Zulke openheid zouden meer clubs moeten hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
http://web3.cmvm.pt/sdi2004/emitentes/docs/FR51301.pdf
Zijn ze volgens mij in Portugal verplicht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulke openheid zouden meer clubs moeten hebben.
Dan wordt het tijd om dat door te voeren in de rest van de wereld. Zo zou je volgens mij ook wat meer inzichten kunnen krijgen in het financial fair play verhaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zijn ze volgens mij in Portugal verplicht.
Dat laatste weet ik ook niet. Maar goed, dat stukje transparantie is wel prima, maar heel die Portugese liga zit in een wurggreep van Jorge Mendes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om dat door te voeren in de rest van de wereld. Zo zou je volgens mij ook wat meer inzichten kunnen krijgen in het financial fair play verhaal.
Al weet ik niet of ze ook verplicht zijn om ook de bonussen en dergelijke erbij te vermelden?
Je hebt helemaal gelijk, er is alleen weinig keus betreffende Woudenberg-plaatjes. Alles ook in te hoge resolutie, hoop dat dit beter is, want nu ga ik niet meer veranderen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is waar.
Al is dit advies van iemand met een Ui van 5 pixels misschien niet helemaal serieus te nemen.
De witte Keniaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar gaat onze BMI-ui![]()
Tijd voor De Woud
Kratje bier voor jou als dat onze vaste 10 wordt dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:17 schreef satecl het volgende:
Ik krijg opeens zo'n gevoel: Dit wordt het seizoen van Sleegers! De Djuricic van Rotterdam!
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kratje bier voor jou als dat onze vaste 10 wordt dit seizoen.
Nogal goedkoop van Adidas dat ze niet even een groen-witte band maken. De shirts zijn ook al standaard Adidas zooi. Helaas.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik deze houden, die nieuwe aanvoerdersband is verlept. Gewoon een Adidas-bandje.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef Typisch het volgende:
Ik wil een nieuwe UI. Zelfde idee als deze maar dan met het nieuwe shirt en aanvoerdersband. Maar eens kijken of ik ergens al een fotootje kan vinden met Immers in de juiste positie. Iemand een linkje met goede kwaliteit foto's van de afgelopen wedstrijden?
Wees eens reeël. Feyenoord gaat niet met miljoenen smijten voor één speler. Ondanks de miljoenen inkomsten zullen ze hoogstens zo'n 8 a 9 miljoen besteden aan nieuwe aankopen. Daarvan moeten zeker 3 spelers aangetrokken worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:26 schreef Henrys het volgende:
Ziyech moet nu wel te halen zijn lijkt me, anders Miyaichi zien vast te leggen
Ik denk een spits, een rechtsbuiten en een verdediger / rechtsback, maar mag ook een centrale verdediger zijn die op meerdere posities uit de voeten kan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Maastoren het volgende:
Op welke positie moet er nog wat bijkomen? Sowieso een spits en een rechtsback. Verder? Buitenspeler? Centrale verdediger?
Je bedoelt Boulahrouz?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk een spits, een rechtsbuiten en een verdediger / rechtsback, maar mag ook een centrale verdediger zijn die op meerdere posities uit de voeten kan.
Zolang Schaken en Verhoek nog onder contract staan gaat er geen rechtsbuiten komen helaas.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Scrummie het volgende:
Rechtsbuiten wat mij betreft. Schaken is passe. Tenzij twee spitsen met Achabar en aankoop en Boetius achter de spits.
Waarschijnlijk heb je gelijk ja. Helaasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zolang Schaken en Verhoek nog onder contract staan gaat er geen rechtsbuiten komen helaas.
Ik zie Boulahrouz liever als stand-in eerlijk gezegd. Maar grote kans dat hij een vaste kracht wordt inderdaad.quote:
Achterin gaat er niks bijkomen denk ik. Van Beek en Boulahrouz kunnen incidenteel rechtsback spelen. Ervan uitgaande dat er een rechtsback komt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk een spits, een rechtsbuiten en een verdediger / rechtsback, maar mag ook een centrale verdediger zijn die op meerdere posities uit de voeten kan.
Nelom kan er geen kut van. Tel daar Mulder bij op en het wordt weer een fantastisch seizoenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie Boulahrouz liever als stand-in eerlijk gezegd. Maar grote kans dat hij een vaste kracht wordt inderdaad.
Maar ik vind sowieso dat er een verdediger bij moet komen omdat ik vind dat we te smal in onze verdedigers zitten en we niet alleen afhankelijk kunnen zijn van Boulahrouz, Van Beek en Kongolo, ook al hebben we Mathijsen nog achter de hand. Dan heb ik het nog niet eens over onze linksback-positie gehad. Want wie gaat daar spelen? Nelom? Ook niet bepaald het grootste talent dat we hebben rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |