bij Norwich, en daar komt bij dat hij in zijn jonge carrière al 4/5 keer langdurig geblesseerd is geweest. Ook dit WK was het na 1 invalbeurt alweer over.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zeker.
Toch verwacht ik dat Fer nog wel stappen gaat maken. Hij doet er alleen wat langer over.
Na het EK2016 weer van die klappers maken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:12 schreef Lastpost het volgende:
En ik mag toch hopen dat ik binnen enkele dagen de berichten mag lezen dat Kongolo, Clasie, Böetius en Vilhena een verbeterd en verlengt contract hebben getekend.
Die heeft deze hele transferwindow LETTERLIJK voorspeld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wijnaldum en Fer worden gewoon prima spelers, hebben beide genoeg kwaliteiten om de (sub)top van Europa te halen.
Maar dat De Vrij de eerste zou zijn die de stap serieus zou maken van die generatie hadden maar weinig mensen verwacht denk ik. Op HMF na natuurlijk.
Die gozer heeft ondertussen alles al voorspelt. Moet er weleens iets goeds tussen zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die heeft deze hele transferwindow LETTERLIJK voorspeld.
Geluk en Feijenoord gaat vaak niet samen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:38 schreef Lastpost het volgende:
Je moet gewoon wat geluk hebben in de loting(en) én in wedstrijden. Die potjes tegen Kiev en Kuban thuis.
Des te mooier als het wel een keertje lukt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:23 schreef Antaris het volgende:
[..]
Geluk en Feijenoord gaat vaak niet samen.
Geluk dwing je af.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:23 schreef Antaris het volgende:
[..]
Geluk en Feijenoord gaat vaak niet samen.
Dat wordt echt het horrorscenario. Half Turks Rotterdam zal dan ook wel naar die pot willen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Onze mogelijke tegenstander Besiktas heeft met Demba Ba wel hun spits binnen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt echt het horrorscenario. Half Turks Rotterdam zal dan ook wel naar die pot willen.
Dat gaat inderdaad alweer direct fout. Dag Europa.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt echt het horrorscenario. Half Turks Rotterdam zal dan ook wel naar die pot willen.
De Woud snapt hetquote:Woudenberg gaf mei dit jaar nog tegenover FR12.nl aan dat hij in het nieuwe seizoen graag bij Feyenoord wil spelen. 'Ik heb de ambitie om volgend seizoen een x-aantal wedstrijden in het eerste van Feyenoord te spelen', zei hij. 'Ik heb zin om gas te gaan geven in het shirt van Feyenoord.'
Demba Ba.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Onze mogelijke tegenstander Besiktas heeft met Demba Ba wel hun spits binnen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt echt het horrorscenario. Half Turks De andere helft van Rotterdam zal dan ook wel naar die pot willen.
Dan is die discussie ook weer achter de rug.quote:'Guidetti wellicht naar Dinamo Moskou'
John Guidetti maakt tijdens de zomerse transferperiode wellicht een transfer naar Rusland. De aanvaller van Manchester City staat namelijk in de belangstelling van Dinamo Moskou. Dat heeft het Zweedse Aftonbladet bekendgemaakt.
De Russen zouden bereid zijn om de door Manchester City gevraagde prijs te betalen. Daarnaast hoeft de Zweedse speler, die in het verleden op huurbasis bij Feyenoord uitgroeide tot publiekslieveling, geen salaris in te leveren bij de Russische club.
Volgens het eerdergenoemde medium zou de spits een vertrek naar Rusland wel zien zitten. Op die manier kan Guidetti namelijk weer aan speelminuten komen. Bij Manchester City hoeft hij het komende seizoen niet te verwachten dat hij vaak aan spelen toe zal komen. Feyenoord twijfelt op zijn beurt aan de fysieke gesteldheid van de aanvaller en is niet bereid om de aanvaller een salaris van twee miljoen euro te bieden.
Dat ze altijd pech hebben? Ja idd. Niemand heeft altijd of vaak pech.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat maakt men zichzelf graag wijs ja.
Ik mag hopen dat dit is om de prijs bij Wolfsburg te drukken etc.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee joh waarom zou je ook, we zijn er ook helemaal niet het complete afgelopen jaar mee bezig geweest om ons te kwalificeren.
Waarom zou je dat ook níet allemaal twee weken voor de wedstrijden weggooien?
Ja man, van Besiktas ga je zeker winnen met Te Vrede in de spits en een verdediging met 2 langzame oudjes plus twee onervaren talentjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
3e vCL kun je met een goede loting prima doorkomen, ook nog wel zonder directe versterkingen, al zou ik voor die tijd graag een spits zien komen. Voor de 4e vCL zal je inderdaad erg veel geluk moeten hebben en dan zal je selectie wel compleet moeten zijn ja
Maakt verder niet zo veel uit, want we spelen dan sowieso al groepsfase EL, waar we ws wat meer tegenstanders van ons kaliber tegenkomen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kan hier ook echt boos om worden. Het is zijn taak om ervoor te zorgen dat we een goede selectie hebben vóór de belangrijkste wedstrijden van het jaar.
Sowieso moet er iets bijkomem. Als we met deze selectie gaan beginnen aan de competitie wordt het een drama seizoen.
Die pik moet je toch helemaal niet meer in je team willen zien joh. Zegen voor Feyenoord dit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan is die discussie ook weer achter de rug.
Veel te gehyped die Geel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:08 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Noem eens 1 technisch directeur op zonder miskopen.
Van Geel doet het geweldig joh, miljoenenopbrengst en (al dan niet gelukkig) een aantal geweldige spelers binnengehaald.
Dat zegt meer over de afgelopen 12 transferperiodes dan deze.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:09 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 16-07-2014 om 10:03:09Feyenoord heeft in een weekje meer verdiend aan transfers dan in de afgelopen 12 (!) transferperiodes bij elkaar. reageer retweet
Nu nog wel, als hij naar Dinano fucking Moskou gaat hoef ik hem nooit meer in een Feyenoordshirt te zien. Dan is ook hij niets meer dan een ordinaire geldwolf, a la Dirk Kuijt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Die pik moet je toch helemaal niet meer in je team willen zien joh. Zegen voor Feyenoord dit.
Kan ik me wel in vinden. Fantastische verkoper, hele matige 'koper'.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Veel te gehyped die Geel.
De verkopen die hij nu doet zijn best ok, maar niet indrukwekkend.
Een willekeurige andere TD had ook miljoenen gevangen voor De Vrij, Janmaat, BMI, Pelle etc.
De meeste van die gasten komen gewoon uit eigen jeugd natuurlijk. Niet helemaal reeel om hem daar zo op op te hemelen.
Janmaat hoefde hij in principe niets voor te doen want die kwam op eigen initiatief al met een fruitmandje op de koffie en Pelle is met het zoontje van Koeman meegekomen.
Spelers als Leerdam, Mokotjo, Goossens, Verhoek, Singh en een véél te duur contract voor Schaken zijn natuurlijk ook alles behalve succesverhalen.
Boulahrouz blijf ik, tenzij een salaris van 2 ton, een blunder vinden, gezien die gast gewoon letterlijk 60% van zijn wedstrijden in de afgelopen 8 jaar heeft gemist.
Met Wijnaldum en Fer heeft hij wel een mooi spelletje blufpoker weten te spelen natuurlijk.
Al met al een 7/10.
Schaken speelde bij Kiev-uit zowaar niet heel slecht...quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit is om de prijs bij Wolfsburg te drukken etc.
Als we straks inderdaad weer met een compleet uitgeholde selectie spelen, met schaken en te vrede in de basis, faalt hij gewoon. Je speelt een heel jaar om Europees te spelen en dan gooi je het zo makkelijk over boord. EL is onmisbaar.
Dan faal je dus hard.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:26 schreef Lastpost het volgende:
iedereen weet dat wij [...] in Dost eigenlijk de enige optie zien voor in de spits.
Op basis waarvan precies?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:45 schreef RvLaak het volgende:
Valt me op dat het elke keer weer hetzelfde liedje is... Klagen en zeuren op vGeel, tot hij weer met een geniale/onverwacht goede speler komt. Heeft die man ondertussen niet genoeg krediet opgebouwd om wat vertrouwen te krijgen?
Als al die spelers ook onder de 10 miljoen weggaan net als de spelers nu vind ik dat je het niet heel goed doequote:Op woensdag 16 juli 2014 12:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Na het EK2016 weer van die klappers maken.
Zou tekenen voor 10 miljoen pp voor die gasten. Prima bedrag joh.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als al die spelers ook onder de 10 miljoen weggaan net als de spelers nu vind ik dat je het niet heel goed doe
Je kan natuurlijk niet voorspellen hoe het gaat lopen en hoe die jongens zich ontwikkelen, maar volgens mij hebben spelers als Vilhena en Boetius toch altijd wel te boek gestaan als grotere talenten dan De Vrij en BMI. Daarbij zijn het gewoon spelers op posities waar vaak wat meer voor wordt neergelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |