Blij dat ik toen eventjes op Z1 was gaan zitten zeg, ik kon het perfect zien.quote:
Is waar, maar Nelom vind ik toch niet zoveel en Woudenberg ken ik niet goed.quote:
Is puur voor het afschrikken van clubs.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef Muto het volgende:
BMI heeft een afkoopsom van 40 miljoen bij Porto
Ik betwijfel het, maar ik ben dan ook totaal geen fan van Nelom. Handig als back-up als de complete jeugdopleiding geblesseerd is en er dus echt geen alternatieven zijn op de linksback, verder hoeft hij van mij niet te spelenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:20 schreef Typisch het volgende:
Als je een linksback haalt zou ik Nelom graag uitgeleend zien worden aan een PEC oid. Jaartje een heel seizoen spelen kan zo'n speler wel goed doen.
Met die eventuele aankoop, Kongolo en Woudenberg heb je dan 3 backs voor op links. Kun je Nelom beter verhuren imo, kleine kans dat hij zich nog gaat ontwikkelen en verkopen doe je hem nu toch niet voor meer dan 1 ton.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, maar ik ben dan ook totaal geen fan van Nelom. Handig als back-up als de complete jeugdopleiding geblesseerd is en er dus echt geen alternatieven zijn op de linksback, verder hoeft hij van mij niet te spelen
Ja oké, in de hoop dat hij gaat presteren waarna je er 5 ton voor kan vangen, dan is het inderdaad wel nuttig jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met die eventuele aankoop, Kongolo en Woudenberg heb je dan 3 backs voor op links. Kun je Nelom beter verhuren imo, kleine kans dat hij zich nog gaat ontwikkelen en verkopen doe je hem nu toch niet voor meer dan 1 ton.
Daar gaat onze BMI-uiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik word af en toe nog schreeuwen en happend naar adem wakker als ik er aan denk.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar gaat onze BMI-ui![]()
Tijd voor De Woud
Waar haal je dat vandaan? Uit de media?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voor BMI betaalt FC Porto 7,7 miljoen.
Hij heeft opzich wel iets in zich om gewoon een nuttige Eredivisie back te zijn. Redelijk snel en kan als het even mee zit aanvallend best wat brengen, het verdedigende aspect is alleen niet zo aanwezig helaas.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja oké, in de hoop dat hij gaat presteren waarna je er 5 ton voor kan vangen, dan is het inderdaad wel nuttig ja
Nog nooit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe veel jaar zou het trouwens geleden zijn dat we voor 30+ miljoen aan spelers hebben verkocht?
Heeft Porto zelf bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Uit de media?
Kongolo moet gewoon LCV staan, plus vind maar eens een significant betere voor 3,95.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met die eventuele aankoop, Kongolo en Woudenberg heb je dan 3 backs voor op links. Kun je Nelom beter verhuren imo, kleine kans dat hij zich nog gaat ontwikkelen en verkopen doe je hem nu toch niet voor meer dan 1 ton.
Heb jij inzicht in hoe het staat met een Sleegers bijvoorbeeld? Kan hij nu wel aanhaken qua fysiek?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Nog nooit.
Het geld zal helaas niet volledig gebruikt gaan worden voor nieuwe aankopen. Ben wel heel benieuwd waarmee Van Geel mee op de proppen komt.
Gelukkig is er aanwas vanuit de jeugd.
http://web3.cmvm.pt/sdi2004/emitentes/docs/FR51301.pdfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom? Het ging erover als er nog een linksback werd gehaald. Iets wat wel degelijk speelde/speelt door met name de geruchten rond Van Aanholt. Dan heb je met die aankoop en Woudenberg 2 pure linksbacks en Kongolo die er bij noodgevallen ook nog kan spelen. Dan kun je Nelom toch gewoon prima verhuren?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kongolo moet gewoon LCV staan, plus vind maar eens een significant betere voor 3,95.
Nelom is zeker geen geweldenaar, maar verre van de meest nutteloze speler in de selectie.
Zolang Schaken en Verhoek nog niet weg zijn vind ik deze discussie compleet kansloos.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar gaat onze BMI-ui![]()
Tijd voor De Woud
Alhoewel je waarschijnlijk gelijk hebt, vind ik Nelom gewoon 3x niks en zou ik nog liever Conboy hebben. Ik gun hem het beste en als hij scoort / assist geeft juich ik net zo hard, maar ik zie het gewoon niet in hem zitten en dat is moeilijk te veranderenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft opzich wel iets in zich om gewoon een nuttige Eredivisie back te zijn. Redelijk snel en kan als het even mee zit aanvallend best wat brengen, het verdedigende aspect is alleen niet zo aanwezig helaas.
Als ik jou was zou ik deze houden, die nieuwe aanvoerdersband is verlept. Gewoon een Adidas-bandje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef Typisch het volgende:
Ik wil een nieuwe UI. Zelfde idee als deze maar dan met het nieuwe shirt en aanvoerdersband. Maar eens kijken of ik ergens al een fotootje kan vinden met Immers in de juiste positie. Iemand een linkje met goede kwaliteit foto's van de afgelopen wedstrijden?
http://web3.cmvm.pt/sdi2004/emitentes/docs/FR51301.pdfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik deze houden, die nieuwe aanvoerdersband is verlept. Gewoon een Adidas-bandje.
Aanholt komt niet. Verder heb ik nog geen enkele LB gehoord. Ik denk dat Geel daar ook voorlopig niet zijn prioriteit legt. rechtsback, spits en linksrechtsbuiten zijn allemaal slechter bezet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Het ging erover als er nog een linksback werd gehaald. Iets wat wel degelijk speelde/speelt door met name de geruchten rond Van Aanholt. Dan heb je met die aankoop en Woudenberg 2 pure linksbacks en Kongolo die er bij noodgevallen ook nog kan spelen. Dan kun je Nelom toch gewoon prima verhuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |